IC-3

מצב
הנושא נעול.

Shrud

New member
IC-3

IC-3
אם בכל מערך ישנם 3 קרונות ובכל קצה של מערך ישנו תא ניהוג (ככה הבנתי) אז איך ישנה האפשרות לעבור, למשל ברכבת לבאר שבע שמורכבת מ-4 מערכי IC-3 4 קרונות ולא להתקל בתא הניהוג שאמור למנוע בעדך לעבור???? מה יכול להיות שישנם מערכים עם תא ניהוג רק??
 
לא, תא הניהוג מתקפל...

IC-3
אם בכל מערך ישנם 3 קרונות ובכל קצה של מערך ישנו תא ניהוג (ככה הבנתי) אז איך ישנה האפשרות לעבור, למשל ברכבת לבאר שבע שמורכבת מ-4 מערכי IC-3 4 קרונות ולא להתקל בתא הניהוג שאמור למנוע בעדך לעבור???? מה יכול להיות שישנם מערכים עם תא ניהוג רק??
לא, תא הניהוג מתקפל...
אם יצא לך ללכת לאורך 3 ה"קרונות" תוכל לראות פס גומי שמקיף את כל ה"משקוף", לוח מתחי חשמל ברכבת, "ארון" מקופל בצד - תא הניהוג המקופל, ועוד משהו, שים לב שב"חדר" הזה יש ספוטים (מנורות הלוגן חזקות). עוד על תהליך חיבור המערכים, (מישהו פעם אמר לי שמנפחים ומוציאים אוייר משרוול הגומי שמסביב?), אני בטוח שתוכל לשמוע מחן מלינג.
 

iliketrains

New member
איך מקפלים את תא הנהג ב IC3?

לא, תא הניהוג מתקפל...
אם יצא לך ללכת לאורך 3 ה"קרונות" תוכל לראות פס גומי שמקיף את כל ה"משקוף", לוח מתחי חשמל ברכבת, "ארון" מקופל בצד - תא הניהוג המקופל, ועוד משהו, שים לב שב"חדר" הזה יש ספוטים (מנורות הלוגן חזקות). עוד על תהליך חיבור המערכים, (מישהו פעם אמר לי שמנפחים ומוציאים אוייר משרוול הגומי שמסביב?), אני בטוח שתוכל לשמוע מחן מלינג.
איך מקפלים את תא הנהג ב IC3?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה