קדם אירוויזיון 2013: הרשימה הרשמית

GALxp

Well-known member
להתקרב


השיר הכי טוב לדעתי מבין הארבעה, המיקום לא משקף.
 

GALxp

Well-known member
לא אכפת לי שקטלין תפסיד ל...

רון ויינרייך, בהנחה שהשיר שלו טוב.

חבל שלא שלחנו את השיר הזה בשנה שעברה (זה לא היה מועמד).
 

Mikey Weiss

New member
אני אוהבת את רון מאד, והלהקה שלו בכלל מגניבה

הם מאד מוכשרים ועל פי התיאור שלהם בכתבה של ויינט לשיר (משהו קצבי פופ אוריינטלי שיצא להם בטעות מתישהו וכל כך לא היה קשור למה שהם עושים בדרך כלל שהם חשבו שהוא אולי יתאים לאירוויזיון, ואז הגיעה האפשרות לשלוח אותו לקדם אירוויזיון) מאד מסקרן אותי לשמוע איך זה ישמע. אני יותר אוהבת אותו בדברים שהם עושים שהם יותר פופ או אקוסטי או אלקטרוני ופחות במטאל. ואם אנחנו כבר מחפשים מישהו שלא יעשה פדיחות עם האנגלית, אז רון ויינרייך בכלל דובר אנגלית שפת אם ועלה בגיל נוער מבוגר יחסית מארה"ב.
 

GALxp

Well-known member
...

"באנו בגישה אחרת, יועד ואני כתבנו והפקנו שיר בערך לפני שנה, החלטנו שאנחנו רוצים לעשות משהו בכיוון ניסיוני, לעשות פופ-דאנס עם אלמנטים מזרחיים. אני יודע שזה לא הז'אנר שאני אוציא ממנו אלבום, אבל כיף להתעסק בכל מיני סגנונות".

פה חשדתי


אני לא אוהב שהוא לא נאמן לז'אנר שלו. אמנם פתיחות מוזיקלית היא לא דבר רע ואפילו טוב, אך הקדם הוא לא מעבדת ניסויים. כשגיליתי שהשיר שלו אושר ע"י הועדה, ציפיתי שהשיר יהיה בסגנון של השיר שפירסמתי בהודעה הקודמת לה הגבת, אבל כמובן שאני אתן צ'אנס, יתכן שאחשוב, בדיעבד, שהצעד היה נכון. ימים יגידו...
 

Mikey Weiss

New member
בעקרון גם אני לא, אבל בוא נגיד שאני מעדיפה

שהחריגה מהסגנון תבוא מתוך תהליך יצירה טבעי שהם עברו ולא מתוך נסיון להשתנות לכתוב לאירוויזיון. זה הבדל מאד גדול. מה גם שאם תראה חלק מהקאברים שלהם באנגלית, הם כן מתעסקים גם בפופ ואלקטרו ועושים ניסויים עם הרבה דברים, ככה שזה גם מגיע מאיפשהו. ואגב, אני מבינה מה הוא אומר - נגיד, אם אני הייתי זמרת, כמה שאני שומעת מלא דברים, הכיוון שלי בטח היה רוק-פולק כזה, אבל יש מלא דברים אחרים שהייתי מתה לנסות לפחות, גם אם אני לא אקליט בהם שירים. כל עוד לעשות משהו שונה מהמקום הרגיל שלך כמבצע בא מהמקום הנכון של מוזיקאי שיש לו חיבור לזה ולא מתוך לנסות לאלץ את השיר בכוח להתאים לאיזו שבלונה, זה מאד שונה.
 

VickyRosti

New member
צריך כמובן לשמוע את השירים

אבל לפחות על הנייר רשימת המשתתפים מאוד לא משכנעת. על חלקם הגדול בכלל לא שמעתי, לפחות 5-6 שמות שירים מרמזים על שירי שלום ואחווה כמצופה מישראל, ובהיעדר רייטינג (כצפוי) כל זמר שמגייס משפחה, חברים וכמה עשרות גרופיס עלול לזכות, גם אם יהיה לו שיר איום ונורא. יש לי הרגשה ממש לא טובה, ואני חוששת שמקרה טל סונדק עומד לחזור על עצמו בגדול.
 

Shirly23

New member
טליה אל חשש

אנחנו בשנת 2013, הרשת רותחת והמדיה בכללה שינתה פניה. לא יכול להיות עוד מצב שבו זמר אלמוני כדוגמת סונדק או עידית הלוי תרחף מתחת לרדאר המדיה ותגנוב ניצחון. יש בי אמונה גדולה שערוץ 1 שהחליט ללכת על אירוע מלודי גרנדיוזי ישקיע גם ביחסי ציבור ויש מספיק זמרים מוכרים ומסקרנים שיביאו באזזזזז גדול לתחרות.

ועצם העובדה שמרבית הזמרים אינם מוכרים או מנוסים - אנחנו בתקופת פוסט בחירות - דווקא הרענן והטרי מבטיח היום הרבה יותר מהמנוסה, המוכר והידוע.

ואגב - שמחה לחזור, מקווה לעונה מרתקת.
 

VickyRosti

New member
איזה כיף לראות אותך כאן


וסחתיין על האופטימיות!

אני לא יודעת עד כמה אפשר לסמוך על כך שרשות השידור השתנתה באמת ועד כמה אפשר להיות בטוחים שהשיר הכי למלמי לא יגנוב בסוף את ההצגה, אבל אני מסכימה איתך מאוד לגבי המשפט השני. לא כל כך חשוב זמר מוכר או מצליח, אלא חשובה יותר המוטיבציה והרצון להשקיע! מצדי עדיף זמר אלמוני, אבל כזה שמגיע רעב להצלחה ולפריצה לשוק המוסיקה, מאשר זמר מוכר, שמגיע עם עודף ביטחון עצמי ויהירות.
 
אין דבר...

... אגב, אם את שמת לב, כבר שנתיים בערך שאני כותב ש :"השנה היא השנה לקאמבק הגדול של טל סונדק"

(אולי לא שמת לב, מכיוון שאני גם כותב "אני אוחצ'ה" בתדירות הרבה יותר גבוהה)
 

VickyRosti

New member
טוב, טל סונדק לא התקמבק בינתיים

האמת שהשנה זו באמת הייתה יכולה להיות ההזדמנות שלו, בקדם ענק ומלא בררה....
 

Shirly23

New member
אני מלאת אופטימיות

זמרים מכל קצוות הקשת, כותבים מוכשרים, העדר פייבורייט מובהק ובאז תקשורתי מובטח עם פליטי ריאליטי מסקרנים. כל הכבוד לערוץ 1 על התעוזה ללכת על הרפתקה חדשה ומבורכת.

בדומה לתוצאות הבחירות שהעם בחר בטרי וברענן כך גם עם נציגינו לתחרות - נמאס כבר מהאמנים הידועים והמבטיחים שכל שנה מייצגים אותנו ומאכזבים מחדש (בין אם משאננות ובין אם מיהירות). רוצים רעננות והרשימה הזו עונה על הכל.

מובטחת לנו עונת קדם מענגת.
 

Shirly23

New member
כיף לחזור


ושיירשם בפרוטוקול - זו אופטימיות זהירה העלולה להשתנות פלאים ברגע שאשמע את השירים.
 

ofir325

New member
דעתי על המשתתפים....


1. מענין מאד לראות יוצאי כוכב נולד- מורן מזוז, ולדי, אדיר גץ המוכשר,הדר עוזרי שלאחרונה גם התפרסמה יותר, מורן מזור מאייל קורא לך וכמובן קטלין מ וויס....כלומר 6 יוצאי תוכניות סטייל כוכב נולד ו מתוכם 2 זוכות. טבעי שקטלין כביכול לוקחת בקלות אבל לפני שמיעת השירים אין לדעת כלום, במיוחד שהקהל הישראלי תמיד מפתיע בבחירה (לרוב בבחירה גרועה, בעשור האחרון, מלבד שירי מימון)

2. רק 3 משתתפי עבר מהקדם- ניקי גולדשטיין מהקדם האחרון, ששר מצויין אך לא מתאים לתחרות ואלון שז'אן, תסלחו לי, הפאתטי, שבגיל 50 ממשיך לנסות אחרי שנכשל כמלווה של דנה עם "לילה טוב אירופה", עם יזהר כהן באלפיים ועם מיסטר דיג'יי, ובפעם הרביעית שוב מנסה....הסגנון המוגזם שלו פאסה ולדעתי לא היה צריך לבזות את עצמו שוב....וחיה סמיר המקסימה שגם כבר לא ממש מתאימה....
3. מהשמות הקצת מוכרים - אורטל אופק המעולה, ליילה מלקוס "במקום" דלומי, אדרת? (זה סוג של דנה אינט' אם אני לא טועה....ואל תתחילו לקטול אותי על זה
), ובצלאל רביב, גם אחד שמנסה וניסה מזלו בארץ וחו"ל עם סטייל מיוחד יענו ולא הצליח כלל....ועל ליהיא גרינר אין לי מה להוסיף עד שלא נראה את זה


מה שבטוח יהיה ממש מעניין ומסקרן ועם הרבה הפתעות.....ממש כיף.....מקווה שהשירים יחשפו לפני התחרות.............לא זוכר אם יש קדמים של מדינות אחרות בתאריכים האלו.....כי בטוח פחות נשים לב לזה אז
 
למעלה