קו חדש 345: קרית מלאכי - ת"א

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
מסכים, זה המסלול הטוב ביותר ורכבת ההגנה

קו נהדר וגם המסלול בת"א נורמלי.
זאת בניגוד למסלול של 378 שנוסע דרך כביש 1 רק בגלל התחנה בגשר לה גווארדיה וגם עושה סיבוב דרך גשר מעריב שלא ברור מהי מהותו. גם אותו צריך לשנות שייסע דרך איילון והמסגר.
מסכים, זה המסלול הטוב ביותר ורכבת ההגנה
היא נקודת קישור מעולה לבאים מבת ים וחולון, גם ברכבת וגם באוטובוס (אוטובוס יותר רלוונטי לחולון).

לטעמי אם כל הקווים היו נוסעים עד צומת הולץ ומשם כל אחד לדרכו (כביש 1 או כביש 20), זה היה מושלם.

אף פעם לא הבנתי מדוע קווים מסויימים נקבעו לנסיעה בבגין ואחרים בהמסגר. לא חשתי הבדלי נסיעה משמעותיים בין המסגר לבגין למרות גשר מעריב.
 

olli3

New member
מנהל
תפוז והשטויות שלו, כמה שלא רעננתי, לא הציג

מסכים, זה המסלול הטוב ביותר ורכבת ההגנה
היא נקודת קישור מעולה לבאים מבת ים וחולון, גם ברכבת וגם באוטובוס (אוטובוס יותר רלוונטי לחולון).

לטעמי אם כל הקווים היו נוסעים עד צומת הולץ ומשם כל אחד לדרכו (כביש 1 או כביש 20), זה היה מושלם.

אף פעם לא הבנתי מדוע קווים מסויימים נקבעו לנסיעה בבגין ואחרים בהמסגר. לא חשתי הבדלי נסיעה משמעותיים בין המסגר לבגין למרות גשר מעריב.
תפוז והשטויות שלו, כמה שלא רעננתי, לא הציג
את ההודעה שכתבתי.
 

S a m B o o k i

New member
היום ראיתי את הקו על עמוד התחנה בצומת גדרה..

קו חדש 345: קרית מלאכי - ת"א
"נוסעים נכבדים,

מטרופולין גאה להשיק קו חדש שמספרו: 345, בין מסוף 2000 (סבידור) בתל אביב לקרית מלאכי.

הקו יחל לפעול מתאריך 02.09.13 והינו קו מהיר אשר ייסע דרך נתיב התחבורה הציבורית החדש בכביש 20 (איילון) ודרך רחוב המסגר בתל אביב לקרית מלאכי."


http://www.metropoline.com/he/darom/content/2141/מטרופולין%20גאה%20להשיק%20קו%20חדש%20שמספרו:%20345.html
היום ראיתי את הקו על עמוד התחנה בצומת גדרה..
ולא הבנתי לאן הוא מגיע, תודה על העדכון!
 

olli3

New member
מנהל
עכשיו יש עוד אופציות ל376/389/394

קו חדש 345: קרית מלאכי - ת"א
"נוסעים נכבדים,

מטרופולין גאה להשיק קו חדש שמספרו: 345, בין מסוף 2000 (סבידור) בתל אביב לקרית מלאכי.

הקו יחל לפעול מתאריך 02.09.13 והינו קו מהיר אשר ייסע דרך נתיב התחבורה הציבורית החדש בכביש 20 (איילון) ודרך רחוב המסגר בתל אביב לקרית מלאכי."


http://www.metropoline.com/he/darom/content/2141/מטרופולין%20גאה%20להשיק%20קו%20חדש%20שמספרו:%20345.html
עכשיו יש עוד אופציות ל376/389/394
ובמחיר שפוי יותר. 376 גם זול, אבל פעם ביום בלבד לכל כיוון.

ממה שהיטבתי להבין המסלול יהיה דרך כבישים 41>4>20, נכון?

מישהו ראה עוד קווים שהחלו לנסוע בנת"צ באיילון?
 

קו 415

Active member
מה המסלול והתחנות של הקו

קו חדש 345: קרית מלאכי - ת"א
"נוסעים נכבדים,

מטרופולין גאה להשיק קו חדש שמספרו: 345, בין מסוף 2000 (סבידור) בתל אביב לקרית מלאכי.

הקו יחל לפעול מתאריך 02.09.13 והינו קו מהיר אשר ייסע דרך נתיב התחבורה הציבורית החדש בכביש 20 (איילון) ודרך רחוב המסגר בתל אביב לקרית מלאכי."


http://www.metropoline.com/he/darom/content/2141/מטרופולין%20גאה%20להשיק%20קו%20חדש%20שמספרו:%20345.html
מה המסלול והתחנות של הקו
איך בדיוק קו 345 אמור לנסוע?
ובהחלט הגיע הזמן שיהיה קו מהיר יותר מה301 (שיש אנשים שלוקחים אותו בטעות מקרית מלאכי ואפילו מיישובי שפיר לת"א)

אך עדיין תושבי יישובי מוא"ז שפיר מקבלים עידוד להשתמש ברכבם עד קסטינה\סילבר (בגלל מחירים מופקעים באוטובוס ובשירות ותדירות גרועה בקו 301) ורק משם יש להם תח"צ סביר לת"א וב"ש.
ועוד משהו שמפריע לחיילים באיזור (כביש 3 בין ק.מלאכי לסילבר)שאין להם רכב זה שכל פעם צריך לנחש באיזה צד 301 יגיע יותר מוקדם ולפי זה לבחור האם לנסוע לת"א דרך סילבר או קסטינה ולהתבאס כשמפספסים אותו .רק בגלל שפעמיים ביום יש קו סביר לת"א שעובר בקטע כביש הזה(310)
 
יש מסלול ותחנות באתר כל-קו.

מה המסלול והתחנות של הקו
איך בדיוק קו 345 אמור לנסוע?
ובהחלט הגיע הזמן שיהיה קו מהיר יותר מה301 (שיש אנשים שלוקחים אותו בטעות מקרית מלאכי ואפילו מיישובי שפיר לת"א)

אך עדיין תושבי יישובי מוא"ז שפיר מקבלים עידוד להשתמש ברכבם עד קסטינה\סילבר (בגלל מחירים מופקעים באוטובוס ובשירות ותדירות גרועה בקו 301) ורק משם יש להם תח"צ סביר לת"א וב"ש.
ועוד משהו שמפריע לחיילים באיזור (כביש 3 בין ק.מלאכי לסילבר)שאין להם רכב זה שכל פעם צריך לנחש באיזה צד 301 יגיע יותר מוקדם ולפי זה לבחור האם לנסוע לת"א דרך סילבר או קסטינה ולהתבאס כשמפספסים אותו .רק בגלל שפעמיים ביום יש קו סביר לת"א שעובר בקטע כביש הזה(310)
יש מסלול ותחנות באתר כל-קו.
ולגבי הניחוש מאיזה צד יגיע קו 301, אני חושב שלרוב החיילים כבר יש סמארטפון ואפשר להשתמש באפליקציות זמן-אמת בשביל זה. וגם מי שאין לו סמארטפון, קיים שירות טלפוני שאפשר להתקשר אליו ולקבל נתוני זמן אמת לתחנות.
 

olli3

New member
מנהל
אתה מתכוון דרך איזה כבישים הוא יסע?

מה המסלול והתחנות של הקו
איך בדיוק קו 345 אמור לנסוע?
ובהחלט הגיע הזמן שיהיה קו מהיר יותר מה301 (שיש אנשים שלוקחים אותו בטעות מקרית מלאכי ואפילו מיישובי שפיר לת"א)

אך עדיין תושבי יישובי מוא"ז שפיר מקבלים עידוד להשתמש ברכבם עד קסטינה\סילבר (בגלל מחירים מופקעים באוטובוס ובשירות ותדירות גרועה בקו 301) ורק משם יש להם תח"צ סביר לת"א וב"ש.
ועוד משהו שמפריע לחיילים באיזור (כביש 3 בין ק.מלאכי לסילבר)שאין להם רכב זה שכל פעם צריך לנחש באיזה צד 301 יגיע יותר מוקדם ולפי זה לבחור האם לנסוע לת"א דרך סילבר או קסטינה ולהתבאס כשמפספסים אותו .רק בגלל שפעמיים ביום יש קו סביר לת"א שעובר בקטע כביש הזה(310)
אתה מתכוון דרך איזה כבישים הוא יסע?
נראה לי שדרך כביש 41 שהופך להיות ממוחלף ומהיר יותר וגם יקרא 7/41 ולאחר מכן במחלף אשדוד הוא יעלה לכביש 4 עד מחלף חולות שם יתחבר לאיילון.

אין לו ממש דרך אחרת להיכנס לאיילון, אלא אם כן יסע דרך כביש 6 וירד בנשרים ל431.
 
האם ישאירו את המספר כ-"7/41"? האם לא יהיה

אתה מתכוון דרך איזה כבישים הוא יסע?
נראה לי שדרך כביש 41 שהופך להיות ממוחלף ומהיר יותר וגם יקרא 7/41 ולאחר מכן במחלף אשדוד הוא יעלה לכביש 4 עד מחלף חולות שם יתחבר לאיילון.

אין לו ממש דרך אחרת להיכנס לאיילון, אלא אם כן יסע דרך כביש 6 וירד בנשרים ל431.
האם ישאירו את המספר כ-"7/41"? האם לא יהיה
נכון יותר לשנות את מספר הכביש מ-41 ל-7 וזהו?
 

olli3

New member
מנהל
בין קסטינה למסמיה זה 3/40.

האם ישאירו את המספר כ-"7/41"? האם לא יהיה
נכון יותר לשנות את מספר הכביש מ-41 ל-7 וזהו?
בין קסטינה למסמיה זה 3/40.
שנים שזה כך... אומנם אופי הכביש בין צומת גדרה למחלף אשדוד יהיה שונה מהותית מהקטע שבין קסטינה למסמיה, עקב כך שיהיה מדובר בכביש מהיר ללא רמזורים לעומת הקטע שבין קסטינה למסמיה שהינו מרומזר, למרות שיש בו 3 נתיבים לכל כיוון.

לא יודע... מה יהיה שם, בכל השלטים ראיתי שמציינים את שני מספרי הכבישים, אבל כבר חודשיים + - לא נסעתי משם, אין לי מושג מה הם הספיקו לעשות שם כבר.
 
3/40 נובע מכך שזה קטע משותף לשני כבישים שונים

בין קסטינה למסמיה זה 3/40.
שנים שזה כך... אומנם אופי הכביש בין צומת גדרה למחלף אשדוד יהיה שונה מהותית מהקטע שבין קסטינה למסמיה, עקב כך שיהיה מדובר בכביש מהיר ללא רמזורים לעומת הקטע שבין קסטינה למסמיה שהינו מרומזר, למרות שיש בו 3 נתיבים לכל כיוון.

לא יודע... מה יהיה שם, בכל השלטים ראיתי שמציינים את שני מספרי הכבישים, אבל כבר חודשיים + - לא נסעתי משם, אין לי מושג מה הם הספיקו לעשות שם כבר.
3/40 נובע מכך שזה קטע משותף לשני כבישים שונים
שמתפצלים בשני קצות הקטע המשותף, כמו שיש קטע משותף לכבישים 1 ו-6 בין מחלף בן שמן ליציאת דניאל, וכמו שיהיו בעתיד קטעים משותפים לכביש 6 ולכביש 70 בצפון ולכביש 6 וכביש 40 (אולי גם 31?) בדרום.
אבל בכביש 7/41 לא מדובר בקטע משותף והתפצלויות אלא בקטעים שונים של אותו כביש.
סביר שמה יהיה לאחר סיום העבודות זה שהמספר 7 יחליף את המספר 41 לכל אורך הכביש, גם אם יישאר בו קטע לא מהיר (הקטע ממערב למחלף אשדוד).
גם כביש 2 מדרום למחלף גלילות (בתוך תל אביב) אינו כביש ממוחלף ומהיר. גם כביש 4 אינו מהיר לכל אורכו
וכביש 3 בכלל לא נחשב לכביש מהיר.
 

olli3

New member
מנהל
הבעיה היא שבין מחלף אשדוד לניר גלים-צומת הנמל

האם ישאירו את המספר כ-"7/41"? האם לא יהיה
נכון יותר לשנות את מספר הכביש מ-41 ל-7 וזהו?
הבעיה היא שבין מחלף אשדוד לניר גלים-צומת הנמל
הכביש לא יוכל להיות 7, אז איפשהו באמצע מספר הכביש יצטרך להתחלף וללא רמזור, זה דיי מוזר שמספר הכביש מתחלף לך...
 
כשיסיימו את המחלפים והסלילה הוא יהיה 7

האם ישאירו את המספר כ-"7/41"? האם לא יהיה
נכון יותר לשנות את מספר הכביש מ-41 ל-7 וזהו?
כשיסיימו את המחלפים והסלילה הוא יהיה 7
עד מחלף אשדוד
במחלף אשדוד(כנראה רמזור בצומת נווה הרצוג) יהפוך לכביש 41.
 

orchilit

New member
ההפך מדן, שם קו 7 הפך לקו 41


אכן איליה אתה צודק.
קראתי פעם שהופכים את זה לכביש 7 המהיר.
מאשדוד ועד כביש 3 במזרח זה יתחלף מכביש 41 ל7.
ההפך מדן, שם קו 7 הפך לקו 41

מזמן מזמן , כמובן. (כש7א' הפך ל-7 של היום).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה