קו 580 מבאר שבע לצומת רעננה מרכז |חדש

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
זה לא ממש עומס, הכי לאט שנסעתי שם בבקרים היה

אני מאמין שזה יהיה המסלול.
כמו כן, רצוי שהקו לא ידלג על מסוף אלוף שדה.
זו אולי לא תחנה כל כך חשובה לקו כמו 143 שיש לו חלופה בדמות 43 מתוך רמת גן, אבל לקו בינעירוני לבאר שבע שלא נכנס לתוך רמת גן, מדובר בתחנה סופר חשובה שיעלו בה הרבה נוסעים. בדיוק כמו בקו 400.
את עומסי התנועה בכביש 1 עד גנות אפשר לספוג. העומס הרציני הוא מגנות מערבה ושם הקו לא יעבור.
זה לא ממש עומס, הכי לאט שנסעתי שם בבקרים היה
65 קמ"ש (בקו 380). רוב הזמן היינו נוסעים שם על 75-80. כל זה היה לפני חודש וחצי סה"כ.
 

droriko

New member
כי קו כזה ישרת

אם יש להם שכל הקו יסע דרך כביש גהה.
הביקוש למסובים, אלוף שדה (ובכך גם לתל השומר), בר אילן וגהה שווה הרבה יותר מצומת רעננה עצמה ומה שסביבה.

וכנראה שזה מה שיהיה, בדיוק כמו קווי ירושלים-המרכז של ויאולה. כמו 425 ליתר דיוק.

איזה יתרונות אתה רואה בקו שיסע ישר לכפר סבא/רעננה? מלבד המהירות לשם, מה התועלת הנוספת?
כי קו כזה ישרת
את כל הסטודנטים מרעננה/כפר סבא/הוד השרון. מדובר בכמות גדולה של סטודנטים.

נסיעה על כל כביש 4 ,כולל כל הפקקים בדרך, תהפוך את הנסיעה לארוכה ומייגעת.
 

droriko

New member
כבר עדיף לנסוע עם הרכבת

כי קו כזה ישרת
את כל הסטודנטים מרעננה/כפר סבא/הוד השרון. מדובר בכמות גדולה של סטודנטים.

נסיעה על כל כביש 4 ,כולל כל הפקקים בדרך, תהפוך את הנסיעה לארוכה ומייגעת.
כבר עדיף לנסוע עם הרכבת
 

olli3

New member
מנהל
מאיזה בחינה? לרוב הסטודנטים הרכבת לא פרקטית.

כבר עדיף לנסוע עם הרכבת
מאיזה בחינה? לרוב הסטודנטים הרכבת לא פרקטית.
מחיר נסיעה גבוה מבאר שבע לכפר סבא, כאשר זה יכול להיות זול יותר ע"י 380+149 לצורך העניין. מרחק הליכה רב אל תחנת הרכבת לרבים מן הסטודנטים הגרים סביב האוניברסיטה.

והמחיר ברכבת, אין מה לדבר - אם נסיעה לצומת רעננה עם מישהו מלוח הטרמפים עולה בין 25-30 ש"ח, למה שיסעו ברכבת שעולה כמעט אותו הדבר? הרבה יותר נוחן שאוספים אותך מקרבת הבית במקום שאתה נגרר לתחנת הרכבת או לוקח אליה אוטובוס פנימי.
 

droriko

New member
קודם כל יש להם סטודן

מאיזה בחינה? לרוב הסטודנטים הרכבת לא פרקטית.
מחיר נסיעה גבוה מבאר שבע לכפר סבא, כאשר זה יכול להיות זול יותר ע"י 380+149 לצורך העניין. מרחק הליכה רב אל תחנת הרכבת לרבים מן הסטודנטים הגרים סביב האוניברסיטה.

והמחיר ברכבת, אין מה לדבר - אם נסיעה לצומת רעננה עם מישהו מלוח הטרמפים עולה בין 25-30 ש"ח, למה שיסעו ברכבת שעולה כמעט אותו הדבר? הרבה יותר נוחן שאוספים אותך מקרבת הבית במקום שאתה נגרר לתחנת הרכבת או לוקח אליה אוטובוס פנימי.
קודם כל יש להם סטודן
אם גם עם הסטודן המחיר הוא גבוה, אז חובה להוריד אותו. ואני כבר כתבתי פה כמה פעמים שהמחיר של הרכבת הוא שערורייתי והמדינה צריכה להתערב.
 

olli3

New member
מנהל
איך סטודן קשור כאן? הם לומדים בבאר שבע

קודם כל יש להם סטודן
אם גם עם הסטודן המחיר הוא גבוה, אז חובה להוריד אותו. ואני כבר כתבתי פה כמה פעמים שהמחיר של הרכבת הוא שערורייתי והמדינה צריכה להתערב.
איך סטודן קשור כאן? הם לומדים בבאר שבע
ורובם המוחלט גר סביב האונ' וכלל לא משתמש בתח"צ פנימית בתוך באר שבע.

אז יש להם 33% הנחה הן באוטובוס והן ברכבת ועדיין רבים מהם מעדיפים את לוח הטרמפים, גם בעבור נסיעה לרכבת מרכז שהיא יעד פופולארי לא פחות ממקומות אחרים ברחבי גוש דן. ונסיעה לת"א עולה 20-25 ש"ח בטרמפ, שזה כמו הלוך ושוב באוטובוס.

ודר"א, לא ממש הבנתי מה כוונתך בסטודן, אם כוונתך לפרופיל סטודנט רגיל או סטודנט מורחב בגוש דן (שהשם סטודן גם ככה לא רלוונטי כיום). בקיצור אם יש להם חופשי סמסטריאלי או שנתי או שרק פרופיל סטודנט רגיל.
 

droriko

New member
אה נכון, הסטודן בעצם לא תופס ברכבת

איך סטודן קשור כאן? הם לומדים בבאר שבע
ורובם המוחלט גר סביב האונ' וכלל לא משתמש בתח"צ פנימית בתוך באר שבע.

אז יש להם 33% הנחה הן באוטובוס והן ברכבת ועדיין רבים מהם מעדיפים את לוח הטרמפים, גם בעבור נסיעה לרכבת מרכז שהיא יעד פופולארי לא פחות ממקומות אחרים ברחבי גוש דן. ונסיעה לת"א עולה 20-25 ש"ח בטרמפ, שזה כמו הלוך ושוב באוטובוס.

ודר"א, לא ממש הבנתי מה כוונתך בסטודן, אם כוונתך לפרופיל סטודנט רגיל או סטודנט מורחב בגוש דן (שהשם סטודן גם ככה לא רלוונטי כיום). בקיצור אם יש להם חופשי סמסטריאלי או שנתי או שרק פרופיל סטודנט רגיל.
אה נכון, הסטודן בעצם לא תופס ברכבת
אגב לדעתי זאת שערוריה שהסטודן לא תופס ברכבת, וגם על זה כתבתי בעבר. המדינה חייבת להתערב. לא יכול להיות שסטודנטים,שהם אוכלוסיה עניה, ישלמו כל כך הרבה על תחבורה ציבורית. לא יכול להיות שמצד אחד המדינה מקימה אוניברסיטה בנגב כדי לקדם את הפריפריה, ומצד שני סטודנטים צריכים לשלם הון תועפות בשביל לנסוע עד לשם. על זה לפחות אתה מסכים איתי?
 

olli3

New member
מנהל
מה ההגדרה שלך לסטודן? עדיין לא הבנתי.

אה נכון, הסטודן בעצם לא תופס ברכבת
אגב לדעתי זאת שערוריה שהסטודן לא תופס ברכבת, וגם על זה כתבתי בעבר. המדינה חייבת להתערב. לא יכול להיות שסטודנטים,שהם אוכלוסיה עניה, ישלמו כל כך הרבה על תחבורה ציבורית. לא יכול להיות שמצד אחד המדינה מקימה אוניברסיטה בנגב כדי לקדם את הפריפריה, ומצד שני סטודנטים צריכים לשלם הון תועפות בשביל לנסוע עד לשם. על זה לפחות אתה מסכים איתי?
מה ההגדרה שלך לסטודן? עדיין לא הבנתי.
יש 33% הנחה גם ברכבת וגם באוטובוס לכל סטודנט.

אתה מדבר על רכבת בתור מה? בתור מי שרוכש חופשי שנתי או סמסטריאלי ואז נוסע ברחבי גוש דן ללא תשלום נוסף באוטובוסים וברכבת ישלם חצי מחיר? כי עדיין אני לא מבין איך זה רלוונטי לסטודנטים שלומדים בבאר שבע.

על ההון תועפות אני בכלל לא מסכים איתך. אם הלוך ושוב בקווי ת"א באר שבע עולה להם פחות מ24 ש"ח והאוטובוסים האלו עוצרים לרוב המוחלט קרוב לביתם וגם אוסף אותם בחזרה למרכז, אז תבין שזה נטו נסיעה חודשית. תוסיף לזה קו פנימי נוסף בגוש דן או אל השרון ותקבל נסיעה נוספת שעולה משהו כמו 4 ש"ח (בכרטיסיה) בתוך גוש דן ו7 ש"ח בערך לשרון. מה רע? זה יקר?

ואם לא מעט סטודנטים מוכנים לשלם 20-30 ש"ח לכיוון בעבור טרמפ, תבין שלא נראה לי שזו הבעיה הקשה שלהם. אני בכל אופו לא רואה כאן סכומי עתק חודשיים על תחבורה ציבורית לסטודנטים שגרים בבאר שבע.
 

droriko

New member
אז שגם בקויםהפנימים של באר שבע הם יקבלו הנחה

מה ההגדרה שלך לסטודן? עדיין לא הבנתי.
יש 33% הנחה גם ברכבת וגם באוטובוס לכל סטודנט.

אתה מדבר על רכבת בתור מה? בתור מי שרוכש חופשי שנתי או סמסטריאלי ואז נוסע ברחבי גוש דן ללא תשלום נוסף באוטובוסים וברכבת ישלם חצי מחיר? כי עדיין אני לא מבין איך זה רלוונטי לסטודנטים שלומדים בבאר שבע.

על ההון תועפות אני בכלל לא מסכים איתך. אם הלוך ושוב בקווי ת"א באר שבע עולה להם פחות מ24 ש"ח והאוטובוסים האלו עוצרים לרוב המוחלט קרוב לביתם וגם אוסף אותם בחזרה למרכז, אז תבין שזה נטו נסיעה חודשית. תוסיף לזה קו פנימי נוסף בגוש דן או אל השרון ותקבל נסיעה נוספת שעולה משהו כמו 4 ש"ח (בכרטיסיה) בתוך גוש דן ו7 ש"ח בערך לשרון. מה רע? זה יקר?

ואם לא מעט סטודנטים מוכנים לשלם 20-30 ש"ח לכיוון בעבור טרמפ, תבין שלא נראה לי שזו הבעיה הקשה שלהם. אני בכל אופו לא רואה כאן סכומי עתק חודשיים על תחבורה ציבורית לסטודנטים שגרים בבאר שבע.
אז שגם בקויםהפנימים של באר שבע הם יקבלו הנחה
וצריך להוריד את המחיר של הרכבות. אם לסטודנט מבאר שבע יעלה רכבת לשם כמו שעולה 580 שנוסע דרך כביש 4 אז ברור שהוא יעדיף את הרכבת .

ועם כל הכבוד לטרמפים, הם לוקחים רק נתח קטן מהסטודנטים ולא את כולם, בגלל זה התחבורה הציבורית לאוניברסיטאות היא כל כך עמוסה.
 

olli3

New member
מנהל
אין להם צורך בקווים הפנימיים כמעט, על מה אני

אז שגם בקויםהפנימים של באר שבע הם יקבלו הנחה
וצריך להוריד את המחיר של הרכבות. אם לסטודנט מבאר שבע יעלה רכבת לשם כמו שעולה 580 שנוסע דרך כביש 4 אז ברור שהוא יעדיף את הרכבת .

ועם כל הכבוד לטרמפים, הם לוקחים רק נתח קטן מהסטודנטים ולא את כולם, בגלל זה התחבורה הציבורית לאוניברסיטאות היא כל כך עמוסה.
אין להם צורך בקווים הפנימיים כמעט, על מה אני
מדבר איתך?

מסביב לאונ' יש כמה שכונות שבהם גרים סטודנטים רבים. יש רחובות שלמים ובניינים שלמים שרק סטודנטים מתגוררים בהם.

באמצע של כל זה יש לך תחנת אוטובוס בה עוצרים כל הקווים נוסעים צפונה מהעיר, מלבד 370. ז"א שמלבד קווים פרבריים ליישובי מזרח הנגב, קווים מאספים-אקספרס דרך קרית גת וקסטינה אל מקומות שונים - יש לך גם קווים ישירים לת"א, ירושלים, חיפה, כרמיאל, עפולה, מודיעין, אשדוד ועוד אולי כמה ששכחתי.

בגלל זה אני אומר שכמעט כולם פשוט הולכים לתחנה הזאת, גם כשאני ממתין בתחנה הזאת אתה רואה אנשים באים ברגל מכל הכיוונים. אתה לא נתקל באנשים שיורדים מאוטובוס של מטרודן (5 קווים עוצרים באותה התחנה של מטרודן) ועוברים לסככה על מנת להמתין לאוטובוס הבינעירוני.

כשהם מגיעים לבאר שבע אז בכלל, 10-15 איש יורדים כבר בכניסה לעיר, עוד 10-15 איש יורדים ברגר פינת בן גוריון (סורוקה/אונ') ועוד איזה 10 בערך יורדים בקצה הדרומי של סורוקה (סטודנטים שגרים בשכונה ב' וג'). וכל אלו יורדים מאוטובוסים בין עירוניים ממקומות שונים ברחבי הארץ.

רק מי שמגיע לעיר מאשקלון בעצם לא נכנס לעיר מציר רגר אלא מציר טוביהו (למעט קו 366 שהוא קו של נסיעה אחת ביום לכל כיוון והוא נכנס לבאר שבע מרגר). כמו כן מי שמגיע מנתיבות/אופקים, מאד סביר להניח שלא גר בבאר שבע. גם חלופות לדימונה וירוחם יש מהאוניברסיטה וכל קווי הנגב המזרחי בינהם עומר, מיתר, ערד, יישובי הבדוואים, רהט, להבים - לכל המקומות האלו יש שירות תדיר כשלחלק מהיישובים זה המסלול היחיד של הקווים, משמע שלא מדובר בחלופות כלשהן.

אז תבין, האוניברסיטה וסורוקה יושבים על ציר מאד מרכזי בבאר שבע. לכל מי שגר סביב האונ', אין כל צורך בתחבורה ציבורית פנימית על מנת לצאת מהעיר. רק מי שרוצה להגיע אל הרכבת צריך תח"צ פנימית והתח"צ ההיא לתחנת רכבת צפון היא פשוט זבל של תח"צ. ולכן לא רבים מרחבי השכונות פשוט נוסעים למרכזית ועולים שם על הרכבת רק כדי לחזור חזרה צפונה. זה למה אני אומר שלמי שאין רכב בבאר שבע, הרכבת לא הכי פרקטית אלא אם כן הוא גר בשכונות שקרובות לתחנה המרכזית. אם ליד הבית שלי עוצרים שני קווים שעוצרים לי 400 מטרים הליכה מתחנת הרכבת עצמה והתדירות שלהם היא פעם בחצי שעה ואני לא הכי יכול להסתמך עליהם, כבר עדיף לי לנסוע למרכזית עם אוטובוס תדיר. אבל אז אני מאריך את הדרך שלי כבר ב20 דקות לפחות (לא כולל המתנות). כבר הרבה יותר עדיף לי ללכת 10 דקות ברגל לתחנת האוטובוס של הקווים הבין עירוניים וזהו וכמוני רבים עושים.
 

olli3

New member
מנהל
וגם במטרודן כמו בכל חברה יש הנחת סטודנט

אין להם צורך בקווים הפנימיים כמעט, על מה אני
מדבר איתך?

מסביב לאונ' יש כמה שכונות שבהם גרים סטודנטים רבים. יש רחובות שלמים ובניינים שלמים שרק סטודנטים מתגוררים בהם.

באמצע של כל זה יש לך תחנת אוטובוס בה עוצרים כל הקווים נוסעים צפונה מהעיר, מלבד 370. ז"א שמלבד קווים פרבריים ליישובי מזרח הנגב, קווים מאספים-אקספרס דרך קרית גת וקסטינה אל מקומות שונים - יש לך גם קווים ישירים לת"א, ירושלים, חיפה, כרמיאל, עפולה, מודיעין, אשדוד ועוד אולי כמה ששכחתי.

בגלל זה אני אומר שכמעט כולם פשוט הולכים לתחנה הזאת, גם כשאני ממתין בתחנה הזאת אתה רואה אנשים באים ברגל מכל הכיוונים. אתה לא נתקל באנשים שיורדים מאוטובוס של מטרודן (5 קווים עוצרים באותה התחנה של מטרודן) ועוברים לסככה על מנת להמתין לאוטובוס הבינעירוני.

כשהם מגיעים לבאר שבע אז בכלל, 10-15 איש יורדים כבר בכניסה לעיר, עוד 10-15 איש יורדים ברגר פינת בן גוריון (סורוקה/אונ') ועוד איזה 10 בערך יורדים בקצה הדרומי של סורוקה (סטודנטים שגרים בשכונה ב' וג'). וכל אלו יורדים מאוטובוסים בין עירוניים ממקומות שונים ברחבי הארץ.

רק מי שמגיע לעיר מאשקלון בעצם לא נכנס לעיר מציר רגר אלא מציר טוביהו (למעט קו 366 שהוא קו של נסיעה אחת ביום לכל כיוון והוא נכנס לבאר שבע מרגר). כמו כן מי שמגיע מנתיבות/אופקים, מאד סביר להניח שלא גר בבאר שבע. גם חלופות לדימונה וירוחם יש מהאוניברסיטה וכל קווי הנגב המזרחי בינהם עומר, מיתר, ערד, יישובי הבדוואים, רהט, להבים - לכל המקומות האלו יש שירות תדיר כשלחלק מהיישובים זה המסלול היחיד של הקווים, משמע שלא מדובר בחלופות כלשהן.

אז תבין, האוניברסיטה וסורוקה יושבים על ציר מאד מרכזי בבאר שבע. לכל מי שגר סביב האונ', אין כל צורך בתחבורה ציבורית פנימית על מנת לצאת מהעיר. רק מי שרוצה להגיע אל הרכבת צריך תח"צ פנימית והתח"צ ההיא לתחנת רכבת צפון היא פשוט זבל של תח"צ. ולכן לא רבים מרחבי השכונות פשוט נוסעים למרכזית ועולים שם על הרכבת רק כדי לחזור חזרה צפונה. זה למה אני אומר שלמי שאין רכב בבאר שבע, הרכבת לא הכי פרקטית אלא אם כן הוא גר בשכונות שקרובות לתחנה המרכזית. אם ליד הבית שלי עוצרים שני קווים שעוצרים לי 400 מטרים הליכה מתחנת הרכבת עצמה והתדירות שלהם היא פעם בחצי שעה ואני לא הכי יכול להסתמך עליהם, כבר עדיף לי לנסוע למרכזית עם אוטובוס תדיר. אבל אז אני מאריך את הדרך שלי כבר ב20 דקות לפחות (לא כולל המתנות). כבר הרבה יותר עדיף לי ללכת 10 דקות ברגל לתחנת האוטובוס של הקווים הבין עירוניים וזהו וכמוני רבים עושים.
וגם במטרודן כמו בכל חברה יש הנחת סטודנט
ויש גם חופשי שנתי או סמסטריאלי למטרודן בלבד ויש גם כזה מרחבי שכולל בתוכו שטח ממש עצום (מערד ועד שדרות כולל כל מה שיש בפנים, כולל דימונה וירוחם ואופקים ועוד יישובים - מרחבי ממש גדול).
 

droriko

New member
תראה אני לא כל כך מכיר את באר שבע

אין להם צורך בקווים הפנימיים כמעט, על מה אני
מדבר איתך?

מסביב לאונ' יש כמה שכונות שבהם גרים סטודנטים רבים. יש רחובות שלמים ובניינים שלמים שרק סטודנטים מתגוררים בהם.

באמצע של כל זה יש לך תחנת אוטובוס בה עוצרים כל הקווים נוסעים צפונה מהעיר, מלבד 370. ז"א שמלבד קווים פרבריים ליישובי מזרח הנגב, קווים מאספים-אקספרס דרך קרית גת וקסטינה אל מקומות שונים - יש לך גם קווים ישירים לת"א, ירושלים, חיפה, כרמיאל, עפולה, מודיעין, אשדוד ועוד אולי כמה ששכחתי.

בגלל זה אני אומר שכמעט כולם פשוט הולכים לתחנה הזאת, גם כשאני ממתין בתחנה הזאת אתה רואה אנשים באים ברגל מכל הכיוונים. אתה לא נתקל באנשים שיורדים מאוטובוס של מטרודן (5 קווים עוצרים באותה התחנה של מטרודן) ועוברים לסככה על מנת להמתין לאוטובוס הבינעירוני.

כשהם מגיעים לבאר שבע אז בכלל, 10-15 איש יורדים כבר בכניסה לעיר, עוד 10-15 איש יורדים ברגר פינת בן גוריון (סורוקה/אונ') ועוד איזה 10 בערך יורדים בקצה הדרומי של סורוקה (סטודנטים שגרים בשכונה ב' וג'). וכל אלו יורדים מאוטובוסים בין עירוניים ממקומות שונים ברחבי הארץ.

רק מי שמגיע לעיר מאשקלון בעצם לא נכנס לעיר מציר רגר אלא מציר טוביהו (למעט קו 366 שהוא קו של נסיעה אחת ביום לכל כיוון והוא נכנס לבאר שבע מרגר). כמו כן מי שמגיע מנתיבות/אופקים, מאד סביר להניח שלא גר בבאר שבע. גם חלופות לדימונה וירוחם יש מהאוניברסיטה וכל קווי הנגב המזרחי בינהם עומר, מיתר, ערד, יישובי הבדוואים, רהט, להבים - לכל המקומות האלו יש שירות תדיר כשלחלק מהיישובים זה המסלול היחיד של הקווים, משמע שלא מדובר בחלופות כלשהן.

אז תבין, האוניברסיטה וסורוקה יושבים על ציר מאד מרכזי בבאר שבע. לכל מי שגר סביב האונ', אין כל צורך בתחבורה ציבורית פנימית על מנת לצאת מהעיר. רק מי שרוצה להגיע אל הרכבת צריך תח"צ פנימית והתח"צ ההיא לתחנת רכבת צפון היא פשוט זבל של תח"צ. ולכן לא רבים מרחבי השכונות פשוט נוסעים למרכזית ועולים שם על הרכבת רק כדי לחזור חזרה צפונה. זה למה אני אומר שלמי שאין רכב בבאר שבע, הרכבת לא הכי פרקטית אלא אם כן הוא גר בשכונות שקרובות לתחנה המרכזית. אם ליד הבית שלי עוצרים שני קווים שעוצרים לי 400 מטרים הליכה מתחנת הרכבת עצמה והתדירות שלהם היא פעם בחצי שעה ואני לא הכי יכול להסתמך עליהם, כבר עדיף לי לנסוע למרכזית עם אוטובוס תדיר. אבל אז אני מאריך את הדרך שלי כבר ב20 דקות לפחות (לא כולל המתנות). כבר הרבה יותר עדיף לי ללכת 10 דקות ברגל לתחנת האוטובוס של הקווים הבין עירוניים וזהו וכמוני רבים עושים.
תראה אני לא כל כך מכיר את באר שבע
ככה שאני אקבל בכניעה את הדברים שכתבת בהודעה
 
אין חופשי סטודנטיאלי לקווים בינעירונים ארוכים

קודם כל יש להם סטודן
אם גם עם הסטודן המחיר הוא גבוה, אז חובה להוריד אותו. ואני כבר כתבתי פה כמה פעמים שהמחיר של הרכבת הוא שערורייתי והמדינה צריכה להתערב.
אין חופשי סטודנטיאלי לקווים בינעירונים ארוכים
מה שיש זו הנחה של 30% על כרטיסיות או 50% על כרטיסיות ועל נסיעות בודדות.
 
אבל חוץ מסטודנטים מרעננה, כפר סבא והוד השרון

כי קו כזה ישרת
את כל הסטודנטים מרעננה/כפר סבא/הוד השרון. מדובר בכמות גדולה של סטודנטים.

נסיעה על כל כביש 4 ,כולל כל הפקקים בדרך, תהפוך את הנסיעה לארוכה ומייגעת.
אבל חוץ מסטודנטים מרעננה, כפר סבא והוד השרון
יש אוכלוסיות נוספות לא פחות גדולות שקו כזה יכול לשרת אותן.
ומכיוון שאין סיכוי לשני קווים נפרדים, הקו הבודד צריך לשרת גם את הקטע המרכזי של כביש 4.
 

droriko

New member
למה אין סיכוי?

אבל חוץ מסטודנטים מרעננה, כפר סבא והוד השרון
יש אוכלוסיות נוספות לא פחות גדולות שקו כזה יכול לשרת אותן.
ומכיוון שאין סיכוי לשני קווים נפרדים, הקו הבודד צריך לשרת גם את הקטע המרכזי של כביש 4.
למה אין סיכוי?
למה לא להוציא ממסוף אלוף שדה או מסוף תל השומר אוטובוס שיסע כמו שאתם מציעים?
 
לא טוב ממסוף אלוף שדה או מסוף תל השומר

למה אין סיכוי?
למה לא להוציא ממסוף אלוף שדה או מסוף תל השומר אוטובוס שיסע כמו שאתם מציעים?
לא טוב ממסוף אלוף שדה או מסוף תל השומר
הקישוריות לשני המסופים הללו לא טובה וקו כזה לא יעבור, למשל, דרך מחלף גהה שאליו הקישוריות הרבה יותר טובה.
ואין הצדקה כלכלית להפעיל את שני הקווים במקביל. מה שיקרה זה שבמקום קו אחד עם תדירות נמוכה-בינונית יהיו שני קווים עם תדירות אפסית-נמוכה ובסופו של דבר שני הקווים יגוו (וסביר שדווקא הקו לצומת רעננה יבוטל קודם). לקו אחד שישרת הן את גוש דן והן את דרום השרון יש סיכויי הצלחה הרבה יותר גבוהים.
 

droriko

New member
גם אם התדירות תהייה אפסית(ואני בכלל לא בטוח)

לא טוב ממסוף אלוף שדה או מסוף תל השומר
הקישוריות לשני המסופים הללו לא טובה וקו כזה לא יעבור, למשל, דרך מחלף גהה שאליו הקישוריות הרבה יותר טובה.
ואין הצדקה כלכלית להפעיל את שני הקווים במקביל. מה שיקרה זה שבמקום קו אחד עם תדירות נמוכה-בינונית יהיו שני קווים עם תדירות אפסית-נמוכה ובסופו של דבר שני הקווים יגוו (וסביר שדווקא הקו לצומת רעננה יבוטל קודם). לקו אחד שישרת הן את גוש דן והן את דרום השרון יש סיכויי הצלחה הרבה יותר גבוהים.
גם אם התדירות תהייה אפסית(ואני בכלל לא בטוח)
עדיין זה יהיה קו טוב, כי כל המשתמשים בו גרים סמוך לנקודת היציאה. נניח אני סטודנט בב"ש שגר בויצמן כפר סבא ואני יודע שהקו יוצא ב-8 מצומת רעננה, אז אני יודע שהוא יגיע אלי תוך 5-7 דקות. זה לא כמו הקו המטופש הזה מנתניה לאריאל שאין לך מושג מתי הוא יגיע לכפר סבא וכמה זמן צריך לחכות לו.

אני מאמין אגב שהתדירות לו תהייה גבוהה בוקר. יש כמות עצומה של סטודנטים מהשרון, אם תוציא אוטובוס אחד או שניים אז אחרי כמה תחנות הם כבר ישאירו נוסעים.
 

olli3

New member
מנהל
אז זה יהפוך לקו כמו 670 בסוף שגווע ומת בכיוון

גם אם התדירות תהייה אפסית(ואני בכלל לא בטוח)
עדיין זה יהיה קו טוב, כי כל המשתמשים בו גרים סמוך לנקודת היציאה. נניח אני סטודנט בב"ש שגר בויצמן כפר סבא ואני יודע שהקו יוצא ב-8 מצומת רעננה, אז אני יודע שהוא יגיע אלי תוך 5-7 דקות. זה לא כמו הקו המטופש הזה מנתניה לאריאל שאין לך מושג מתי הוא יגיע לכפר סבא וכמה זמן צריך לחכות לו.

אני מאמין אגב שהתדירות לו תהייה גבוהה בוקר. יש כמות עצומה של סטודנטים מהשרון, אם תוציא אוטובוס אחד או שניים אז אחרי כמה תחנות הם כבר ישאירו נוסעים.
אז זה יהפוך לקו כמו 670 בסוף שגווע ומת בכיוון
אחד.

670 כיום מקשר בין נתניה וצומת בית ליד ומשם ישירות דרך כביש 6 לבאר שבע ביום ראשון בלבד. בהתחלה הוא פעל גם בכיוון ההפוך מבאר שבע לנתניה בימי חמישי.

זה שיש כמות עצמה ברעננה-הוד השרון-כפר סבא, זה יעזור לראשון וחמישי בעיקר וגם מוצ"ש, מלבד זאת מה הדין של הקו? לא להיות קיים? ומה אם הכיוון ההפוך? מבאר שבע לרעננה כמה כבר ייסעו בבוקר?

לעומת זאת, מבאר שבע לתל השומר, לאונ' בר אילן ולגהה יש נוסעים לאורך כל היום ובכל יום. לצומת רעננה... אמממ לא ממש.

שוב אני מדבר על דברים שראיתי פעמים רבות בהן נסעתי בזמנו עם 370 למרכזית ומשם לתל השומר, כמה אנשים מ370 הלכו גם הם ל35. כפי שציינתי עם 380 והמשך הנסיעות. אבל בכל פעם שנסעתי עם 380 ועברתי לדרך נמיר בשביל 149, היו איתי נוסע אחד או שניים. להרצליה דווקא היו יותר, זה כן.

ושוב כפי שאמרתי כבר, כמות הנסיעות של הסטודנטים בלוח הטרמפים אל החלק שבין אלוף שה לגהה הוא גדול. הנסיעות שם נחטפות, מודעות מופיעות ואחרי 5 דקות הנסיעה מלאה. לאיזור השרון משום מה זה לא כך, הנסיעות מתמלאות אבל לא כל כך מהר.
 

oschlick

New member
אולי היו צריכים לאחד את 670 עם 580

אז זה יהפוך לקו כמו 670 בסוף שגווע ומת בכיוון
אחד.

670 כיום מקשר בין נתניה וצומת בית ליד ומשם ישירות דרך כביש 6 לבאר שבע ביום ראשון בלבד. בהתחלה הוא פעל גם בכיוון ההפוך מבאר שבע לנתניה בימי חמישי.

זה שיש כמות עצמה ברעננה-הוד השרון-כפר סבא, זה יעזור לראשון וחמישי בעיקר וגם מוצ"ש, מלבד זאת מה הדין של הקו? לא להיות קיים? ומה אם הכיוון ההפוך? מבאר שבע לרעננה כמה כבר ייסעו בבוקר?

לעומת זאת, מבאר שבע לתל השומר, לאונ' בר אילן ולגהה יש נוסעים לאורך כל היום ובכל יום. לצומת רעננה... אמממ לא ממש.

שוב אני מדבר על דברים שראיתי פעמים רבות בהן נסעתי בזמנו עם 370 למרכזית ומשם לתל השומר, כמה אנשים מ370 הלכו גם הם ל35. כפי שציינתי עם 380 והמשך הנסיעות. אבל בכל פעם שנסעתי עם 380 ועברתי לדרך נמיר בשביל 149, היו איתי נוסע אחד או שניים. להרצליה דווקא היו יותר, זה כן.

ושוב כפי שאמרתי כבר, כמות הנסיעות של הסטודנטים בלוח הטרמפים אל החלק שבין אלוף שה לגהה הוא גדול. הנסיעות שם נחטפות, מודעות מופיעות ואחרי 5 דקות הנסיעה מלאה. לאיזור השרון משום מה זה לא כך, הנסיעות מתמלאות אבל לא כל כך מהר.
אולי היו צריכים לאחד את 670 עם 580
מבית ליד יסע לצומת רעננה ולכביש גהה ומשם לב''ש.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה