התוכנית האהובה בכל הזמנים

spiceupmylife1

New member
לגמרי סדרה מעולה !!!

חוץ מעונה האחרונה והפרק האחרון שהיו ממש מאכזבים...

(לדעתי)
 

trilliane

Well-known member
מנהל
באפי, כאילו דה?


היא לא הסדרה המבריקה או המושלמת ביותר שראיתי מימיי (התואר הזה שייך ל"הסמויה" ללא עוררין) אבל היא האהובה עליי ביותר, אין שאלה בכלל. אם כבר הזכרנו את ג'וס, גם אנג'ל לא רעה (אם כי הרבה יותר מתנדנדת), פיירפליי מעולה (אך קצרצרה) וגם מ"בית הבובות" נהניתי מאוד.

אגב, הבאה אחריה בתור היא "הבית הלבן". גם היא אכזבה אותי קלות בעונות המתקדמות (ובעיקר בעונתה השביעית) אבל העונות הראשונות כ"כ טובות שזה נסלח.
 

LeRanch

New member
אורות ליל שישי


פשוט מאוהב בסדרה הזאת, גם בעונה החלשה ביותר שלה (השנייה). היא לא יוצאת לי מהראש גם שנה אחרי שהסתיימה.
קאסט של שחקנים מדהימים ומרגשים, זכתה להכרה שהגיעה לה (רק האמי שקוני בריטון לא קיבלה העיב על כך), ובעיקר הדביקה אותי למסך כל שבוע. פרקים של 40-45 דקות היו עוברים כאילו עברו 5 שניות.
יותר מהכל אני פשוט מודה לאלוהי הטלוויזיה שהסדרה הזאת קיבלה 5 עונות, כי ביקום מקביל היא הייתה מבוטלת אחרי 13 הפרקים הראשונים (או גרוע מכך - בכלל לא מגיעה למסך).
 

Don Nirtin

New member
איזה צפוי אתה.


אם הסדרה אי פעם תגיע לסיבוב שלם מההתחלה, תודיע.
 

Y. Welis

New member
חייו של מאמן פוטבול של ביה"ס תיכון. לדעתי

יותר מדי שורשי-אמריקאי. אמנם ערכי ההפקה גבוהים (בימוי וצילום כמו של ריאליטי), אבל הנושא עצמו לא ידבר למי שאינם מהאיזור (למשל כמו ש'האלופה' לא ידבר אליהם).

אגב למי שרוצה לראות סרט על מאחורי הקלעים של עולם הטלוויזיה - לחצי ההפקה, מקוריות הכתיבה שנהרסת ועוד - כדאי לראות את זה
http://www.imdb.com/title/tt0473709/
עם דוכובני, רגע לפני 'קליפורניקיישן' (שאני לא סובל במיוחד, אבל מעריך את ההשקעה). עבר בכבלים כמה פעמים. לא זוכר איך נקרא אצלם. סיפור טוב וביצוע יפה.
 

LeRanch

New member
אתה צודק חלקית

הסדרה לא מתמקדת רק על אריק, אלא על כל העיירה שאובססיבית בנוגע לקבוצת הפוטבול שלה. והצילום בסגנון ריאליטי הופסק אחרי העונה השנייה.

אבל אתה כן צודק שהנושא לא מדבר לכולם. אני פשוט אוהב דרמות ספורט בטלוויזיה ובקולנוע.
 

Chandler Rulz

New member
אמנם לא ראיתי, אבל אם הזכרת אמי,

הרגשתי שקייל צ'נדלר "שדד" את הפרס מ-יו לורי בטקס האחרון.. (כמובן שזו לא אשמתו, כן?).. לפחות ליו לורי יש עוד שנה אחת להיות מועמד על "האוס" ולא יקרה מצב כמו עם ג'יימס גנדלפיני שלא זכה על ה"סופרנוס" בעונתה האחרונה (כשג'יימס ספיידר אמר שהוא מרגיש שהוא גנב מהמאפיה
)

אני זוכר אותו מהסדרה "מהדורה מוקדמת" (הבחור שמקבל את העיתון של מחר כל בוקר ואז צריך למנוע את האסונות שכתובים בו) והוא לא זכור לי כשחקן פנומנלי משהו...
 

ניר4819

New member
The Don Draper Show

המוכרת תחת השם מד מן... גאונות של כתיבה, דמויות אמינות ומתפתחות, שחזור גאוני של שנות ה-60 בארה"ב. סדרה שהיא פשוט שלמות בעיני, ואני יכול לדבר עליה שעות (ולכן אני מגיב להודעה הזו, שהגיעה לעמוד הראשי. מישהו צריך להגן על הדון חחחח).

הסדרה השניה האהובה עלי ביותר היא הסופרנוס, שיש לה קשר גם למד מן - מתיו וויינר, המפיק, הבמאי והכותב של כמה פרקים בסופרנוס הוא האיש שיצר את מד מן. למעשה, בלי ההצלחה של הסופרנוס ובלי הדחיפה של דיוויד צ'ייס, מד מן לא הייתה קמה לתחיה. ועל כך נודה לסופרנוס וליוצריה. חוץ מזה סדרה נפלאה, עם אחת מהדמויות המורכבות והמעניינות ביותר שראיתי בשנים האחרונות בטלביזיה - טוני, כמובן.

הסדרה השלישית האהובה עלי - פה אני אלך עם דעה שנשמה בדיון הזה כמה פעמים. אוז. אני מסכים עם מי שאמר שהסדרה הייתה מוצלחת יותר בעונותיה הראשונות מאשר לקראת הסיום (אני אפילו יכול לשים את האצבע על הרגע שבו מבחינתי הסדרה איבדה את הקסם שלה - מותו של אדביזי, האיש המגניב, המורכב והמעניין הזה). אבל בסופו של דבר, ובעיקר בזכות המשולש שילינגר-ביצ'ר-קלר, אני אוהב את הסדרה בכל ליבי, וראיתי אותה במלואה כבר לפחות 3 פעמים.
 

Ad Hominem

New member
אתה בול כמוני!

ללא ספק מדמן וסופרנוס סדרות אדירות ששואבות אותך פנימה.
 

EHAOEHAO

New member
תמיד התרשמתי ממד מן

וכך איששה לי פה מעריצה של הסדרה שהיא די יבשושית, ללא התרחשויות. זו סדרה שאתה שומע את כל הבאז עליה אבל מהקטעים שראיתי זה לא גורם לי לראות את הסדרה. לכן לפני חודשיים שלוש בערך כשחיפשתי להתחיל סדרה בסוף הלכתי בהשפעת
מישהו על סופרנטורל,שלפחות היה לה את היבט הפנטזיה שאני אוהב. דרך אגב, זו סדרה שאם שרדת את העונה הראשונה- שמשעממת לאללה- העונה ההשניה משתפרת בהרבה והחל מעונה רביעית או משהו כזה אתה פשוט מתרגל. כן אין לי ממש הרבה דברים טובים לומר עליה למרות שהומלצה ממישהו שאני מעריך את דעתו בעניין.זה לא שהיא כזאת רעה, זה פשוט משהו שרואים פעם בשבוע כשאין מה לראות ולא בהשלמה של 7 עונות


אז, יש לך דרך "למכור" לי את מד מן?
 

Davy Jones

New member
בול מה שקרה לי, אבל בול.

רוב העונה הראשונה הייתה די איטית וקשה לצפייה. מה שעזרו לי לעבור אותה בהצלחה היו בעיקר הדיאלוגים המעולים, העמוקים ומלאי המטאפורות היפות שהסדרה מכילה וגם כמובן הפרקים האחרונים בעונה שהם מעולים. החל מהעונה השנייה הצפייה כבר הייתה הרבה יותר קלה, למרות החומרים המדכאים ממנה "מד מן" עשויה. החל מהעונה הרביעית היא בדיוק הפכה להיות סדרה שהיה לי פשוט קשה לפספס שנייה ממנה, מרתקת וגם -נדמה לי- טיפה יותר הומוריסטית מהרגיל. דבר שממש עוזר לעבור את הרגעים הכבדים יותר בסדרה (זה כבר התחיל החל מסיום העונה השלישית - אולי הפרק המצחיק בתולדות הסדרה). בעונה הרביעית גם קרה לי משהו נוסף שלא קרה לי בשתי העונות הקודמות - העונות המוקדמות אומנם ריתקו אותי ומאוד, אבל עדיין..- בשתי העונות האחרונות ישנה התחברות יוצאת מגדר הרגיל עם הדמויות. הן כבר מרגישות חלק ממשפחה; אתה דואג להן, שונא חלק מהן, ומאחל לגורלן הטוב.
 

EHAOEHAO

New member
OOPS

אני דיברתי על סופרנטורל... אבל טוב לדעת מה חשבת על מד מן
 

Davy Jones

New member
הבנתי זאת.

שאלת בסוף ההודעה האם יש דרך "למכור" לך את מד מן.. אז עניתי שכן! כי דרך ההתאהבות שלי בסדרה הזו מזכירה לי במדויק את ההרגשות שאתה מתאר על כיצד התאהבת בסופרנצ'ורל. אז כניראה שתוכל להתחבר גם למד מן.. כי שתיהן מתחילות באופן דומה, כלומר מעט חלש - זו הייתה הפואנטה.
 

EHAOEHAO

New member
אוקי. אבל לומר שאני "התאהבתי" בסופרנטורל

זה רחוק מהאמת. אני אפילו לא יודע להגדיר את היחס שלי לסדרה הזו. אני פשוט צופה בה ואמור לסיימה בקרוב ממש.
 

Don Nirtin

New member
זה היה ללילה


ומשום מה בחרו להתמקד בדון דרפר של מד מן........
 

shoham95

New member
האוס וחברים.

האוס- כי זו סדרה גאונית, מבריקה, שנונה, מצחיקה, מעניינת ומעוררת מחשבה.
הדמויות נהדרות (ובראשן כמובן ד"ר האוס הגאון המטורף והענק), השחקנים מעולים (ובראשם כמובן יו לורי הגאון המוכשר והאדיר), העלילה מצוינת, המקרים הרפואיים מעניינים (רובם), היא מצחיקה ושנונה מאוד, העריכה והצילום ממש איכותיים, וכמובן גם הכתיבה, היא מעלה נושאים ועניינים מעניינים ומעוררי מחשבה, ניכרת בה השקעה גם בדברים הכי קטנים (וכמובן גם בגדולים), ויש לי עוד כ"כ הרבה דברים טובים להגיד על הסדרה הזו שלא ציינתי, אבל כדאי שאפסיק כאן, אחרת זה לא יגמר לעולם.

ולגבי חברים, אחרי כל הפירוט הזה על האוס- אין לי כוח לפרט גם על חברים (על אף שיש לי הרבה דברים להגיד)... אז אני רק אגיד שהיא ממש ממש מצחיקה ועושה לי טוב בלב
 
למעלה