קו הלילה 469 יקשר בין תל אביב לנתב"ג.

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
קו הלילה 469 יקשר בין תל אביב לנתב"ג.

קו הלילה 469 יקשר בין תל אביב לנתב"ג.
על פי אתר מטרופולין ועל פי www.bus.gov.il כל תחנות הקו תהיינה איסוף+הורדה כולל נסיעה עירונית בבאר שבע, נסיעה עירונית בקרית גת וקישור בין נתב"ג לתל אביב ובין תל אביב לנתב"ג.

באתר מטרופולין מצוינות ההגבלות השונות. שימו לב לעמודה "הורדה מ:" המסבירה בעצם מהי תחנת הירידה הבאה לעולים בתחנה זו.

http://www.metropoline.com/he/darom/lineStops/1277/000/0
 

orchilit

New member
מעולה !

קו הלילה 469 יקשר בין תל אביב לנתב"ג.
על פי אתר מטרופולין ועל פי www.bus.gov.il כל תחנות הקו תהיינה איסוף+הורדה כולל נסיעה עירונית בבאר שבע, נסיעה עירונית בקרית גת וקישור בין נתב"ג לתל אביב ובין תל אביב לנתב"ג.

באתר מטרופולין מצוינות ההגבלות השונות. שימו לב לעמודה "הורדה מ:" המסבירה בעצם מהי תחנת הירידה הבאה לעולים בתחנה זו.

http://www.metropoline.com/he/darom/lineStops/1277/000/0
מעולה !
 
כבר כתבתי את זה לפני מספר ימים בשרשור על הקו

קו הלילה 469 יקשר בין תל אביב לנתב"ג.
על פי אתר מטרופולין ועל פי www.bus.gov.il כל תחנות הקו תהיינה איסוף+הורדה כולל נסיעה עירונית בבאר שבע, נסיעה עירונית בקרית גת וקישור בין נתב"ג לתל אביב ובין תל אביב לנתב"ג.

באתר מטרופולין מצוינות ההגבלות השונות. שימו לב לעמודה "הורדה מ:" המסבירה בעצם מהי תחנת הירידה הבאה לעולים בתחנה זו.

http://www.metropoline.com/he/darom/lineStops/1277/000/0
כבר כתבתי את זה לפני מספר ימים בשרשור על הקו
 

Ofekalef1

New member
עמודה מעניינת :) דורשת הרבה מחשבה.

קו הלילה 469 יקשר בין תל אביב לנתב"ג.
על פי אתר מטרופולין ועל פי www.bus.gov.il כל תחנות הקו תהיינה איסוף+הורדה כולל נסיעה עירונית בבאר שבע, נסיעה עירונית בקרית גת וקישור בין נתב"ג לתל אביב ובין תל אביב לנתב"ג.

באתר מטרופולין מצוינות ההגבלות השונות. שימו לב לעמודה "הורדה מ:" המסבירה בעצם מהי תחנת הירידה הבאה לעולים בתחנה זו.

http://www.metropoline.com/he/darom/lineStops/1277/000/0
עמודה מעניינת :) דורשת הרבה מחשבה.
האם זה כ"כ טוב? גם ככה יש רכבות לילה. זה לא יעכב את הנוסעים מב"ש לת"א באנשים שיצאו מנתב"ג לת"א? (והפוך)
 
יעכב ב-30 שניות? בלילה השירות דליל ואין שום

עמודה מעניינת :) דורשת הרבה מחשבה.
האם זה כ"כ טוב? גם ככה יש רכבות לילה. זה לא יעכב את הנוסעים מב"ש לת"א באנשים שיצאו מנתב"ג לת"א? (והפוך)
יעכב ב-30 שניות? בלילה השירות דליל ואין שום
סיבה להגביל אותו.
כל דבר שמרחיב את השירות בלילה הוא טוב.
הסיבה היחידה למנוע עליית נוסעים מנתב"ג לתל אביב או מתל אביב לנצב"ג בקו 469 תהיה אם וכאשר האוטובוסים יהיו מלאים בנוסעים בין תל אביב לקרית גת או באר שבע ולהיפך, כך שלא יהיה מקום לנוסעים בין ת"א לנתב"ג. תוספת של מספר שניות או אפילו של דקה שלמה למשך הנסיעה היא ממש לא סיבה.
 

Ofekalef1

New member
תחשוב על זה, אם עולים עשרה נוסעים כל אחד

יעכב ב-30 שניות? בלילה השירות דליל ואין שום
סיבה להגביל אותו.
כל דבר שמרחיב את השירות בלילה הוא טוב.
הסיבה היחידה למנוע עליית נוסעים מנתב"ג לתל אביב או מתל אביב לנצב"ג בקו 469 תהיה אם וכאשר האוטובוסים יהיו מלאים בנוסעים בין תל אביב לקרית גת או באר שבע ולהיפך, כך שלא יהיה מקום לנוסעים בין ת"א לנתב"ג. תוספת של מספר שניות או אפילו של דקה שלמה למשך הנסיעה היא ממש לא סיבה.
תחשוב על זה, אם עולים עשרה נוסעים כל אחד
עם המזוודות שלו, זה יכול להיות שתי דקות או יותר?
אבל זה נכון שכנראה אף אחד לא ישים לב לאפשרות הזו, אז זה לא באמת יפריע.
 
וואו, אז יהיה 2-3 דקות

תחשוב על זה, אם עולים עשרה נוסעים כל אחד
עם המזוודות שלו, זה יכול להיות שתי דקות או יותר?
אבל זה נכון שכנראה אף אחד לא ישים לב לאפשרות הזו, אז זה לא באמת יפריע.
וואו, אז יהיה 2-3 דקות
מבלי להניח מראש כמה נוסעים יהיו מאין ולאן, הגישה שלך שגויה.
כשמדובר בשירות דליל תוספת השירות עדיפה על משך השירות.
הלוואי שיהיו בכל נסיעה בקו הזה 10 נוסעים בין נתב"ג לתל אביב ולהיפך. זה רק יהיה לטובת הקו.
לשיטתי, חבל שאין לקו הזה תחנות נוספות בצומת בילו, בגדרה, בצומת קסטינה.
בשירות לילי הרחבת השירות לכמה שיותר נוסעים פוטנציאלים עדיפה על שירות קצת יותר מהיר למספר נוסעים פוטנציאלים קטן יותר.
 

Ofekalef1

New member
אבל כשגם ככה השירות איטי

וואו, אז יהיה 2-3 דקות
מבלי להניח מראש כמה נוסעים יהיו מאין ולאן, הגישה שלך שגויה.
כשמדובר בשירות דליל תוספת השירות עדיפה על משך השירות.
הלוואי שיהיו בכל נסיעה בקו הזה 10 נוסעים בין נתב"ג לתל אביב ולהיפך. זה רק יהיה לטובת הקו.
לשיטתי, חבל שאין לקו הזה תחנות נוספות בצומת בילו, בגדרה, בצומת קסטינה.
בשירות לילי הרחבת השירות לכמה שיותר נוסעים פוטנציאלים עדיפה על שירות קצת יותר מהיר למספר נוסעים פוטנציאלים קטן יותר.
אבל כשגם ככה השירות איטי
אי אפשר להאט אותו עוד יותר.
אני כמעט בטוח שמעטים מאוד ישתמשו בקו שנוסע שעתיים מב"ש לת"א לעומת קו שייסע שעה. ואם הם ישתמשו אז זה כי הם חייבים, ואז יש כאן בזבוז זמן רציני בשבילם.

מן הסתם לא מדובר על שעה ושעתיים אלא על הפרשים קטנים יותר בהרבה, אבל כל תוספת היא תוספת. אם זה יהיה 2-3 דקות כמו שאתה אומר אז אין באמת בעיה.
 

olli3

New member
מנהל
מגדרה וצומת ביל"ו יופעל קו לילה לת"א.

וואו, אז יהיה 2-3 דקות
מבלי להניח מראש כמה נוסעים יהיו מאין ולאן, הגישה שלך שגויה.
כשמדובר בשירות דליל תוספת השירות עדיפה על משך השירות.
הלוואי שיהיו בכל נסיעה בקו הזה 10 נוסעים בין נתב"ג לתל אביב ולהיפך. זה רק יהיה לטובת הקו.
לשיטתי, חבל שאין לקו הזה תחנות נוספות בצומת בילו, בגדרה, בצומת קסטינה.
בשירות לילי הרחבת השירות לכמה שיותר נוסעים פוטנציאלים עדיפה על שירות קצת יותר מהיר למספר נוסעים פוטנציאלים קטן יותר.
מגדרה וצומת ביל"ו יופעל קו לילה לת"א.
בסופ"ש, כמו קווי לילה לבני נוער.

לגבי מעבר בקסטינה וכו', המטרה היא ליצור קו מהיר ככל האפשר בין באר שבע וקרית גת לנתב"ג ולתל אביב בדומה להפעלת קו הרכבת.

מתן שירות דרך כבישים שכבר לא באמת מהירים, גם לא בשעות הלילה עם עצירות רבות ברמזורים (מה שיותר מעכב מאשר עצירות בתחנות), גורע מהשירות המהיר. אי אפשר לרצות את כולם וליצור קו מאסף כמו 354 לשעות הלילה, זה לא פרקטי כי אם בשעות היום אף אחד לא נוסע מבאר שבע עד נתב"ג בקו 354, אז למה שבלילה זה יהיה שונה?
 
הקו יהיה לראשון לציון, לא לתל אביב

מגדרה וצומת ביל"ו יופעל קו לילה לת"א.
בסופ"ש, כמו קווי לילה לבני נוער.

לגבי מעבר בקסטינה וכו', המטרה היא ליצור קו מהיר ככל האפשר בין באר שבע וקרית גת לנתב"ג ולתל אביב בדומה להפעלת קו הרכבת.

מתן שירות דרך כבישים שכבר לא באמת מהירים, גם לא בשעות הלילה עם עצירות רבות ברמזורים (מה שיותר מעכב מאשר עצירות בתחנות), גורע מהשירות המהיר. אי אפשר לרצות את כולם וליצור קו מאסף כמו 354 לשעות הלילה, זה לא פרקטי כי אם בשעות היום אף אחד לא נוסע מבאר שבע עד נתב"ג בקו 354, אז למה שבלילה זה יהיה שונה?
הקו יהיה לראשון לציון, לא לתל אביב
 

olli3

New member
מנהל
לא נראה לי שהנוסעים לנתב"ג יחשבו לחפש קו שכזה

עמודה מעניינת :) דורשת הרבה מחשבה.
האם זה כ"כ טוב? גם ככה יש רכבות לילה. זה לא יעכב את הנוסעים מב"ש לת"א באנשים שיצאו מנתב"ג לת"א? (והפוך)
לא נראה לי שהנוסעים לנתב"ג יחשבו לחפש קו שכזה
כשהרכבת ידועה בקו הזה. הם לא יגיעו לאתר מטרופולין או אתר משרד התחבורה ויגלו בהמוניהם שלצד רכבות יש גם קו 469 של מטרופולין.
 

orchilit

New member
ביצעתי חיפוש בכל קו מרכבת מרכז לנתבג

לא נראה לי שהנוסעים לנתב"ג יחשבו לחפש קו שכזה
כשהרכבת ידועה בקו הזה. הם לא יגיעו לאתר מטרופולין או אתר משרד התחבורה ויגלו בהמוניהם שלצד רכבות יש גם קו 469 של מטרופולין.
ביצעתי חיפוש בכל קו מרכבת מרכז לנתבג
וזה די משעשע -
משום מה הנסיעות של 469 מלבד האחרונה מופיעות כנסיעות של "היום שאחרי " (כלומר בסוף הרשימה) ואילו זאת של 4:30 כן מופיעה בנסיעה של "היום" (כלומר בין הנסיעות של הרכבת של הלילה). הזמן ב469 בין ת"א לנתבג המוערך הוא 26 דק'.

בכיוון ההפוך (מנתבג לת"א) כולן מופיעות ביום שאחרי (והזמן המשוער הוא ב-X:36 (כאשר X בין 1 ל-5) ).
 
זו קביעה שרירותית של תצוגת היממה במערכת המידע

ביצעתי חיפוש בכל קו מרכבת מרכז לנתבג
וזה די משעשע -
משום מה הנסיעות של 469 מלבד האחרונה מופיעות כנסיעות של "היום שאחרי " (כלומר בסוף הרשימה) ואילו זאת של 4:30 כן מופיעה בנסיעה של "היום" (כלומר בין הנסיעות של הרכבת של הלילה). הזמן ב469 בין ת"א לנתבג המוערך הוא 26 דק'.

בכיוון ההפוך (מנתבג לת"א) כולן מופיעות ביום שאחרי (והזמן המשוער הוא ב-X:36 (כאשר X בין 1 ל-5) ).
זו קביעה שרירותית של תצוגת היממה במערכת המידע
התצוגה היא בין 4:00 ל-3:59.
אם תסתכל על התצוגה של קו 1 של המטרונית בכוון מקרית מוצקין, תראה שהנסיעה הראשונה ב-4:00 (באותו יום) והאחרונה ב-3:30 (ביום שאחרי).
 

orchilit

New member
אכן

זו קביעה שרירותית של תצוגת היממה במערכת המידע
התצוגה היא בין 4:00 ל-3:59.
אם תסתכל על התצוגה של קו 1 של המטרונית בכוון מקרית מוצקין, תראה שהנסיעה הראשונה ב-4:00 (באותו יום) והאחרונה ב-3:30 (ביום שאחרי).
אכן
אבל נראה שרכבת ישראל איכשהו מוחרגת מזה ומופיעה ביום הנוכחי ולא ביום הבא.
 

olli3

New member
מנהל
הערכות זמנים מוזרות. אף פעם לא מצאתי את ההיגי

ביצעתי חיפוש בכל קו מרכבת מרכז לנתבג
וזה די משעשע -
משום מה הנסיעות של 469 מלבד האחרונה מופיעות כנסיעות של "היום שאחרי " (כלומר בסוף הרשימה) ואילו זאת של 4:30 כן מופיעה בנסיעה של "היום" (כלומר בין הנסיעות של הרכבת של הלילה). הזמן ב469 בין ת"א לנתבג המוערך הוא 26 דק'.

בכיוון ההפוך (מנתבג לת"א) כולן מופיעות ביום שאחרי (והזמן המשוער הוא ב-X:36 (כאשר X בין 1 ל-5) ).
הערכות זמנים מוזרות. אף פעם לא מצאתי את ההיגי
דר"א כיום הMAN של מטרופולין מוגבל ל104 קמ"ש, הוולוו עדיין מוגבלות ל100 קמ"ש.

זה מקצר את זמן הנסיעה בכ-3 דקות מבאר שבע לת"א בקווים הישירים.

עד לפני חצי שנה ועוד 19 ימים, כשאגד תעבורה עוד הפעילו את 370/380 ביחד עם מטרופולין, היית יכול לראות שלשתי החברות יש הערכות זמנים שונות לגבי זמן הנסיעה מבאר שבע לתל אביב.
 

olli3

New member
מנהל
לגבי העמודה, בדוק את קו 358.

עמודה מעניינת :) דורשת הרבה מחשבה.
האם זה כ"כ טוב? גם ככה יש רכבות לילה. זה לא יעכב את הנוסעים מב"ש לת"א באנשים שיצאו מנתב"ג לת"א? (והפוך)
לגבי העמודה, בדוק את קו 358.
בדק באתר מטרופולין ובאתר משרד התחבורה. משום מה באתר משרד התחבורה לא מופיעה כוכבית שבאה להתריע על כך שהאיסוף וההורדה מתבצעים תחת תנאים מסויימים.

כך שבעצם ברוב המסלול של 358 לא ניתן לעלות ולרדת בדרך אלא רק אל היעדים המרוחקים.
 

Ofekalef1

New member
כן, ראיתי פעם שימוש לא טריוויאלי בעמודה הזו

לגבי העמודה, בדוק את קו 358.
בדק באתר מטרופולין ובאתר משרד התחבורה. משום מה באתר משרד התחבורה לא מופיעה כוכבית שבאה להתריע על כך שהאיסוף וההורדה מתבצעים תחת תנאים מסויימים.

כך שבעצם ברוב המסלול של 358 לא ניתן לעלות ולרדת בדרך אלא רק אל היעדים המרוחקים.
כן, ראיתי פעם שימוש לא טריוויאלי בעמודה הזו
(אני לא זוכר באיזה קו), פשוט כאן זו עמודה די מיותרת :)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה