I'm a bitch

I'm a bitch

מכל סוגי הבנות הקיימות דווקא בא לי לדבר על הסוג האסרטיבי, בעל הבטחון. הסוג שהמוטו שלו הוא :
I'm a bitch, I'm a lover I'm a child, I'm a mother I'm a sinner, I'm a saint I do not feel ashamed I'm your hell, I'm your dream I'm nothing in between You know you wouldn't want it any other way​
מה אתם אומרים על כאלה? בנות - איך אתן מגיבות כשאתן פוגשות בחורות כאלה? מה אתן חושבות עליהן? בנים - זה מושך? זה טוב? אני לא מחפשת תשובות, ודעה משלי כבר גיבשתי. תרגישו חופשי לענות. פשוט דיון
 

juggernaut

New member
אה...

לא מת על הסוג. נו אפנס אבל הן חושבות שהן כנראה יותר טובות מכולם ומרגישות את הצורך לעשות כל מה שהן רוצות ומתי...בלי לשים הרבה על כל השאר...לא אוהב אנשים כאלה...כי יש השלכות לדברים שבנאדם עושה ואמנם לא צריך להיות כבדים אבל לפגוע באנשים זה משהו שאני כ"כ שונא. ואני לא אוהב כאלה...ממש לא.
 

abastor

New member
תלוי האמת

תראי, כשאני קורא את ההודעה שלך אני חושב על שתי בחורות שאני מכיר. את הראשונה לא סבלתי במשך שנה ועכשיו אני חושב שהיא מותק של בחורה. השנייה היא בחורה שאם אני רואה אותה ברחוב במקרה (וזה קרה לי פעם לצערי), היום שלי נהרס. אני חושב שההבדל העיקרי הוא שהראשונה תופסת מעצמה, אבל יש לה המון תכונות אחרות שיצדיקו שהיא תתפוס מעצמה. והשנייה - בחורה ריקה. ממש. לפחות מההיכרות שלי איתה. באופן עקרוני אני לא מסתדר טוב בכלל עם בחורות שעושות מה בראש שלהן בלי לשים פס על מה שאנשים אחרים חושבים. אבל אני גם מכיר כמה בחורות דומיננטיות שאני ממש אוהב. תלוי בקומבינציה.
 

eli1986

New member
אני לא ממש נמשך לסוג הזה..

להיפך.. צריך חוצפה, צריך לא ללכת עם הזרם מדיי פעם, אבל זה כבר יותר מדיי..
 
אתם רעים!

חחח סתם...אני רצת ככה...יענטו מה אני כבר יכולה להגיד על עצמי... הייתי ככה...יענטו יש לי תביטחון ...ולא הייתי שמה על העולם..רק מה בראש שלי הייתי עושה...אבל לא היייתי מיתנשאת...ואם הייתי פוגע בבן אדם לא שבכוונה הייתי הולכת ומבקשת סליחה... הישתנתי...יש לי ביטחון אבללל יענטו ירדה מימני כל הפוזההההה יענטו..ניהיתי בן אדם הרבה יותר טוב...היתבגרתי נו..חחחח
 

rotemshi

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo20.gif אני חושבת

בדיוק כמו שכתוב. זונות.
 
אני רק יכולה לומר לך,

שאני מרגישה שהשיר הזה ממש מתאר אותי. לפחות בתקופה האחרונה. לפחות ממה שאני מרגישה. ועל כן - לא אשפוט.
 

Wild elf

New member
it depands on how bitch she is

i dont beleave in "once a bitch, always a bitch", or "once a traitor, always a traitor". every one has a chance for happyness.
 

Wild elf

New member
it depands on how bitch she is

i dont beleave in "once a bitch, always a bitch", or "once a traitor, always a traitor". every one has a chance for happyness.
 

netitush

New member
אז ככה:::::::

כן אני נקבה, בגיל העשרה פחות או יותר (לפי הפעם האחרונה שבדקתי אני נמצאת כאן כמעט 17 שנה...) ויש סיכוי בכלל לא קלוש שהנני משתייכת לסוג הבנות הקצת יותר אסרטיבי, ובעל הביטחון (ציטוט של חתלתולונות :) ). לא תמידי הייתי ככה, עד החבר הרציני הראשון שלי עוד איכשהו ניסיתי "להתחבב" עלק על בנים וחיפשתי מישהו שיאהב אותי, הייתי אולי קצת טיפשה וטו מאצ' נואשת, מה שגרם לי כנראה לצאת מושפלת לא מעט פעמים:(. אחרי האהבה הראשונה שלי, שנגמרה בצורה מכוערת ביותר והשאירה לי לב מרוסק לדי הרבה רסיסים, החלטתי שלא עוד התחנחנויות מיותרות לגברברי ישראל, אלא הגיע הזמן קצת להראות להם מאיפה משתין הדג, או יותר נכון קצת לשחק בהם, עד יגיע עת מציאת אהבה חדשה, או במילים אחרות: עד שהלב השבור יתאחה... לא יזיק לעשות לבנים קצת בצפר...(לא מכלילה חלילה וחס, עוד נותרו על כדור הארץ בנים עם רגשות, אבל את אלה אני מזה מרחוק ושומרת מרחק התעללות)... שמתי לב שזה דבר שדי מושך בנים וגורם להם לרצות להמשיך במשחק (ואני לא מדברת רק עלי אלא בכלליות), ואם הייתי רואה בנות כאלה הייתי שונאת אותם מהרגע הראשון (כנ"ל אותי חח). קיצר, כל אחת וההתנהגות שלה, ביץ' או לא ביץ', כולם מחפשים אותו הדבר בסוף. וכאן אני מסיימת,, אחרי זיוני שכל ארוכים כגלות ישראל...נטע :)
 

Never Say Ever

New member
אני חושבת

שאם משחקים לא מגיעים רחוק!!! אף אחד לא בובה שמשחקים בה איך שרוצים!! אני ממש שונאת את זה,אני לא יכולה להיות ביצ'ית,נסיתי פעם אחת אחרי שפגעו בי, ואחרי זה היה לי יסורי מצפון נוראים. ואני לא חושבת שכולם רוצים אותו דבר, תלוי על איזה סוג בנים נופלים. ואני לעומתך ממש לא נואשת ולא היתי , סוג האלה של הבנות אני ממש חושבת שהן מגעילות מחפשות דרכים להרים את האגו(כולל בנים), להרגיש טוב עם עצמם שיש מישהו שאת יכולה לשחק בו, זה די מגעיל להתייחס לאנשים ככה כמו שאת לא הית רוצה שיתייחסו איליך ככה, הכול חוזר כבומרנג.
 
"כזאת"

שלום, מה שלומכם? נעים להכיר, וונוס. "ביצ'ית". או לפחות ביצ'ית לפי התיאור הנ"ל. אני אסרטיבית, אני מלאת ביטחון... ויודעים מה?... אנשים לא עוברים לצד השני של המדרכה כשהם רואים אותי. מזתומרת מלאת ביטחון?... כן, יש לי ביטחון. וכן - לא קרה שלא השגתי מישהו שרציתי. יודעים למה? לא בגלל שיש לי ציצי ולא בגלל שהתחנפתי לבחורים - כי אני באמת לא כזאת. בחורים, בנים - הם קודם כל אנשים. ואני מאמינה שכמו שאני כנה וישירה עם חברות שלי - ככה אני גם יכולה להיות כנה וישירה עם בנים. אז נכון, לפעמים זה דופק אותי. לפעמים אני מקבלת תאמת בפרצוף ולא ממש אוהבת אותה, לפעמים יש אי הבנות... אבל אי אפשר להימנע מדברים כאלה... זה חלק מהחיים. אז אולי קודם נגדיר "ביצ'ית"? כי אני לא חושבת שמי שהיא אסרטיבית, מלאת ביטחון, ורוצה בסה"כ להינות מהחיים, ללכת עם הלב, לזרום, ולא לחשוב יותר מדי בקטעים האלה - היא ביצ'ית. או שאולי אני טועה? מזמינה אתכם לסקול אותי באבנים....
אבל לא יותר מדי, גם אני בנאדם. אה, ולפגוע ברגשות של אחרים לדעתי זאת לא תכונה של ביצ'יות... או שאולי כן?... לא יודעת. אני לא פוגעת ברגשות של אחרים בכוונה. אבל אני כן מרשה לעצמי לקחת דברים בקלות לפעמים... כי בואו נודה בזה, גם בנים לוקחים דברים בקלות לפעמים - לא?
 
למעלה