זה שיוצא וזה שנכנס - שינויים בצוות

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
זה שיוצא וזה שנכנס - שינויים בצוות

זה שיוצא וזה שנכנס - שינויים בצוות
עם תום תקופת הבחירות ובמסגרת המשא ומתן הקואליציוני והתחלופה במשרדי הממשלה, גם כבוד שר התשתיות של הפורום, בועז ל החליט לסיים את הקדנציה הנוכחית שלו בצוות הנהלת הפורום.
בועז ניהל את פורום תחבורה ציבורית במשך קרוב ל-4 שנים, בהן הוא פעל בצורה יוצאת מגדר הרגיל לטובת קידום מעמדו של הפורום כגוף בר סמכא ובעל משקל בענף סיקור ותיעוד התחבורה הציבורית והתשתיות בישראל. בזכותו זכה הפורום לאין-ספור חשיפה וחומרים בלעדיים ומקוריים בתחומים אלה. הקשרים והחברויות אותן יצר וטיפח במשך השנים סיעו בידנו רבות בקבלת מידע, ארגון סיורים וגישה לאנשי מפתח, אתרים ומקומות שבלעדיו ספק אם היינו מגיעים אליהם.
אך בניגוד לאותם אנשי מעשה הפורשים "כדי לעשות לביתם", עם פרישתו מניהול, ימשיך בועז להוביל את פעילות הפורום בתחומים אלה מאחורי הקלעים כמו שרק הוא יודע לעשות.
אנוכי ואלן, בשם כלל חברי הפורום רוצה להודות לבועז, חברי היקר, על הזמן, המאמץ והאנרגיות שהוא הקדיש, מקדיש ויקדיש לפורום בכל שנות פעילותו ועל אלה שתבואנה לעתיד.

במקום בועז מצטרף לצוות לתקופת ניסיון אלי (גברת עם סלים 248). אלי אומנם לא גולש וותיק במיוחד בפורום, אך בשנתיים בהן הוא איתנו, הוא הראה את תשוקתו לנושא הפורום, את רצינותו ונועם הליכותיו. אני רוצה לברך את אלי על הצטרפותו לצוות בימים הקרובים בתום הליך חפיפה מסודר. כבר בזמן הקרוב אלי יציג לכם פרויקט שיתוף פעולה מרתק שהוא ישמח, בוודאי, להרחיב עליו בבוא העת.


 

alantan

New member
אין לי כל כך מה להוסיף לדברי השבח - כולנו מכירים את

זה שיוצא וזה שנכנס - שינויים בצוות
עם תום תקופת הבחירות ובמסגרת המשא ומתן הקואליציוני והתחלופה במשרדי הממשלה, גם כבוד שר התשתיות של הפורום, בועז ל החליט לסיים את הקדנציה הנוכחית שלו בצוות הנהלת הפורום.
בועז ניהל את פורום תחבורה ציבורית במשך קרוב ל-4 שנים, בהן הוא פעל בצורה יוצאת מגדר הרגיל לטובת קידום מעמדו של הפורום כגוף בר סמכא ובעל משקל בענף סיקור ותיעוד התחבורה הציבורית והתשתיות בישראל. בזכותו זכה הפורום לאין-ספור חשיפה וחומרים בלעדיים ומקוריים בתחומים אלה. הקשרים והחברויות אותן יצר וטיפח במשך השנים סיעו בידנו רבות בקבלת מידע, ארגון סיורים וגישה לאנשי מפתח, אתרים ומקומות שבלעדיו ספק אם היינו מגיעים אליהם.
אך בניגוד לאותם אנשי מעשה הפורשים "כדי לעשות לביתם", עם פרישתו מניהול, ימשיך בועז להוביל את פעילות הפורום בתחומים אלה מאחורי הקלעים כמו שרק הוא יודע לעשות.
אנוכי ואלן, בשם כלל חברי הפורום רוצה להודות לבועז, חברי היקר, על הזמן, המאמץ והאנרגיות שהוא הקדיש, מקדיש ויקדיש לפורום בכל שנות פעילותו ועל אלה שתבואנה לעתיד.

במקום בועז מצטרף לצוות לתקופת ניסיון אלי (גברת עם סלים 248). אלי אומנם לא גולש וותיק במיוחד בפורום, אך בשנתיים בהן הוא איתנו, הוא הראה את תשוקתו לנושא הפורום, את רצינותו ונועם הליכותיו. אני רוצה לברך את אלי על הצטרפותו לצוות בימים הקרובים בתום הליך חפיפה מסודר. כבר בזמן הקרוב אלי יציג לכם פרויקט שיתוף פעולה מרתק שהוא ישמח, בוודאי, להרחיב עליו בבוא העת.


אין לי כל כך מה להוסיף לדברי השבח - כולנו מכירים את
המאמצים העילאיים, את הדם, היזע והדמעות שנשפכו על ידי בועז ל כדי להביא לנו שרשורי תשתיות מרתקים. בין אם מדובר בטיפוס על ג'בלאות ובין אם מדובר בשיחות בהולות עם הנהלות שונות ומשונות אל תוך הלילה, בועז ידע לעשות למעננו, ואני בטוח שהוא גם ימשיך בעשייה הזו למרות גינוני הפרישה דה יורה. תודה לך מקרב לב.
&nbsp
אני מאחל בהצלחה לאלי וגם לי יש את הרושם מהזמן שהוא איתנו שהוא יכנס לעובי הקורה של התפקיד.
 
תודה על האמון

זה שיוצא וזה שנכנס - שינויים בצוות
עם תום תקופת הבחירות ובמסגרת המשא ומתן הקואליציוני והתחלופה במשרדי הממשלה, גם כבוד שר התשתיות של הפורום, בועז ל החליט לסיים את הקדנציה הנוכחית שלו בצוות הנהלת הפורום.
בועז ניהל את פורום תחבורה ציבורית במשך קרוב ל-4 שנים, בהן הוא פעל בצורה יוצאת מגדר הרגיל לטובת קידום מעמדו של הפורום כגוף בר סמכא ובעל משקל בענף סיקור ותיעוד התחבורה הציבורית והתשתיות בישראל. בזכותו זכה הפורום לאין-ספור חשיפה וחומרים בלעדיים ומקוריים בתחומים אלה. הקשרים והחברויות אותן יצר וטיפח במשך השנים סיעו בידנו רבות בקבלת מידע, ארגון סיורים וגישה לאנשי מפתח, אתרים ומקומות שבלעדיו ספק אם היינו מגיעים אליהם.
אך בניגוד לאותם אנשי מעשה הפורשים "כדי לעשות לביתם", עם פרישתו מניהול, ימשיך בועז להוביל את פעילות הפורום בתחומים אלה מאחורי הקלעים כמו שרק הוא יודע לעשות.
אנוכי ואלן, בשם כלל חברי הפורום רוצה להודות לבועז, חברי היקר, על הזמן, המאמץ והאנרגיות שהוא הקדיש, מקדיש ויקדיש לפורום בכל שנות פעילותו ועל אלה שתבואנה לעתיד.

במקום בועז מצטרף לצוות לתקופת ניסיון אלי (גברת עם סלים 248). אלי אומנם לא גולש וותיק במיוחד בפורום, אך בשנתיים בהן הוא איתנו, הוא הראה את תשוקתו לנושא הפורום, את רצינותו ונועם הליכותיו. אני רוצה לברך את אלי על הצטרפותו לצוות בימים הקרובים בתום הליך חפיפה מסודר. כבר בזמן הקרוב אלי יציג לכם פרויקט שיתוף פעולה מרתק שהוא ישמח, בוודאי, להרחיב עליו בבוא העת.


תודה על האמון
התרומה של בועז לפורום אין לה תחליף. כשנרשמתי לתפוז לפני כשנתיים, זה היה כמו רבים אחרים בעקבות שירשור "שבתשתיות" אליו נחשפתי כתוצאה מחיפוש מידע בגוגל. מאז ובמיוחד בשנה האחרונה התלוויתי אליו לסיורים וראיתי מהצד איך בועז הקוסם מקבל מידעים שאף אחד אחר לא יקבל ואיך הוא מקדם את מעמדו של הפורום.
לשמחתנו, בועז לא הולך לשומקום והוא ימשיך להיות השגריר של הפורום, לארגן ולהעלות סיורי שבתשתיות. אני לא מתיימר ולא רוצה להשלות אף אחד אחר שאכנס לנעלי קודמי בתפקיד. תודה לשלושת המנהלים הנוכחיים על האמון שאתם רוחשים לי, אעשה כל שביכולתי על מנת להצדיק את זה.
 

אוהדא11

New member
ל-בעז ו
ל-אלי


זה שיוצא וזה שנכנס - שינויים בצוות
עם תום תקופת הבחירות ובמסגרת המשא ומתן הקואליציוני והתחלופה במשרדי הממשלה, גם כבוד שר התשתיות של הפורום, בועז ל החליט לסיים את הקדנציה הנוכחית שלו בצוות הנהלת הפורום.
בועז ניהל את פורום תחבורה ציבורית במשך קרוב ל-4 שנים, בהן הוא פעל בצורה יוצאת מגדר הרגיל לטובת קידום מעמדו של הפורום כגוף בר סמכא ובעל משקל בענף סיקור ותיעוד התחבורה הציבורית והתשתיות בישראל. בזכותו זכה הפורום לאין-ספור חשיפה וחומרים בלעדיים ומקוריים בתחומים אלה. הקשרים והחברויות אותן יצר וטיפח במשך השנים סיעו בידנו רבות בקבלת מידע, ארגון סיורים וגישה לאנשי מפתח, אתרים ומקומות שבלעדיו ספק אם היינו מגיעים אליהם.
אך בניגוד לאותם אנשי מעשה הפורשים "כדי לעשות לביתם", עם פרישתו מניהול, ימשיך בועז להוביל את פעילות הפורום בתחומים אלה מאחורי הקלעים כמו שרק הוא יודע לעשות.
אנוכי ואלן, בשם כלל חברי הפורום רוצה להודות לבועז, חברי היקר, על הזמן, המאמץ והאנרגיות שהוא הקדיש, מקדיש ויקדיש לפורום בכל שנות פעילותו ועל אלה שתבואנה לעתיד.

במקום בועז מצטרף לצוות לתקופת ניסיון אלי (גברת עם סלים 248). אלי אומנם לא גולש וותיק במיוחד בפורום, אך בשנתיים בהן הוא איתנו, הוא הראה את תשוקתו לנושא הפורום, את רצינותו ונועם הליכותיו. אני רוצה לברך את אלי על הצטרפותו לצוות בימים הקרובים בתום הליך חפיפה מסודר. כבר בזמן הקרוב אלי יציג לכם פרויקט שיתוף פעולה מרתק שהוא ישמח, בוודאי, להרחיב עליו בבוא העת.


ל-בעז ו
ל-אלי
 

GLSRA

Active member
גם אני חדש כאן, נחשפתי - נהנה - מאחל בהצלחה - אומר תודה

זה שיוצא וזה שנכנס - שינויים בצוות
עם תום תקופת הבחירות ובמסגרת המשא ומתן הקואליציוני והתחלופה במשרדי הממשלה, גם כבוד שר התשתיות של הפורום, בועז ל החליט לסיים את הקדנציה הנוכחית שלו בצוות הנהלת הפורום.
בועז ניהל את פורום תחבורה ציבורית במשך קרוב ל-4 שנים, בהן הוא פעל בצורה יוצאת מגדר הרגיל לטובת קידום מעמדו של הפורום כגוף בר סמכא ובעל משקל בענף סיקור ותיעוד התחבורה הציבורית והתשתיות בישראל. בזכותו זכה הפורום לאין-ספור חשיפה וחומרים בלעדיים ומקוריים בתחומים אלה. הקשרים והחברויות אותן יצר וטיפח במשך השנים סיעו בידנו רבות בקבלת מידע, ארגון סיורים וגישה לאנשי מפתח, אתרים ומקומות שבלעדיו ספק אם היינו מגיעים אליהם.
אך בניגוד לאותם אנשי מעשה הפורשים "כדי לעשות לביתם", עם פרישתו מניהול, ימשיך בועז להוביל את פעילות הפורום בתחומים אלה מאחורי הקלעים כמו שרק הוא יודע לעשות.
אנוכי ואלן, בשם כלל חברי הפורום רוצה להודות לבועז, חברי היקר, על הזמן, המאמץ והאנרגיות שהוא הקדיש, מקדיש ויקדיש לפורום בכל שנות פעילותו ועל אלה שתבואנה לעתיד.

במקום בועז מצטרף לצוות לתקופת ניסיון אלי (גברת עם סלים 248). אלי אומנם לא גולש וותיק במיוחד בפורום, אך בשנתיים בהן הוא איתנו, הוא הראה את תשוקתו לנושא הפורום, את רצינותו ונועם הליכותיו. אני רוצה לברך את אלי על הצטרפותו לצוות בימים הקרובים בתום הליך חפיפה מסודר. כבר בזמן הקרוב אלי יציג לכם פרויקט שיתוף פעולה מרתק שהוא ישמח, בוודאי, להרחיב עליו בבוא העת.


גם אני חדש כאן, נחשפתי - נהנה - מאחל בהצלחה - אומר תודה
 

easyJet

New member
תודה רבה ובהצלחה בהמשך !

זה שיוצא וזה שנכנס - שינויים בצוות
עם תום תקופת הבחירות ובמסגרת המשא ומתן הקואליציוני והתחלופה במשרדי הממשלה, גם כבוד שר התשתיות של הפורום, בועז ל החליט לסיים את הקדנציה הנוכחית שלו בצוות הנהלת הפורום.
בועז ניהל את פורום תחבורה ציבורית במשך קרוב ל-4 שנים, בהן הוא פעל בצורה יוצאת מגדר הרגיל לטובת קידום מעמדו של הפורום כגוף בר סמכא ובעל משקל בענף סיקור ותיעוד התחבורה הציבורית והתשתיות בישראל. בזכותו זכה הפורום לאין-ספור חשיפה וחומרים בלעדיים ומקוריים בתחומים אלה. הקשרים והחברויות אותן יצר וטיפח במשך השנים סיעו בידנו רבות בקבלת מידע, ארגון סיורים וגישה לאנשי מפתח, אתרים ומקומות שבלעדיו ספק אם היינו מגיעים אליהם.
אך בניגוד לאותם אנשי מעשה הפורשים "כדי לעשות לביתם", עם פרישתו מניהול, ימשיך בועז להוביל את פעילות הפורום בתחומים אלה מאחורי הקלעים כמו שרק הוא יודע לעשות.
אנוכי ואלן, בשם כלל חברי הפורום רוצה להודות לבועז, חברי היקר, על הזמן, המאמץ והאנרגיות שהוא הקדיש, מקדיש ויקדיש לפורום בכל שנות פעילותו ועל אלה שתבואנה לעתיד.

במקום בועז מצטרף לצוות לתקופת ניסיון אלי (גברת עם סלים 248). אלי אומנם לא גולש וותיק במיוחד בפורום, אך בשנתיים בהן הוא איתנו, הוא הראה את תשוקתו לנושא הפורום, את רצינותו ונועם הליכותיו. אני רוצה לברך את אלי על הצטרפותו לצוות בימים הקרובים בתום הליך חפיפה מסודר. כבר בזמן הקרוב אלי יציג לכם פרויקט שיתוף פעולה מרתק שהוא ישמח, בוודאי, להרחיב עליו בבוא העת.


תודה רבה ובהצלחה בהמשך !
 

משה343

New member
רבה בועז על עשייה מוצלחת ו
אלי בדרכך החדשה ...

זה שיוצא וזה שנכנס - שינויים בצוות
עם תום תקופת הבחירות ובמסגרת המשא ומתן הקואליציוני והתחלופה במשרדי הממשלה, גם כבוד שר התשתיות של הפורום, בועז ל החליט לסיים את הקדנציה הנוכחית שלו בצוות הנהלת הפורום.
בועז ניהל את פורום תחבורה ציבורית במשך קרוב ל-4 שנים, בהן הוא פעל בצורה יוצאת מגדר הרגיל לטובת קידום מעמדו של הפורום כגוף בר סמכא ובעל משקל בענף סיקור ותיעוד התחבורה הציבורית והתשתיות בישראל. בזכותו זכה הפורום לאין-ספור חשיפה וחומרים בלעדיים ומקוריים בתחומים אלה. הקשרים והחברויות אותן יצר וטיפח במשך השנים סיעו בידנו רבות בקבלת מידע, ארגון סיורים וגישה לאנשי מפתח, אתרים ומקומות שבלעדיו ספק אם היינו מגיעים אליהם.
אך בניגוד לאותם אנשי מעשה הפורשים "כדי לעשות לביתם", עם פרישתו מניהול, ימשיך בועז להוביל את פעילות הפורום בתחומים אלה מאחורי הקלעים כמו שרק הוא יודע לעשות.
אנוכי ואלן, בשם כלל חברי הפורום רוצה להודות לבועז, חברי היקר, על הזמן, המאמץ והאנרגיות שהוא הקדיש, מקדיש ויקדיש לפורום בכל שנות פעילותו ועל אלה שתבואנה לעתיד.

במקום בועז מצטרף לצוות לתקופת ניסיון אלי (גברת עם סלים 248). אלי אומנם לא גולש וותיק במיוחד בפורום, אך בשנתיים בהן הוא איתנו, הוא הראה את תשוקתו לנושא הפורום, את רצינותו ונועם הליכותיו. אני רוצה לברך את אלי על הצטרפותו לצוות בימים הקרובים בתום הליך חפיפה מסודר. כבר בזמן הקרוב אלי יציג לכם פרויקט שיתוף פעולה מרתק שהוא ישמח, בוודאי, להרחיב עליו בבוא העת.


רבה בועז על עשייה מוצלחת ו
אלי בדרכך החדשה ...
בועז ידידי קבל שי צנוע שמפו הוואי לחפיפה


 

משה343

New member
אני הבנתי את זה סרג'יו לכן אני שולח אותך למילואים ...

זה לא אני שחופף, זה אלי!

תודה, דוד'קה.
אני הבנתי את זה סרג'יו לכן אני שולח אותך למילואים ...
בגבעת חלפון ואת ידידנו אלי לחפיפה מפנקת




 
איחולי הצלחה לאלי, ותודה רבה לבועז על תרומתו עד כה

זה שיוצא וזה שנכנס - שינויים בצוות
עם תום תקופת הבחירות ובמסגרת המשא ומתן הקואליציוני והתחלופה במשרדי הממשלה, גם כבוד שר התשתיות של הפורום, בועז ל החליט לסיים את הקדנציה הנוכחית שלו בצוות הנהלת הפורום.
בועז ניהל את פורום תחבורה ציבורית במשך קרוב ל-4 שנים, בהן הוא פעל בצורה יוצאת מגדר הרגיל לטובת קידום מעמדו של הפורום כגוף בר סמכא ובעל משקל בענף סיקור ותיעוד התחבורה הציבורית והתשתיות בישראל. בזכותו זכה הפורום לאין-ספור חשיפה וחומרים בלעדיים ומקוריים בתחומים אלה. הקשרים והחברויות אותן יצר וטיפח במשך השנים סיעו בידנו רבות בקבלת מידע, ארגון סיורים וגישה לאנשי מפתח, אתרים ומקומות שבלעדיו ספק אם היינו מגיעים אליהם.
אך בניגוד לאותם אנשי מעשה הפורשים "כדי לעשות לביתם", עם פרישתו מניהול, ימשיך בועז להוביל את פעילות הפורום בתחומים אלה מאחורי הקלעים כמו שרק הוא יודע לעשות.
אנוכי ואלן, בשם כלל חברי הפורום רוצה להודות לבועז, חברי היקר, על הזמן, המאמץ והאנרגיות שהוא הקדיש, מקדיש ויקדיש לפורום בכל שנות פעילותו ועל אלה שתבואנה לעתיד.

במקום בועז מצטרף לצוות לתקופת ניסיון אלי (גברת עם סלים 248). אלי אומנם לא גולש וותיק במיוחד בפורום, אך בשנתיים בהן הוא איתנו, הוא הראה את תשוקתו לנושא הפורום, את רצינותו ונועם הליכותיו. אני רוצה לברך את אלי על הצטרפותו לצוות בימים הקרובים בתום הליך חפיפה מסודר. כבר בזמן הקרוב אלי יציג לכם פרויקט שיתוף פעולה מרתק שהוא ישמח, בוודאי, להרחיב עליו בבוא העת.


איחולי הצלחה לאלי, ותודה רבה לבועז על תרומתו עד כה
 

cwen

New member
בהצלחה ליוצא וברכות לנכנס!

זה שיוצא וזה שנכנס - שינויים בצוות
עם תום תקופת הבחירות ובמסגרת המשא ומתן הקואליציוני והתחלופה במשרדי הממשלה, גם כבוד שר התשתיות של הפורום, בועז ל החליט לסיים את הקדנציה הנוכחית שלו בצוות הנהלת הפורום.
בועז ניהל את פורום תחבורה ציבורית במשך קרוב ל-4 שנים, בהן הוא פעל בצורה יוצאת מגדר הרגיל לטובת קידום מעמדו של הפורום כגוף בר סמכא ובעל משקל בענף סיקור ותיעוד התחבורה הציבורית והתשתיות בישראל. בזכותו זכה הפורום לאין-ספור חשיפה וחומרים בלעדיים ומקוריים בתחומים אלה. הקשרים והחברויות אותן יצר וטיפח במשך השנים סיעו בידנו רבות בקבלת מידע, ארגון סיורים וגישה לאנשי מפתח, אתרים ומקומות שבלעדיו ספק אם היינו מגיעים אליהם.
אך בניגוד לאותם אנשי מעשה הפורשים "כדי לעשות לביתם", עם פרישתו מניהול, ימשיך בועז להוביל את פעילות הפורום בתחומים אלה מאחורי הקלעים כמו שרק הוא יודע לעשות.
אנוכי ואלן, בשם כלל חברי הפורום רוצה להודות לבועז, חברי היקר, על הזמן, המאמץ והאנרגיות שהוא הקדיש, מקדיש ויקדיש לפורום בכל שנות פעילותו ועל אלה שתבואנה לעתיד.

במקום בועז מצטרף לצוות לתקופת ניסיון אלי (גברת עם סלים 248). אלי אומנם לא גולש וותיק במיוחד בפורום, אך בשנתיים בהן הוא איתנו, הוא הראה את תשוקתו לנושא הפורום, את רצינותו ונועם הליכותיו. אני רוצה לברך את אלי על הצטרפותו לצוות בימים הקרובים בתום הליך חפיפה מסודר. כבר בזמן הקרוב אלי יציג לכם פרויקט שיתוף פעולה מרתק שהוא ישמח, בוודאי, להרחיב עליו בבוא העת.


בהצלחה ליוצא וברכות לנכנס!
זו באמת הזדמנות לציין שניהול הפורום הזה הוא אחד המשובחים ברשת.
 

nOnAmE134

New member
בועז היקר,

זה שיוצא וזה שנכנס - שינויים בצוות
עם תום תקופת הבחירות ובמסגרת המשא ומתן הקואליציוני והתחלופה במשרדי הממשלה, גם כבוד שר התשתיות של הפורום, בועז ל החליט לסיים את הקדנציה הנוכחית שלו בצוות הנהלת הפורום.
בועז ניהל את פורום תחבורה ציבורית במשך קרוב ל-4 שנים, בהן הוא פעל בצורה יוצאת מגדר הרגיל לטובת קידום מעמדו של הפורום כגוף בר סמכא ובעל משקל בענף סיקור ותיעוד התחבורה הציבורית והתשתיות בישראל. בזכותו זכה הפורום לאין-ספור חשיפה וחומרים בלעדיים ומקוריים בתחומים אלה. הקשרים והחברויות אותן יצר וטיפח במשך השנים סיעו בידנו רבות בקבלת מידע, ארגון סיורים וגישה לאנשי מפתח, אתרים ומקומות שבלעדיו ספק אם היינו מגיעים אליהם.
אך בניגוד לאותם אנשי מעשה הפורשים "כדי לעשות לביתם", עם פרישתו מניהול, ימשיך בועז להוביל את פעילות הפורום בתחומים אלה מאחורי הקלעים כמו שרק הוא יודע לעשות.
אנוכי ואלן, בשם כלל חברי הפורום רוצה להודות לבועז, חברי היקר, על הזמן, המאמץ והאנרגיות שהוא הקדיש, מקדיש ויקדיש לפורום בכל שנות פעילותו ועל אלה שתבואנה לעתיד.

במקום בועז מצטרף לצוות לתקופת ניסיון אלי (גברת עם סלים 248). אלי אומנם לא גולש וותיק במיוחד בפורום, אך בשנתיים בהן הוא איתנו, הוא הראה את תשוקתו לנושא הפורום, את רצינותו ונועם הליכותיו. אני רוצה לברך את אלי על הצטרפותו לצוות בימים הקרובים בתום הליך חפיפה מסודר. כבר בזמן הקרוב אלי יציג לכם פרויקט שיתוף פעולה מרתק שהוא ישמח, בוודאי, להרחיב עליו בבוא העת.


בועז היקר,
תודה ענקית לך על ההשקעה יוצאת הדופן שלך. אין ספק שחרטת את שמך על שם הפורום. ואני שמח מאוד שאתה נשאר אתנו.
 

amit1270

New member
תודה רבה לבועז, בהצלחה רבה לאלי


זה שיוצא וזה שנכנס - שינויים בצוות
עם תום תקופת הבחירות ובמסגרת המשא ומתן הקואליציוני והתחלופה במשרדי הממשלה, גם כבוד שר התשתיות של הפורום, בועז ל החליט לסיים את הקדנציה הנוכחית שלו בצוות הנהלת הפורום.
בועז ניהל את פורום תחבורה ציבורית במשך קרוב ל-4 שנים, בהן הוא פעל בצורה יוצאת מגדר הרגיל לטובת קידום מעמדו של הפורום כגוף בר סמכא ובעל משקל בענף סיקור ותיעוד התחבורה הציבורית והתשתיות בישראל. בזכותו זכה הפורום לאין-ספור חשיפה וחומרים בלעדיים ומקוריים בתחומים אלה. הקשרים והחברויות אותן יצר וטיפח במשך השנים סיעו בידנו רבות בקבלת מידע, ארגון סיורים וגישה לאנשי מפתח, אתרים ומקומות שבלעדיו ספק אם היינו מגיעים אליהם.
אך בניגוד לאותם אנשי מעשה הפורשים "כדי לעשות לביתם", עם פרישתו מניהול, ימשיך בועז להוביל את פעילות הפורום בתחומים אלה מאחורי הקלעים כמו שרק הוא יודע לעשות.
אנוכי ואלן, בשם כלל חברי הפורום רוצה להודות לבועז, חברי היקר, על הזמן, המאמץ והאנרגיות שהוא הקדיש, מקדיש ויקדיש לפורום בכל שנות פעילותו ועל אלה שתבואנה לעתיד.

במקום בועז מצטרף לצוות לתקופת ניסיון אלי (גברת עם סלים 248). אלי אומנם לא גולש וותיק במיוחד בפורום, אך בשנתיים בהן הוא איתנו, הוא הראה את תשוקתו לנושא הפורום, את רצינותו ונועם הליכותיו. אני רוצה לברך את אלי על הצטרפותו לצוות בימים הקרובים בתום הליך חפיפה מסודר. כבר בזמן הקרוב אלי יציג לכם פרויקט שיתוף פעולה מרתק שהוא ישמח, בוודאי, להרחיב עליו בבוא העת.


תודה רבה לבועז, בהצלחה רבה לאלי


 

אורי404

New member
בועז ו
אלי

זה שיוצא וזה שנכנס - שינויים בצוות
עם תום תקופת הבחירות ובמסגרת המשא ומתן הקואליציוני והתחלופה במשרדי הממשלה, גם כבוד שר התשתיות של הפורום, בועז ל החליט לסיים את הקדנציה הנוכחית שלו בצוות הנהלת הפורום.
בועז ניהל את פורום תחבורה ציבורית במשך קרוב ל-4 שנים, בהן הוא פעל בצורה יוצאת מגדר הרגיל לטובת קידום מעמדו של הפורום כגוף בר סמכא ובעל משקל בענף סיקור ותיעוד התחבורה הציבורית והתשתיות בישראל. בזכותו זכה הפורום לאין-ספור חשיפה וחומרים בלעדיים ומקוריים בתחומים אלה. הקשרים והחברויות אותן יצר וטיפח במשך השנים סיעו בידנו רבות בקבלת מידע, ארגון סיורים וגישה לאנשי מפתח, אתרים ומקומות שבלעדיו ספק אם היינו מגיעים אליהם.
אך בניגוד לאותם אנשי מעשה הפורשים "כדי לעשות לביתם", עם פרישתו מניהול, ימשיך בועז להוביל את פעילות הפורום בתחומים אלה מאחורי הקלעים כמו שרק הוא יודע לעשות.
אנוכי ואלן, בשם כלל חברי הפורום רוצה להודות לבועז, חברי היקר, על הזמן, המאמץ והאנרגיות שהוא הקדיש, מקדיש ויקדיש לפורום בכל שנות פעילותו ועל אלה שתבואנה לעתיד.

במקום בועז מצטרף לצוות לתקופת ניסיון אלי (גברת עם סלים 248). אלי אומנם לא גולש וותיק במיוחד בפורום, אך בשנתיים בהן הוא איתנו, הוא הראה את תשוקתו לנושא הפורום, את רצינותו ונועם הליכותיו. אני רוצה לברך את אלי על הצטרפותו לצוות בימים הקרובים בתום הליך חפיפה מסודר. כבר בזמן הקרוב אלי יציג לכם פרויקט שיתוף פעולה מרתק שהוא ישמח, בוודאי, להרחיב עליו בבוא העת.


בועז ו
אלי
בועז בהצלחה רבה גם בדברים אחרים שונים, שאתה עושה מחוץ לפורום.
תודה על הסיורים השונים, שארגנת לפורום, כמנהל. תודה על כך, שבזכותך יש שיתופי פעולה מול גורמים שונים, כמו למשל נציגים מ"רכבת ישראל" או עם חברות קבלניות שונות.
תודה גם על כל שרשורי המעקב המושקעים, שהעלית.

אלי - השקעת מאוד בפורום, כמו בשרשורי המעקב של פרויקט רכבת העמק. מקווה, שלצד עבודת הניהול תצליח להנות ממנה.
 

בועז ל

New member
תודה לכולם


זה שיוצא וזה שנכנס - שינויים בצוות
עם תום תקופת הבחירות ובמסגרת המשא ומתן הקואליציוני והתחלופה במשרדי הממשלה, גם כבוד שר התשתיות של הפורום, בועז ל החליט לסיים את הקדנציה הנוכחית שלו בצוות הנהלת הפורום.
בועז ניהל את פורום תחבורה ציבורית במשך קרוב ל-4 שנים, בהן הוא פעל בצורה יוצאת מגדר הרגיל לטובת קידום מעמדו של הפורום כגוף בר סמכא ובעל משקל בענף סיקור ותיעוד התחבורה הציבורית והתשתיות בישראל. בזכותו זכה הפורום לאין-ספור חשיפה וחומרים בלעדיים ומקוריים בתחומים אלה. הקשרים והחברויות אותן יצר וטיפח במשך השנים סיעו בידנו רבות בקבלת מידע, ארגון סיורים וגישה לאנשי מפתח, אתרים ומקומות שבלעדיו ספק אם היינו מגיעים אליהם.
אך בניגוד לאותם אנשי מעשה הפורשים "כדי לעשות לביתם", עם פרישתו מניהול, ימשיך בועז להוביל את פעילות הפורום בתחומים אלה מאחורי הקלעים כמו שרק הוא יודע לעשות.
אנוכי ואלן, בשם כלל חברי הפורום רוצה להודות לבועז, חברי היקר, על הזמן, המאמץ והאנרגיות שהוא הקדיש, מקדיש ויקדיש לפורום בכל שנות פעילותו ועל אלה שתבואנה לעתיד.

במקום בועז מצטרף לצוות לתקופת ניסיון אלי (גברת עם סלים 248). אלי אומנם לא גולש וותיק במיוחד בפורום, אך בשנתיים בהן הוא איתנו, הוא הראה את תשוקתו לנושא הפורום, את רצינותו ונועם הליכותיו. אני רוצה לברך את אלי על הצטרפותו לצוות בימים הקרובים בתום הליך חפיפה מסודר. כבר בזמן הקרוב אלי יציג לכם פרויקט שיתוף פעולה מרתק שהוא ישמח, בוודאי, להרחיב עליו בבוא העת.


תודה לכולם

ערב טוב, ששת קוראיי הנאמנים.

לאחר למעלה משלוש שנות שירות סדיר בפורום, הגיע הזמן לעבור לשירות מילואים. ברצוני להודות מקרב לב לכבוד הרב פיינשטיין, המנהל הנצחי והמנוסה ביותר ב-
, ולאלן נעים ההליכות, על מילותיהם החמות. העבודה המשותפת עמם התנהלה תמיד בהרמוניה ובאווירה רגועה כשתמיד טובת הפורום והשגת מטרותיו עומדים מנגד.

חברי היקר, אלי: תודה על הסכמתך לעסוק בפעילות הציבורית שגובה הפורום, שהרי אתה כבר יודע לבטח שניהול הפורום אינו מסתכם בסידור הודעות בלבד, וטוב שכך! הפורום מתברך היום במנהל חדש, סקרן, נמרץ ו...צעיר
. אני בטוח שתכונות אלו ואחרות שלך יבטיחו הכנסת תכנים חדשים לפורום. כתבת שאינך מתיימר להיכנס לנעליי. ובכן, שטויות! אין שום צורך בכך, וחוץ מזה, אתה כבר יודע היטב שהן תמיד מלאות בבוץ ועפר. בקיצור, לא מומלץ
.
את דוד ואלן אין צורך להציג עבורך. שני המנהלים הטובים ביותר ב
עומדים לרשותך. להבדיל ממני, עולמם של השניים האלה אינו צר כעולם שבתשתיות והם גם יודעים יותר מדבר או שניים על תח"צ. אז המון-המון
, חבר יקר.

מילים אחרונות לששת קוראיי הנאמנים: עסקים כרגיל. מתראים בשבתשתיות עם נתוני הנוסעים בתחנות הרכבת נכון לרבעון הראשון של השנה. יאללה, הטיסה שלי נחתה. אדיוס אמיגוס.

 
קודם כל עצוב שאתה עוזב....לא אהבתי את הצעד שלך

תודה לכולם

ערב טוב, ששת קוראיי הנאמנים.

לאחר למעלה משלוש שנות שירות סדיר בפורום, הגיע הזמן לעבור לשירות מילואים. ברצוני להודות מקרב לב לכבוד הרב פיינשטיין, המנהל הנצחי והמנוסה ביותר ב-
, ולאלן נעים ההליכות, על מילותיהם החמות. העבודה המשותפת עמם התנהלה תמיד בהרמוניה ובאווירה רגועה כשתמיד טובת הפורום והשגת מטרותיו עומדים מנגד.

חברי היקר, אלי: תודה על הסכמתך לעסוק בפעילות הציבורית שגובה הפורום, שהרי אתה כבר יודע לבטח שניהול הפורום אינו מסתכם בסידור הודעות בלבד, וטוב שכך! הפורום מתברך היום במנהל חדש, סקרן, נמרץ ו...צעיר
. אני בטוח שתכונות אלו ואחרות שלך יבטיחו הכנסת תכנים חדשים לפורום. כתבת שאינך מתיימר להיכנס לנעליי. ובכן, שטויות! אין שום צורך בכך, וחוץ מזה, אתה כבר יודע היטב שהן תמיד מלאות בבוץ ועפר. בקיצור, לא מומלץ
.
את דוד ואלן אין צורך להציג עבורך. שני המנהלים הטובים ביותר ב
עומדים לרשותך. להבדיל ממני, עולמם של השניים האלה אינו צר כעולם שבתשתיות והם גם יודעים יותר מדבר או שניים על תח"צ. אז המון-המון
, חבר יקר.

מילים אחרונות לששת קוראיי הנאמנים: עסקים כרגיל. מתראים בשבתשתיות עם נתוני הנוסעים בתחנות הרכבת נכון לרבעון הראשון של השנה. יאללה, הטיסה שלי נחתה. אדיוס אמיגוס.
קודם כל עצוב שאתה עוזב....לא אהבתי את הצעד שלך
אבל זו דמוקרטיה ורצונך כבודך. מקוה שלא אמרת את המילה האחרונה בתקוה שתשוב ל-"שירות קבע" בעתיד !

את אלי אני לא מכיר ומעולם לא נפגשתי אותו אך מאחל לו בהצלחה.
 

בועז ל

New member
הכול בסדר, אחי היקר.


קודם כל עצוב שאתה עוזב....לא אהבתי את הצעד שלך
אבל זו דמוקרטיה ורצונך כבודך. מקוה שלא אמרת את המילה האחרונה בתקוה שתשוב ל-"שירות קבע" בעתיד !

את אלי אני לא מכיר ומעולם לא נפגשתי אותו אך מאחל לו בהצלחה.
הכול בסדר, אחי היקר.

תשתית שנבנתה במשך שנים (עוד הרבה לפני שהשתתפתי בניהול הפורום) ועומדת על יסודות איתנים, אינה קורסת בקלות. בנקודת זמן זו, הפורום זקוק לרענון השורות, ואחיך הקשיש זקוק להפוגת-מה. אני בטוח שכניסתו של אלי לניהול תחזק את הפורום ותיצור תכנים חדשים על אלה הקיימים. יהיה טוב, אתה עוד תראה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה