קו 143 הוא אחת ההצלחות היותר גדולות לטעמי של הרפורמה. בתגובות לכתבה (בשידור) יוצגו גם הפתרונות. אבל זה קו שבאמת דרושות בו מפרקיות בשעות השיא + הגדלת תדירות בשעות מסויימות.
קו 143 הוא אחת ההצלחות היותר גדולות לטעמי של הרפורמה. בתגובות לכתבה (בשידור) יוצגו גם הפתרונות. אבל זה קו שבאמת דרושות בו מפרקיות בשעות השיא + הגדלת תדירות בשעות מסויימות.
כן , רק שלפני הרפורמה הוא לא פעל בצורה סדירה כל היום
אלא בעיקר בשעות העומס. ועכשיו הוא פועל עד 23:00 דומני. רק בשינוי מסלול בחולון (במקום דרך ויצמן ושד' קוגל דרך צומת חולון לצומת טמפו, הוא חוצה את חולון לרוחבה דרך סוקולוב ויוצא דרך אזור התעשייה)
כן , רק שלפני הרפורמה הוא לא פעל בצורה סדירה כל היום
אלא בעיקר בשעות העומס. ועכשיו הוא פועל עד 23:00 דומני. רק בשינוי מסלול בחולון (במקום דרך ויצמן ושד' קוגל דרך צומת חולון לצומת טמפו, הוא חוצה את חולון לרוחבה דרך סוקולוב ויוצא דרך אזור התעשייה)
קו 143 הוא אחת ההצלחות היותר גדולות לטעמי של הרפורמה. בתגובות לכתבה (בשידור) יוצגו גם הפתרונות. אבל זה קו שבאמת דרושות בו מפרקיות בשעות השיא + הגדלת תדירות בשעות מסויימות.