החוליה החלשה: מ(ה)דורת ניוביז - סיבוב 6

החוליה החלשה: מ(ה)דורת ניוביז - סיבוב 6


בסיבוב הקודם היה תיקו בין שתי דמויות, אבל אין לי כוח לסיבוב שובר שוויון ולכן, לראשונה בהיסטוריה של החוליה החלשה, שני ניצולים: האנטר וברודי


האנטר היה על תקן הבאד גאי התקופתי של עולם מקהלות התיכון, חמוש בחתול ואטיטיוד.
הוא אמנם הופיע במעט פרקים, אך בזמן הקצר שהיה לו הוא הספיק לגנוב את הגביע של מקינלי, להציע לבליין וסב שלישייה בטלפתיה בעודו מכריז שהוא אפילו לא קצת bi curious (ואף אחד לא ישכנע אותי אחרת), להטיל טרור על הליימה בין, לפמפם לכל הוורבלרז סטרואידים בקו העלילה המטופש ביותר שהיה קשור לתחרויות אי פעם ולהעלות אותם עוד רמה בסולם השירים הלא הולמים, בעודו עוקף את When I Get You Alone בסיבוב. (אופסי, תמונה מהתפקיד הלא נכון. איך זה קרה? |תמים| )

ברודי הגיע בתור מושא האהבה החדש של רייצ'ל, שהחל בתור בחור חתיך וחמוד שעוזר להעלות לה את הביטחון העצמי, אומר לה כמה היא מדהימה ונוטה להסתובב בלי חולצה תוך-כדי, והפך לבחור החתיך והמעיק, שמתנהג כאילו הוא מתת הקולפר לנשים, יושב בעירום (שזה בסדר) על כיסאות הוינטג' של קורט (פחות בסדר), שוכב עם מורות נואשות לריקוד, מחלטר כג'יגולו בשביל לשלם את שכר הדירה (גם בסדר) בלי להגיד או אפילו לרמוז לרייצ'ל שממש כדאי לה להיבדק (פחות בסדר), ובאופן כללי מתנהג בפוציות יתרה, כי אחרי הכל - נשים אוהבות קצת סכנה.

נגיד להם יפה שלום ונשאיר אותם להתוודע זה לזה ליד המדורה.

רשימת הנותרים:
מארלי
ג'ייק
ריידר
קסנדרה

And may the odds be ever in your favor.
(או שלא בעצם)
 

aesu

New member
ריידר.

יש לי הרגשה שאני יודעת מי תהיה הדמות שתזרק למדורה בסוף...
 
אז מסתבר שספרתי עקום


ובעצם האנטר ניצח, אבל בגלל שהם נראים טוב יחד וברודי היה ניצל בסיבוב הבא, אנחנו נשאיר את זה ככה ונמשיך כמו שזה עכשיו. טנקיו פור יור קונסידריישן.
 
למעלה