קווים 180 ו280 אגד תעבורה בין אלעד לבני ברק>>מדד הסרדינים - יהיה בסדר - גלי צה"ל.
חדש לי שקווים 79/179 נוסעים לב"ב...קווים 180 ו280 אגד תעבורה בין אלעד לבני ברק>>
להאזנה: http://www7.zippyshare.com/v/14986661/file.html
בשביל זה יש את "קווים בין יישובים".חדש לי שקווים 79/179 נוסעים לב"ב...
אדון דרור גנון, לפחות תעשה שיעורי בית עד הסוף!
מזל שהוא לא הזכיר גם את 279 שבוטלבשביל זה יש את "קווים בין יישובים".
http://www.bus.gov.il/WebForms/DirectLines.aspx?ln=he
בוחרים יום, בוחרים ישוב מוצא וישוב יעד והקווים שמקשרים בין המקומות - מופיעים.
כנראה שפתח תקווה ובני ברק זה אותו הדבר בשבילו.
הרכבת הקלה בירושלים.מדד הסרדינים - יהיה בסדר - גלי צה"ל.
קו 315 אשדוד > יבנה > בר אילן > תה"ש.מדד הסרדינים - יהיה בסדר - גלי צה"ל.
גם נסיעת חזור בצהריםקו 315 אשדוד > יבנה > בר אילן > תה"ש.
להאזנה: http://www17.zippyshare.com/v/61141021/file.html
יש הישג! תתווסף נסיעה אחת בשעות הבוקר לכיוון תל השומר. כי אוטובוסים יגיעו באמצע ינואר (עוד שבוע), האם עד סוף החודש הנסיעה באמת תתווסף? הבאר שבעים עדיין מחכים לתגבור קו 16 שהובטח ושעליו מטרודן לא יודעת שום דבר (על התגבור)... מעניין.
זה לא מה שיפתור את הבעיה, זה רק כיבוי שרפות... הקו הזה עמוס בשני כיווני הנסיעה והוא חייב לפעול בתדירות הרבה יותר הגיונית ונורמלית.
כמו כן, על פי דרור גנון, זה התפקיד שלהם (משרד התחבורה) למכור קופסאות סרדינים.
במכרז לא נרשם דבר לגבי תדירות נסיעות של אף קוגם נסיעת חזור בצהרים
השאלה היא, האם המכרז על אזור אשדוד/יבנה-גוש דן, מתייחס לקו 315 ולהוספת נסיעות.
מה שכן מתואר באותו מכרז, הוא החובה להפעלת אוטובוסים ארוכים בקווי אשדוד-תל אביב. אולי יש מקום להפעילם בחלק מנסיעות קו 315.
כמה נסיעות יהיו ל-317?במכרז לא נרשם דבר לגבי תדירות נסיעות של אף קו
יש מידע רק ממצגת שמצאתי באינטרנט של המועצה האיזורית שורק, בה יש נתונים על התדירות של הקווים שישרתו את יישובי המועצה.
http://www.ma-soreq.org.il/adm/uplaod/document/36864.pdf
אבל בלי קשר אליו, אני מניח שתהיה הוספת שירות בקו 315, כמו כן יפעל גם קו 317 שנכתב עליו שיסע דרך מחלף אלוף שדה לקרית אריה בפתח תקווה ולכן קו זה יוריד מהעומס של הנוסעים לבר אילן.
כל מכרז חדש מוסיף תשומות, הבעיה היא שעד שהמכרז יוצא לפועל, התשומות הדרושות באותו הרגע כבר מספקות בקושי במקרה הטוב או לא מספיקות במקרה הרע.
כמו כן, הדבר הכי מבורך הוא תוספת השירות ליישובים שעד היום זכו במקרה הטוב לשירות חד יומי ובמקרה הרע היו צריכים ללכת כמה קילומטרים לתחנה הקרובה.
כמו שאמרתי, אין שום אזכור לגבי מספר נסיעותכמה נסיעות יהיו ל-317?
מעניין האם נסיעות בודדות או יותר מזה. לדעתי יש היגיון בקו, שיפעל למשך כל שעות היום.
נקווה גם לתוספת שירות ראויה לקו 315, מעבר לנסיעה הבודדת בבוקר ואחרי הצהרים.
המכרזים כוללים את התדירות ומספר הנסיעות אבלכמו שאמרתי, אין שום אזכור לגבי מספר נסיעות
או תדירות במכרז הזה.
סביר ש317 יפעל כקו יוממים.
קו 164 אגד - לא צריך קישור מראשל"צ מערבמדד הסרדינים - יהיה בסדר - גלי צה"ל.
על פי רון רטנר, החלפה במרכז ראשל"צ הגיוניתקו 164 אגד - לא צריך קישור מראשל"צ מערב
להאזנה: http://www61.zippyshare.com/v/15857588/file.html
הפעם דובר אגד, רון רטנר טוען שאין בעצם ביקוש בין מערב ראשון לציון לתל השומר במהלך שעות היום מלבד שעות הבוקר (החלופה של 164 שיוצאת ממערב ראשל"צ).
לצד הוספת התדירות לפני כחודש לקו 164 בשעות הלילה, תוספת מבורכת. באמת הגיע הזמן להפעיל אותו בתדירות גבוהה יותר במשך שעות היום, לצד 165 המהיר בשני כיווני הנסיעה + שירות סדיר למערב ראשון לציון.
ואולי בכלל קווים 315 ו-164 (ממרכז ראשל"צ)על פי רון רטנר, החלפה במרכז ראשל"צ הגיונית
והיא אופציה לא רעה בכלל.
לא נראה לי.
יש תחנת מעבר במסובים בשני הכיוונים.ואולי בכלל קווים 315 ו-164 (ממרכז ראשל"צ)
צריכים לפעול באופן משולב בתדירות גבוהה ועם תחנת מעבר (מסובים?) שתאפשר החלפה נוחה ביניהם.
הכוונה שלי היא ששני הקווים הללו יחד יכלויש תחנת מעבר במסובים בשני הכיוונים.
אבל לא ממש הבנתי אותך בהקשר של איך היא תפתור כאן בעיה?
315 מגיע למרכזית החדשה בראשל"צ רק בכיוון הנסיעה לאשדוד. המרכזית החדשה בראשל"צ, זה רק השער למערב ראשל"צ. יש צורך בקו שיסע לפחות על ציר משה דיין לכל אורכו.
חיילים כיום סותמים את 315 בכיוון הזה כדי להגיע לראשל"צ (מראשל"צ ליבנה ולאשדוד יש גם את 282 ו284). כתוצאה מכך בבר אילן כבר אין מקום באוטובוס והוא נוטה להשאיר שם נוסעים (לא מעט) בשעות היוממות לכיוון אשדוד).
מכיוון ש315 גם ככה ויצא מתל השומר ועובר בבר אילן ומגיע למרכזית החדשה בראשל"צ, לא הבנתי מדוע צריך קישור בין 164 לבינו?
האם התכוונת לקישור בין 164 ל415 בכיוון הנסיעה לתל השומר? אם כן, הקישור קיים. 315 אוסף נוסעים במסובים לתל השומר, אבל יהיה לך מקום עליו רק אם מישהו ירד במסובים ולא הרבה יורדים במסובים ולכן אי אפשר לסמוך עליו כקו מעבר. מה שכן, אפשר לרדת מ164 במסובים ולעבור ל143 התדיר.
ניסיתי לחשוב למה התכוונת, פשוט לא מצאתי על מה מדובר.
315 צריך לפעול כל רבע שעה בשעות העומס וכל חצי שעה בשעות הביניים. זה הכל.
בישראל יש צורך, כי בשעות השפל התדירות נופלת.הכוונה שלי היא ששני הקווים הללו יחד יכלו
ליצור שירות עורקי שמחבר את אשדוד, יבנה, רחובות, ראשל"צ מזרח, ראשל"צ מערב עם ציר גהה, תה"ש ופתח תקווה.
אין צורך בקו ישיר כשיש מעבר נוח וקווים תדירים מאוד (כל 5-10 ד'). את הבעיה של 315 שאינו עוצר במרכזית ראשון לכיוון צפון בגלל הגאומטריה של המחלף צריך לפתור. אבל כשמסתכלים בראיה מערכתית, מוצאים פתרונות תשתיתיים, גם כאלה שעולים כסף.
וצריך קו שלא כחלופה של 164 שיפעל באופן סדירואולי בכלל קווים 315 ו-164 (ממרכז ראשל"צ)
צריכים לפעול באופן משולב בתדירות גבוהה ועם תחנת מעבר (מסובים?) שתאפשר החלפה נוחה ביניהם.
אפשר פישוט כמה נסיעות ומתי נוספו ל-164?קו 164 אגד - לא צריך קישור מראשל"צ מערב
להאזנה: http://www61.zippyshare.com/v/15857588/file.html
הפעם דובר אגד, רון רטנר טוען שאין בעצם ביקוש בין מערב ראשון לציון לתל השומר במהלך שעות היום מלבד שעות הבוקר (החלופה של 164 שיוצאת ממערב ראשל"צ).
לצד הוספת התדירות לפני כחודש לקו 164 בשעות הלילה, תוספת מבורכת. באמת הגיע הזמן להפעיל אותו בתדירות גבוהה יותר במשך שעות היום, לצד 165 המהיר בשני כיווני הנסיעה + שירות סדיר למערב ראשון לציון.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.