שלג ירושלמי וזה...

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
שלג ירושלמי וזה...


שלג ירושלמי וזה...

אם כבר שלג ויום חופש כתוצאה מזה אז צריך לקחת מצלמה ולצאת לעבוד בשבילכם, לא?
חשבתי לנסוע ברכבת למרכז העיר, כבשנה שעברה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==04==

שלג ירושלמי וזה...

אם כבר שלג ויום חופש כתוצאה מזה אז צריך לקחת מצלמה ולצאת לעבוד בשבילכם, לא?
חשבתי לנסוע ברכבת למרכז העיר, כבשנה שעברה.
==04==
תחנת חיל האוויר. איך שהגעתי בדיוק יצאה רכבת ריקה. רכבת נוספת עמדה על מסילה 2 ולא נראה שהיא תצא בקרוב. אחרי כרבע שעה המתנה הבחנתי בצוות תחזוקה שנמצא על הדאבל קרוס מזרחית לתחנה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==06==

שלג ירושלמי וזה...

אם כבר שלג ויום חופש כתוצאה מזה אז צריך לקחת מצלמה ולצאת לעבוד בשבילכם, לא?
חשבתי לנסוע ברכבת למרכז העיר, כבשנה שעברה.
==06==
כמובן שהלכתי לראות מה קורה שם, אם כי כבר ניחשתי...
אז פה זה לא רוסיה ולא אירופה ואף אחד לא חשב להתקין מחממי מפלגים...
שני חברים נחמדים מה- Maitanance של Citadis מנסים לגרום לחיישני הנעילה של המפלג לשדר ל-OCC את מצבם אך ללא הועיל. בינתיים מגיעה רכבת ונעצרת לפני המפלג.
 
לי זה היה נראה כמו הסטת מסוטים ידנית.

==06==
כמובן שהלכתי לראות מה קורה שם, אם כי כבר ניחשתי...
אז פה זה לא רוסיה ולא אירופה ואף אחד לא חשב להתקין מחממי מפלגים...
שני חברים נחמדים מה- Maitanance של Citadis מנסים לגרום לחיישני הנעילה של המפלג לשדר ל-OCC את מצבם אך ללא הועיל. בינתיים מגיעה רכבת ונעצרת לפני המפלג.
לי זה היה נראה כמו הסטת מסוטים ידנית.

האם המפלג שם שמיש באופן קבוע?
 

נתנאל531

Well-known member
אפשר הסבר להדיוטות

==06==
כמובן שהלכתי לראות מה קורה שם, אם כי כבר ניחשתי...
אז פה זה לא רוסיה ולא אירופה ואף אחד לא חשב להתקין מחממי מפלגים...
שני חברים נחמדים מה- Maitanance של Citadis מנסים לגרום לחיישני הנעילה של המפלג לשדר ל-OCC את מצבם אך ללא הועיל. בינתיים מגיעה רכבת ונעצרת לפני המפלג.
אפשר הסבר להדיוטות
מה הכוונה לחיישני נעילה מושבתים? האם המפלג עצמו לא מתפקד, או שרק החיישן, ומה הכוונה 'להעביר את הרכבות באופן ידני'?

בכלל נקודות החיוג בקצות הקו הם נקודות תורפה שתקלה בהם יכולה להשבית את כל הרכבות לאורך כל הקו, האם אין גיבוי למערך זה? האם ניתן לבצע את החיוג ידנית ובאמצעים ידניים?
 

נתנאל531

Well-known member
והאם יש קשר בין הקור / שלג לתקלה?

אפשר הסבר להדיוטות
מה הכוונה לחיישני נעילה מושבתים? האם המפלג עצמו לא מתפקד, או שרק החיישן, ומה הכוונה 'להעביר את הרכבות באופן ידני'?

בכלל נקודות החיוג בקצות הקו הם נקודות תורפה שתקלה בהם יכולה להשבית את כל הרכבות לאורך כל הקו, האם אין גיבוי למערך זה? האם ניתן לבצע את החיוג ידנית ובאמצעים ידניים?
והאם יש קשר בין הקור / שלג לתקלה?
לרכבת ישראל ישנם תקלות דומות בזמנים שכאלו, או שזה מיוחד לסיטיפס?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
כמו שכתבתי

והאם יש קשר בין הקור / שלג לתקלה?
לרכבת ישראל ישנם תקלות דומות בזמנים שכאלו, או שזה מיוחד לסיטיפס?
כמו שכתבתי
מדובר בהצטברות קרח. מפלגים של רכבת ישראל יותר מאסיביים ובעיקר - קופסאות הבקרה שלהם נמצאות בצד המסילה ולא מתחתיה. בארצות קרות נהגו להתקין מתקני חימום על המסוטים המונעים את קפיאתם. בעבר זה נעשה ע"י הבערת שמן או חומר בערה מיוחד אחר בגומחות קטנות בנקודות רגישות של המפלג. כעת זה נעשה ע"י גוף חימום חשמלי או ע"י מערכת פנאומטית המזרימה אוויר חם למפלג.
 
הסטת מפלג ידנית

אפשר הסבר להדיוטות
מה הכוונה לחיישני נעילה מושבתים? האם המפלג עצמו לא מתפקד, או שרק החיישן, ומה הכוונה 'להעביר את הרכבות באופן ידני'?

בכלל נקודות החיוג בקצות הקו הם נקודות תורפה שתקלה בהם יכולה להשבית את כל הרכבות לאורך כל הקו, האם אין גיבוי למערך זה? האם ניתן לבצע את החיוג ידנית ובאמצעים ידניים?
הסטת מפלג ידנית

https://www.youtube.com/watch?v=eOcHdll9VuE
 

נתנאל531

Well-known member

davidfainshtein

Member
מנהל
לא הייתה בעיה להזיז את המפלג

יש לי תחושה
שמה שקל יחסית לביצוע בקיץ, הופך לקשה הרבה יותר בחורף...

אז היום התקלה הייתה שלא הצליחו להזיז את המסוט באופן ידני, או שהמסוט הוזז ידנית, אך חיישן שבק חיים בגלל הקור?
לא הייתה בעיה להזיז את המפלג
עשיתי זאת עם יד אחת. הבעיה הייתה בחיישן.
 
רכבות עוברות צד

אפשר הסבר להדיוטות
מה הכוונה לחיישני נעילה מושבתים? האם המפלג עצמו לא מתפקד, או שרק החיישן, ומה הכוונה 'להעביר את הרכבות באופן ידני'?

בכלל נקודות החיוג בקצות הקו הם נקודות תורפה שתקלה בהם יכולה להשבית את כל הרכבות לאורך כל הקו, האם אין גיבוי למערך זה? האם ניתן לבצע את החיוג ידנית ובאמצעים ידניים?
רכבות עוברות צד

ממסילה אחת לזו הנגדית.

https://www.youtube.com/watch?v=STWWK-9iVgA

https://www.youtube.com/watch?v=9Q61X6hzUno
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תשובה

אפשר הסבר להדיוטות
מה הכוונה לחיישני נעילה מושבתים? האם המפלג עצמו לא מתפקד, או שרק החיישן, ומה הכוונה 'להעביר את הרכבות באופן ידני'?

בכלל נקודות החיוג בקצות הקו הם נקודות תורפה שתקלה בהם יכולה להשבית את כל הרכבות לאורך כל הקו, האם אין גיבוי למערך זה? האם ניתן לבצע את החיוג ידנית ובאמצעים ידניים?
תשובה
למפלג יש חיישנים אלקטרומגנטיים המוודאים נעלה של המפגל במצב הרצוי ושליחת אות למרכז הבקרה. טווח הפעולה של החיישן הוא בין 2 ל- 4 מ"מ. כאשר ישנה הצטברות ליכלוך או קרח בין להב המפלג למסילה - החיישן עשוי שלא לזהות את מצב המפלג. במקרה כזה ניתן להעביר את המפלג ע"י מוט ולאשר לנהג הרכבת לעבור את המפלג, תוך הגבלת מהירות של 5 קמ"ש.
 

נתנאל531

Well-known member
תודה על התשובות!

תשובה
למפלג יש חיישנים אלקטרומגנטיים המוודאים נעלה של המפגל במצב הרצוי ושליחת אות למרכז הבקרה. טווח הפעולה של החיישן הוא בין 2 ל- 4 מ"מ. כאשר ישנה הצטברות ליכלוך או קרח בין להב המפלג למסילה - החיישן עשוי שלא לזהות את מצב המפלג. במקרה כזה ניתן להעביר את המפלג ע"י מוט ולאשר לנהג הרכבת לעבור את המפלג, תוך הגבלת מהירות של 5 קמ"ש.
תודה על התשובות!
לפי התיאור שלך נשמע שהרכבת הקלה הושבתה בכל ירושלים שעתיים בגלל חוסר מקצועיות של עובדיה, בתקווה שגורמים אחראים במשרד התחבורה ובעיריית ירושלים קוראים בו, וידעו לקנוס את סיטיפס בערך המתאים על תקלה שכזו.
 

amit1270

New member


תודה על התשובות!
לפי התיאור שלך נשמע שהרכבת הקלה הושבתה בכל ירושלים שעתיים בגלל חוסר מקצועיות של עובדיה, בתקווה שגורמים אחראים במשרד התחבורה ובעיריית ירושלים קוראים בו, וידעו לקנוס את סיטיפס בערך המתאים על תקלה שכזו.
 

טשאפק 2

New member


תודה על התשובות!
לפי התיאור שלך נשמע שהרכבת הקלה הושבתה בכל ירושלים שעתיים בגלל חוסר מקצועיות של עובדיה, בתקווה שגורמים אחראים במשרד התחבורה ובעיריית ירושלים קוראים בו, וידעו לקנוס את סיטיפס בערך המתאים על תקלה שכזו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה