אם כבר שלג ויום חופש כתוצאה מזה אז צריך לקחת מצלמה ולצאת לעבוד בשבילכם, לא?
חשבתי לנסוע ברכבת למרכז העיר, כבשנה שעברה.
==01==שלג ירושלמי וזה...
אם כבר שלג ויום חופש כתוצאה מזה אז צריך לקחת מצלמה ולצאת לעבוד בשבילכם, לא?
חשבתי לנסוע ברכבת למרכז העיר, כבשנה שעברה.
==02==שלג ירושלמי וזה...
אם כבר שלג ויום חופש כתוצאה מזה אז צריך לקחת מצלמה ולצאת לעבוד בשבילכם, לא?
חשבתי לנסוע ברכבת למרכז העיר, כבשנה שעברה.
==03==שלג ירושלמי וזה...
אם כבר שלג ויום חופש כתוצאה מזה אז צריך לקחת מצלמה ולצאת לעבוד בשבילכם, לא?
חשבתי לנסוע ברכבת למרכז העיר, כבשנה שעברה.
==04==שלג ירושלמי וזה...
אם כבר שלג ויום חופש כתוצאה מזה אז צריך לקחת מצלמה ולצאת לעבוד בשבילכם, לא?
חשבתי לנסוע ברכבת למרכז העיר, כבשנה שעברה.
==05==שלג ירושלמי וזה...
אם כבר שלג ויום חופש כתוצאה מזה אז צריך לקחת מצלמה ולצאת לעבוד בשבילכם, לא?
חשבתי לנסוע ברכבת למרכז העיר, כבשנה שעברה.
==06==שלג ירושלמי וזה...
אם כבר שלג ויום חופש כתוצאה מזה אז צריך לקחת מצלמה ולצאת לעבוד בשבילכם, לא?
חשבתי לנסוע ברכבת למרכז העיר, כבשנה שעברה.
לי זה היה נראה כמו הסטת מסוטים ידנית.==06==
כמובן שהלכתי לראות מה קורה שם, אם כי כבר ניחשתי...
אז פה זה לא רוסיה ולא אירופה ואף אחד לא חשב להתקין מחממי מפלגים...
שני חברים נחמדים מה- Maitanance של Citadis מנסים לגרום לחיישני הנעילה של המפלג לשדר ל-OCC את מצבם אך ללא הועיל. בינתיים מגיעה רכבת ונעצרת לפני המפלג.
בוודאי. זה המפלג הכי חשוב בכל הקולי זה היה נראה כמו הסטת מסוטים ידנית.
האם המפלג שם שמיש באופן קבוע?
אפשר הסבר להדיוטות==06==
כמובן שהלכתי לראות מה קורה שם, אם כי כבר ניחשתי...
אז פה זה לא רוסיה ולא אירופה ואף אחד לא חשב להתקין מחממי מפלגים...
שני חברים נחמדים מה- Maitanance של Citadis מנסים לגרום לחיישני הנעילה של המפלג לשדר ל-OCC את מצבם אך ללא הועיל. בינתיים מגיעה רכבת ונעצרת לפני המפלג.
והאם יש קשר בין הקור / שלג לתקלה?אפשר הסבר להדיוטות
מה הכוונה לחיישני נעילה מושבתים? האם המפלג עצמו לא מתפקד, או שרק החיישן, ומה הכוונה 'להעביר את הרכבות באופן ידני'?
בכלל נקודות החיוג בקצות הקו הם נקודות תורפה שתקלה בהם יכולה להשבית את כל הרכבות לאורך כל הקו, האם אין גיבוי למערך זה? האם ניתן לבצע את החיוג ידנית ובאמצעים ידניים?
כמו שכתבתיוהאם יש קשר בין הקור / שלג לתקלה?
לרכבת ישראל ישנם תקלות דומות בזמנים שכאלו, או שזה מיוחד לסיטיפס?
אפשר הסבר להדיוטות
מה הכוונה לחיישני נעילה מושבתים? האם המפלג עצמו לא מתפקד, או שרק החיישן, ומה הכוונה 'להעביר את הרכבות באופן ידני'?
בכלל נקודות החיוג בקצות הקו הם נקודות תורפה שתקלה בהם יכולה להשבית את כל הרכבות לאורך כל הקו, האם אין גיבוי למערך זה? האם ניתן לבצע את החיוג ידנית ובאמצעים ידניים?
יש לי תחושה
לא הייתה בעיה להזיז את המפלגיש לי תחושה
שמה שקל יחסית לביצוע בקיץ, הופך לקשה הרבה יותר בחורף...
אז היום התקלה הייתה שלא הצליחו להזיז את המסוט באופן ידני, או שהמסוט הוזז ידנית, אך חיישן שבק חיים בגלל הקור?
אפשר הסבר להדיוטות
מה הכוונה לחיישני נעילה מושבתים? האם המפלג עצמו לא מתפקד, או שרק החיישן, ומה הכוונה 'להעביר את הרכבות באופן ידני'?
בכלל נקודות החיוג בקצות הקו הם נקודות תורפה שתקלה בהם יכולה להשבית את כל הרכבות לאורך כל הקו, האם אין גיבוי למערך זה? האם ניתן לבצע את החיוג ידנית ובאמצעים ידניים?
תשובהאפשר הסבר להדיוטות
מה הכוונה לחיישני נעילה מושבתים? האם המפלג עצמו לא מתפקד, או שרק החיישן, ומה הכוונה 'להעביר את הרכבות באופן ידני'?
בכלל נקודות החיוג בקצות הקו הם נקודות תורפה שתקלה בהם יכולה להשבית את כל הרכבות לאורך כל הקו, האם אין גיבוי למערך זה? האם ניתן לבצע את החיוג ידנית ובאמצעים ידניים?
תודה על התשובות!תשובה
למפלג יש חיישנים אלקטרומגנטיים המוודאים נעלה של המפגל במצב הרצוי ושליחת אות למרכז הבקרה. טווח הפעולה של החיישן הוא בין 2 ל- 4 מ"מ. כאשר ישנה הצטברות ליכלוך או קרח בין להב המפלג למסילה - החיישן עשוי שלא לזהות את מצב המפלג. במקרה כזה ניתן להעביר את המפלג ע"י מוט ולאשר לנהג הרכבת לעבור את המפלג, תוך הגבלת מהירות של 5 קמ"ש.
תודה על התשובות!
לפי התיאור שלך נשמע שהרכבת הקלה הושבתה בכל ירושלים שעתיים בגלל חוסר מקצועיות של עובדיה, בתקווה שגורמים אחראים במשרד התחבורה ובעיריית ירושלים קוראים בו, וידעו לקנוס את סיטיפס בערך המתאים על תקלה שכזו.
תודה על התשובות!
לפי התיאור שלך נשמע שהרכבת הקלה הושבתה בכל ירושלים שעתיים בגלל חוסר מקצועיות של עובדיה, בתקווה שגורמים אחראים במשרד התחבורה ובעיריית ירושלים קוראים בו, וידעו לקנוס את סיטיפס בערך המתאים על תקלה שכזו.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.