לכל המקטרים על אגד

מצב
הנושא נעול.

felixr

New member
לכל המקטרים על אגד

לכל המקטרים על אגד
ראשית כל אציין שאינני עובד באגד, ואף אחד מקרובי משפחתי, חברי, ומכרי - אינו עובד באגד.
אין לי שום סיבה להגן על אגד, אלא רק כי אני מאמין שאני מבין טיפה יותר מההדיוט הממוצע בתחבורה ציבורית (גולש בפורום יום יום מזה מעל 7 שנים), ואני רואה שאין סיבה לתלונות הרבות שנראות כאן בימים האחרונים.
ראשית כל אפנה אתכם לסרטון הבא:
http://www.0404.co.il/archives/39841
עכשיו אתם מבינים למה בוטלו הנסיעות בירושלים? הרי ברור שאגד לא נהנים להשבית את הפעילות שלהם עצמם. כשקו מסויים לא פועל יש לכך סיבה טובה, והסרטון שצירפתי שווה יותר מאלף מילים.
אתמול נסעתי לירושלים במספר אמצעי תחבורה, כדי לבדוק, לסקור, ולתעד את המאורע.
אז מה היה? קווים פרסמו שקו 110 לא פועל, אולם הוא דווקא פעל בשיטת "ניסוי וטעיה", כלומר ניסה לנסוע ב 443 עד שנחסם, אח"כ חזר על דרכו ונסע לכביש 1, והתייעץ עם הנוסעים האם לסיים במרכזית או להמשיך לבר אילן.
בחזור רכבת ישראל שחכה לספר לנוסעים שהרכבת עוצרת בתחנת ת"א מרכז בלבד, ולא בתחנות ת"א האחרות. כמו-כן, יצאה הודעה שהרכבות יסעו דרך בני-ברק. אמנם לנו חובבי התח"צ זה אומר הרבה (שימוש במסילה המזרחית), אבל רוב הנוסעים פירשו את זה בתור "הרכבת תעצור בבני-ברק". הרי לא מעניין אותם באילו תחנות הרכבת עוברת, אלא איפה היא עוצרת. הרכבת באמת עברה בב"ב, אך לא עצרה בתחנה. כמה מאות מטרים בהמשך היא דווקא עצרה ברמזור אדום והמתינה מעל 20 דקות.
אבל על כל אלה אף אחד לא מתלונן. משום-מה הפורום מוצף בתלונות רק על אגד.
ובכן, אני חייב להגיד שדווקא קטע הנסיעה היחיד שהתנהל בצורה נורמלית ב"מסע" שלי, היה הנסיעה הפנימית בירושלים. רציתי להגיע מתמ"י למלחה. בדקתי בפייסבוק וראיתי שאגד פרסמו רשימת קווים פעילים, כולל שינויים במסלולים. חיכיתי לקו 18 שהגיע די מהר, ואיתו נסעתי למלחה. הנהג היה אדיב מאד, וסייע לכל הנוסעים ששאלו איך מגיעים לכל מיני מקומות (כולל מקומות שלא קשורים בעליל למסלול שלו), הסביר על השינויים, וייעץ להם איפה לרדת וכיצד להמשיך. בנוסף הוא גם שאל את הנוסעים שעלו מהו יעד נסיעתם, ועדכן אותם על שינויים במסלול (למשל שהוא לא נכנס לרחוב סן-מרטין). בסוף ירדתי במלחה, והנהג הסביר לי כיצד להגיע לתחנת הרכבת (אם כי הייתי מסתדר גם לבד).
אגב, היום מסלולו של קו 18 הוארך עד לתחנת הרכבת עצמה - מה שמראה שבאגד באמת דואגים לנוסעים ומתחשבים בהם, ולא סתם מבטלים ומשנים קווים באופן שרירותי (כפי שמנסים להציג זאת כאן).
בקיצור, אני לא רוצה לחשוב ירושלים הייתה מתמודדת עם הסופה (מבחינה תחבורתית), אילו חברה אחרת הייתה מפעילה את שירות התח"צ בעיר.
ולמי שעדיין יש תלונות - סעו פעם אחת, ביום רגיל ולא אחרי אסון טבע, בחברת סופרבוס - וחזרו עם תובנות.
 

olli3

New member
מנהל
תגובה.

לכל המקטרים על אגד
ראשית כל אציין שאינני עובד באגד, ואף אחד מקרובי משפחתי, חברי, ומכרי - אינו עובד באגד.
אין לי שום סיבה להגן על אגד, אלא רק כי אני מאמין שאני מבין טיפה יותר מההדיוט הממוצע בתחבורה ציבורית (גולש בפורום יום יום מזה מעל 7 שנים), ואני רואה שאין סיבה לתלונות הרבות שנראות כאן בימים האחרונים.
ראשית כל אפנה אתכם לסרטון הבא:
http://www.0404.co.il/archives/39841
עכשיו אתם מבינים למה בוטלו הנסיעות בירושלים? הרי ברור שאגד לא נהנים להשבית את הפעילות שלהם עצמם. כשקו מסויים לא פועל יש לכך סיבה טובה, והסרטון שצירפתי שווה יותר מאלף מילים.
אתמול נסעתי לירושלים במספר אמצעי תחבורה, כדי לבדוק, לסקור, ולתעד את המאורע.
אז מה היה? קווים פרסמו שקו 110 לא פועל, אולם הוא דווקא פעל בשיטת "ניסוי וטעיה", כלומר ניסה לנסוע ב 443 עד שנחסם, אח"כ חזר על דרכו ונסע לכביש 1, והתייעץ עם הנוסעים האם לסיים במרכזית או להמשיך לבר אילן.
בחזור רכבת ישראל שחכה לספר לנוסעים שהרכבת עוצרת בתחנת ת"א מרכז בלבד, ולא בתחנות ת"א האחרות. כמו-כן, יצאה הודעה שהרכבות יסעו דרך בני-ברק. אמנם לנו חובבי התח"צ זה אומר הרבה (שימוש במסילה המזרחית), אבל רוב הנוסעים פירשו את זה בתור "הרכבת תעצור בבני-ברק". הרי לא מעניין אותם באילו תחנות הרכבת עוברת, אלא איפה היא עוצרת. הרכבת באמת עברה בב"ב, אך לא עצרה בתחנה. כמה מאות מטרים בהמשך היא דווקא עצרה ברמזור אדום והמתינה מעל 20 דקות.
אבל על כל אלה אף אחד לא מתלונן. משום-מה הפורום מוצף בתלונות רק על אגד.
ובכן, אני חייב להגיד שדווקא קטע הנסיעה היחיד שהתנהל בצורה נורמלית ב"מסע" שלי, היה הנסיעה הפנימית בירושלים. רציתי להגיע מתמ"י למלחה. בדקתי בפייסבוק וראיתי שאגד פרסמו רשימת קווים פעילים, כולל שינויים במסלולים. חיכיתי לקו 18 שהגיע די מהר, ואיתו נסעתי למלחה. הנהג היה אדיב מאד, וסייע לכל הנוסעים ששאלו איך מגיעים לכל מיני מקומות (כולל מקומות שלא קשורים בעליל למסלול שלו), הסביר על השינויים, וייעץ להם איפה לרדת וכיצד להמשיך. בנוסף הוא גם שאל את הנוסעים שעלו מהו יעד נסיעתם, ועדכן אותם על שינויים במסלול (למשל שהוא לא נכנס לרחוב סן-מרטין). בסוף ירדתי במלחה, והנהג הסביר לי כיצד להגיע לתחנת הרכבת (אם כי הייתי מסתדר גם לבד).
אגב, היום מסלולו של קו 18 הוארך עד לתחנת הרכבת עצמה - מה שמראה שבאגד באמת דואגים לנוסעים ומתחשבים בהם, ולא סתם מבטלים ומשנים קווים באופן שרירותי (כפי שמנסים להציג זאת כאן).
בקיצור, אני לא רוצה לחשוב ירושלים הייתה מתמודדת עם הסופה (מבחינה תחבורתית), אילו חברה אחרת הייתה מפעילה את שירות התח"צ בעיר.
ולמי שעדיין יש תלונות - סעו פעם אחת, ביום רגיל ולא אחרי אסון טבע, בחברת סופרבוס - וחזרו עם תובנות.
תגובה.
ראשית, את הסרטונים האלו ראיתי. מחלד מתמשך של משרד התחבורה ומשטרת ישראל - פשוט כך.

לגבי אגד בפרט, מי שמכיר אותי טוב יודע שהייתי שמח להיפטר מכל החברות שיש כיום, אולי מלבד מטרופולין שהיא באמת חברה על רמה, אם כי הולכת לא פעם עם הראש בקיר. ולאגד יש לי סימפטיה לא רק רבה אלא עצומה.

לי מאד חרה לראות את אגד מתפקד כך במקרה ספציפי אחד, זה הכל. זה פשוט מאד, צריך לדאוג לנוסעים בדיוק כמו שאגד יודע לדאוג להם גם בשגרה וגם שלא בשגרה - בדיוק כמו שתיארת כאן על חוויות הנסיעה שלך.

כך שאלו לא קיטורים. סה"כ מאד מאד מפתיע אותי שאגד לא טיפל היטב בנוסעיו במקרה של קו 444. הנהג היה בסדר גמור, היה אדיב והסביר לנוסעים מה עליהם לעשות. אבל, עדיין היה הרבה יותר יעיל אם הנוסעים היו מועברים מהאוטובוס לרכבת ביעילות יתרה ולא בצורת; "תסתדרו בכוחות עצמכם".

זה מה שחורה לי.
 
גם את דן?

תגובה.
ראשית, את הסרטונים האלו ראיתי. מחלד מתמשך של משרד התחבורה ומשטרת ישראל - פשוט כך.

לגבי אגד בפרט, מי שמכיר אותי טוב יודע שהייתי שמח להיפטר מכל החברות שיש כיום, אולי מלבד מטרופולין שהיא באמת חברה על רמה, אם כי הולכת לא פעם עם הראש בקיר. ולאגד יש לי סימפטיה לא רק רבה אלא עצומה.

לי מאד חרה לראות את אגד מתפקד כך במקרה ספציפי אחד, זה הכל. זה פשוט מאד, צריך לדאוג לנוסעים בדיוק כמו שאגד יודע לדאוג להם גם בשגרה וגם שלא בשגרה - בדיוק כמו שתיארת כאן על חוויות הנסיעה שלך.

כך שאלו לא קיטורים. סה"כ מאד מאד מפתיע אותי שאגד לא טיפל היטב בנוסעיו במקרה של קו 444. הנהג היה בסדר גמור, היה אדיב והסביר לנוסעים מה עליהם לעשות. אבל, עדיין היה הרבה יותר יעיל אם הנוסעים היו מועברים מהאוטובוס לרכבת ביעילות יתרה ולא בצורת; "תסתדרו בכוחות עצמכם".

זה מה שחורה לי.
גם את דן?
 

olli3

New member
מנהל
דן בשנים האחרונות כבר לא מה שהייתה פעם.

דן בשנים האחרונות כבר לא מה שהייתה פעם.
היא עדיין חברה טובה, במיוחד כי יש בה נהגים נפלאים וותיקים. היא חברה טובה כי היא מודיעה לנוסעים מראש על שינויים ומפרטת מסלולים חלופיים גם באוטובוס עצמם, גם בתחנות עצמן וגם באתר האינטרנט שלה. היא חברה טובה כי היא דואגת להפעיל שירות ולתגבר שירות למופעים ואירועים בהלוך ובחזור.

אבל היא פחות טובה בכך שבשנים האחרונות יש הרגשה שאולי בגלל שהידיים שלהם יותר כבולות מאשר בימים שלפני ריבוי החברות, אז הם פחות מנסים לגרום לשינויים ולשיפור השירות.
 
אוקיי

דן בשנים האחרונות כבר לא מה שהייתה פעם.
היא עדיין חברה טובה, במיוחד כי יש בה נהגים נפלאים וותיקים. היא חברה טובה כי היא מודיעה לנוסעים מראש על שינויים ומפרטת מסלולים חלופיים גם באוטובוס עצמם, גם בתחנות עצמן וגם באתר האינטרנט שלה. היא חברה טובה כי היא דואגת להפעיל שירות ולתגבר שירות למופעים ואירועים בהלוך ובחזור.

אבל היא פחות טובה בכך שבשנים האחרונות יש הרגשה שאולי בגלל שהידיים שלהם יותר כבולות מאשר בימים שלפני ריבוי החברות, אז הם פחות מנסים לגרום לשינויים ולשיפור השירות.
אוקיי
גם ויאוליה באשכול אשדוד היו בסדר גמור, אגב.
 
אגד או חברה אחרת, ממש לא חשוב.

לכל המקטרים על אגד
ראשית כל אציין שאינני עובד באגד, ואף אחד מקרובי משפחתי, חברי, ומכרי - אינו עובד באגד.
אין לי שום סיבה להגן על אגד, אלא רק כי אני מאמין שאני מבין טיפה יותר מההדיוט הממוצע בתחבורה ציבורית (גולש בפורום יום יום מזה מעל 7 שנים), ואני רואה שאין סיבה לתלונות הרבות שנראות כאן בימים האחרונים.
ראשית כל אפנה אתכם לסרטון הבא:
http://www.0404.co.il/archives/39841
עכשיו אתם מבינים למה בוטלו הנסיעות בירושלים? הרי ברור שאגד לא נהנים להשבית את הפעילות שלהם עצמם. כשקו מסויים לא פועל יש לכך סיבה טובה, והסרטון שצירפתי שווה יותר מאלף מילים.
אתמול נסעתי לירושלים במספר אמצעי תחבורה, כדי לבדוק, לסקור, ולתעד את המאורע.
אז מה היה? קווים פרסמו שקו 110 לא פועל, אולם הוא דווקא פעל בשיטת "ניסוי וטעיה", כלומר ניסה לנסוע ב 443 עד שנחסם, אח"כ חזר על דרכו ונסע לכביש 1, והתייעץ עם הנוסעים האם לסיים במרכזית או להמשיך לבר אילן.
בחזור רכבת ישראל שחכה לספר לנוסעים שהרכבת עוצרת בתחנת ת"א מרכז בלבד, ולא בתחנות ת"א האחרות. כמו-כן, יצאה הודעה שהרכבות יסעו דרך בני-ברק. אמנם לנו חובבי התח"צ זה אומר הרבה (שימוש במסילה המזרחית), אבל רוב הנוסעים פירשו את זה בתור "הרכבת תעצור בבני-ברק". הרי לא מעניין אותם באילו תחנות הרכבת עוברת, אלא איפה היא עוצרת. הרכבת באמת עברה בב"ב, אך לא עצרה בתחנה. כמה מאות מטרים בהמשך היא דווקא עצרה ברמזור אדום והמתינה מעל 20 דקות.
אבל על כל אלה אף אחד לא מתלונן. משום-מה הפורום מוצף בתלונות רק על אגד.
ובכן, אני חייב להגיד שדווקא קטע הנסיעה היחיד שהתנהל בצורה נורמלית ב"מסע" שלי, היה הנסיעה הפנימית בירושלים. רציתי להגיע מתמ"י למלחה. בדקתי בפייסבוק וראיתי שאגד פרסמו רשימת קווים פעילים, כולל שינויים במסלולים. חיכיתי לקו 18 שהגיע די מהר, ואיתו נסעתי למלחה. הנהג היה אדיב מאד, וסייע לכל הנוסעים ששאלו איך מגיעים לכל מיני מקומות (כולל מקומות שלא קשורים בעליל למסלול שלו), הסביר על השינויים, וייעץ להם איפה לרדת וכיצד להמשיך. בנוסף הוא גם שאל את הנוסעים שעלו מהו יעד נסיעתם, ועדכן אותם על שינויים במסלול (למשל שהוא לא נכנס לרחוב סן-מרטין). בסוף ירדתי במלחה, והנהג הסביר לי כיצד להגיע לתחנת הרכבת (אם כי הייתי מסתדר גם לבד).
אגב, היום מסלולו של קו 18 הוארך עד לתחנת הרכבת עצמה - מה שמראה שבאגד באמת דואגים לנוסעים ומתחשבים בהם, ולא סתם מבטלים ומשנים קווים באופן שרירותי (כפי שמנסים להציג זאת כאן).
בקיצור, אני לא רוצה לחשוב ירושלים הייתה מתמודדת עם הסופה (מבחינה תחבורתית), אילו חברה אחרת הייתה מפעילה את שירות התח"צ בעיר.
ולמי שעדיין יש תלונות - סעו פעם אחת, ביום רגיל ולא אחרי אסון טבע, בחברת סופרבוס - וחזרו עם תובנות.
אגד או חברה אחרת, ממש לא חשוב.

ראשית אציין שכתבתי את דברי כנגד אגד, מכיוון שהיא "המוביל הלאומי" בירושלים, אך ממש לא כנגדה אישית.

לא ברור לי למה פתחת אשכול חדש עם קישור לסרטונים מראשון בלילה (מן השעות הקטנות של הלילה מן הסתם), בעוד שעיקר הטענות הן על ההתנהלות בשעות היותר חמות של היום בהן כל עיוור ראה שהכבישים די בטוחים לתחבורה, בעיקר הצירים הראשיים.

סיום השירות העירוני בכללותו בשעה 20:00 הוא לגמרי שרירותי וללא התחשבות בציבור.

לא מזמן שבתי למעוני מנסיעה ברחבי העיר, ודעתי שכתבתי בשרשור שפתחתי לא השתנתה אלא רק התחזקה.

אגב, הלילה חם מאמש בכשתי מעלות.
 

wapy

New member
אני מעדיף רק"ל על החלקה ופקקים בי-ם


לכל המקטרים על אגד
ראשית כל אציין שאינני עובד באגד, ואף אחד מקרובי משפחתי, חברי, ומכרי - אינו עובד באגד.
אין לי שום סיבה להגן על אגד, אלא רק כי אני מאמין שאני מבין טיפה יותר מההדיוט הממוצע בתחבורה ציבורית (גולש בפורום יום יום מזה מעל 7 שנים), ואני רואה שאין סיבה לתלונות הרבות שנראות כאן בימים האחרונים.
ראשית כל אפנה אתכם לסרטון הבא:
http://www.0404.co.il/archives/39841
עכשיו אתם מבינים למה בוטלו הנסיעות בירושלים? הרי ברור שאגד לא נהנים להשבית את הפעילות שלהם עצמם. כשקו מסויים לא פועל יש לכך סיבה טובה, והסרטון שצירפתי שווה יותר מאלף מילים.
אתמול נסעתי לירושלים במספר אמצעי תחבורה, כדי לבדוק, לסקור, ולתעד את המאורע.
אז מה היה? קווים פרסמו שקו 110 לא פועל, אולם הוא דווקא פעל בשיטת "ניסוי וטעיה", כלומר ניסה לנסוע ב 443 עד שנחסם, אח"כ חזר על דרכו ונסע לכביש 1, והתייעץ עם הנוסעים האם לסיים במרכזית או להמשיך לבר אילן.
בחזור רכבת ישראל שחכה לספר לנוסעים שהרכבת עוצרת בתחנת ת"א מרכז בלבד, ולא בתחנות ת"א האחרות. כמו-כן, יצאה הודעה שהרכבות יסעו דרך בני-ברק. אמנם לנו חובבי התח"צ זה אומר הרבה (שימוש במסילה המזרחית), אבל רוב הנוסעים פירשו את זה בתור "הרכבת תעצור בבני-ברק". הרי לא מעניין אותם באילו תחנות הרכבת עוברת, אלא איפה היא עוצרת. הרכבת באמת עברה בב"ב, אך לא עצרה בתחנה. כמה מאות מטרים בהמשך היא דווקא עצרה ברמזור אדום והמתינה מעל 20 דקות.
אבל על כל אלה אף אחד לא מתלונן. משום-מה הפורום מוצף בתלונות רק על אגד.
ובכן, אני חייב להגיד שדווקא קטע הנסיעה היחיד שהתנהל בצורה נורמלית ב"מסע" שלי, היה הנסיעה הפנימית בירושלים. רציתי להגיע מתמ"י למלחה. בדקתי בפייסבוק וראיתי שאגד פרסמו רשימת קווים פעילים, כולל שינויים במסלולים. חיכיתי לקו 18 שהגיע די מהר, ואיתו נסעתי למלחה. הנהג היה אדיב מאד, וסייע לכל הנוסעים ששאלו איך מגיעים לכל מיני מקומות (כולל מקומות שלא קשורים בעליל למסלול שלו), הסביר על השינויים, וייעץ להם איפה לרדת וכיצד להמשיך. בנוסף הוא גם שאל את הנוסעים שעלו מהו יעד נסיעתם, ועדכן אותם על שינויים במסלול (למשל שהוא לא נכנס לרחוב סן-מרטין). בסוף ירדתי במלחה, והנהג הסביר לי כיצד להגיע לתחנת הרכבת (אם כי הייתי מסתדר גם לבד).
אגב, היום מסלולו של קו 18 הוארך עד לתחנת הרכבת עצמה - מה שמראה שבאגד באמת דואגים לנוסעים ומתחשבים בהם, ולא סתם מבטלים ומשנים קווים באופן שרירותי (כפי שמנסים להציג זאת כאן).
בקיצור, אני לא רוצה לחשוב ירושלים הייתה מתמודדת עם הסופה (מבחינה תחבורתית), אילו חברה אחרת הייתה מפעילה את שירות התח"צ בעיר.
ולמי שעדיין יש תלונות - סעו פעם אחת, ביום רגיל ולא אחרי אסון טבע, בחברת סופרבוס - וחזרו עם תובנות.
אני מעדיף רק"ל על החלקה ופקקים בי-ם

אתמול נסעתי ברכב שלי - בבוקר הרכב החליק
הבוקר נסעתי עם רק"ל - היה נוח בטוח ומהיר.
בצהריים נסעתי עם הרכב - נתקעתי בפקק חצי שעה בכביש יגאל ידין
 
האם הרק"ל איבדה את הקדימות ברמזורים?

אני מעדיף רק"ל על החלקה ופקקים בי-ם

אתמול נסעתי ברכב שלי - בבוקר הרכב החליק
הבוקר נסעתי עם רק"ל - היה נוח בטוח ומהיר.
בצהריים נסעתי עם הרכב - נתקעתי בפקק חצי שעה בכביש יגאל ידין
האם הרק"ל איבדה את הקדימות ברמזורים?
המצב היום על הפנים והנסיעה בה מאוד איטית
 

wapy

New member
קרה דבר מה לרכבת הקלה - אולי בגלל הקרה

האם הרק"ל איבדה את הקדימות ברמזורים?
המצב היום על הפנים והנסיעה בה מאוד איטית
קרה דבר מה לרכבת הקלה - אולי בגלל הקרה
אמש נסעתי בה מבית הכרם לפסגת זאב
נסעה לאט עצרה ליד כל צומת ולא הפסיקה לצפור.

כנראה שאלה הוראות בטיחות בעקובת העובדה שמכוניות מחליקות
ואנשים עדיין הולכים בשולי המסילה
 

wapy

New member
מרבד הקסמים - פיתרון יצרתי בשד' הרצל


קרה דבר מה לרכבת הקלה - אולי בגלל הקרה
אמש נסעתי בה מבית הכרם לפסגת זאב
נסעה לאט עצרה ליד כל צומת ולא הפסיקה לצפור.

כנראה שאלה הוראות בטיחות בעקובת העובדה שמכוניות מחליקות
ואנשים עדיין הולכים בשולי המסילה
מרבד הקסמים - פיתרון יצרתי בשד' הרצל

ליד תחנת החלוץ של הרק"ל ,לפני המדרגות העולות למכללת דוד ילין.
קטע המדרכה מהכביש ,אל המדרגות שנוקו - הפך למשטח החלקה
ורק השטיח הנ"ל הציל את המאות שעברו במקום הבוקר, לבתי הספר גנים ומהכללה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה