HOT חבורה של חובבנים

lahav578

New member
HOT חבורה של חובבנים

אני לקוח שרוף של הוט..... כבר שנה, מאז תחילת המנוי שלי לאינטרנט, אני סובל מחיבור לקוי, וניתוקים חוזרים ונשנים.... היו אצלי קרוב ל 10 טכנאים זוטרים 2 בכירים, מפקח אזורי אחד.....וכל פעם החכם היה בא ומבזבז לי את הזמן ...ומוצא איזשהיא תקלה (כזו שקל "לתקן") והולך.... ולאחר זמן היה מתברר שהניתוקים הארעיים נמשכים... עם הזמן, כבר אני בעצמי צברתי ידע ברמת הטכנאים החובבנים של הוט....והבנתי שהבעיה נובעת מרמות משתנות של האות וכמו כן בכל זימון של טכנאי וניסיון לפתור את הבעיה ...הייתי צריך לגולל שוב ושוב את הסיפור ....מבלי שה"נציג שירות" המיומן ידע על מה מדובר דרך המחשב וההסטוריה של התקלות. נתקלתי בתגובות כמו "תשמע, כנראה שהבעיה היא אזורית...ואין מה לעשות" או...."בוא בוא ננסה להביא לך טכנאי שוב...." ותופעה חדשה לי בתחום צצה "אנחנו לא יכולים להוציא שיחות"....וכך גם שילמתי על מאות דקות זמן אוויר במשך הזמן. ואני טענתי שאנחנו מבזבזים את הכסף שלהם (שאנחנו הלקוחות משלמים) על טכנאים וזמן של נציגים...ואת הזמן היקר, העצבים, וזמן אוויר שלי. לאחרונה, היה לי זמן פנוי להתעסק עם העניין שוב....והפעם לא ויתרתי....ודיברתי עם אחראי בשם שמוליק מהתמיכה הטכנית ...שהבטיח לי טיפול צמוד.... שמוליק שלח איזשהו "טכנאי על" ....יותר איש יחסי ציבור מטכנאי....וסוף סוף נפתרה הבעיה חד משמעית.....אותו אדם, בתגובה לשאלתי :מה היתה הבעיה?, ענה "מזל שקראת לנו היו מלא שכנים שחוברו פיראטית לקו שלך" ביקשתי שיראה לי את הדבר (כי כל השכנים שלי זקנים חביבים) הוא כל הזמן אמר אח"כ....ובשלב מסויים התכוון להעלם בלי לומר לי ....ותפסתי אותו בדרך:" בוא תראה לי" אז הוא לקח אותי והצביע על בתים "אתה מריח ריח של סמים ? הם עבריינים" או..."תהיה בשקט ...אל תסתבך איתם" וכל מיני שטויות מהסוג הזה...אני הנהנתי וחזרתי אח"כ לדפוק בדלתות....ושוב אותם זקנים חביבים ומוכרים.... אחרי הסיפור הזה ...הייתי שמח...סופסוף אינטרנט מתוקן ....ולכאורה הוכחה מוחלטת שהמוצר, עד אותה העת, תקופה של שנה, היה פגום ....וכל נסיונותיהם כשלו.... דיברתי עם שמוליק על הזיכוי....הוא הבטיח טיפול ממושך ...ותשובה מהדרגים מעליו לגבי הזיכוי... לא התקשר עד ששלחתי מייל זועם להוט ....בעודי מנפנף באיום על תביעה משפטית (שכבר בדרכה) חזר אליי אותו "סופר טכנאי -יחצ"ן" ....עם בקשה לרחם על שמוליק...ולשלוח מייל מתקן... שמוליק גם הוא חזר אליי....עם טוענות שווא...מאז הוא התקשר מספר פעמים...לדווח לי שהוא לא קיבל תשובה לגביי הזיכויי.....הדבר היחיד שמעניין אותי בתור לקוח בכל הסיפור הזה... הוא גם הבטיח שיחזרו אליי מנהלים ממגדל השן שלהם ב"פניות ציבור" (אי אפשר להתקשר אליהם ....) בשיחה האחרונה ברומן שלי עם שמוליק ...ביקשתי שיפסיק להעיר אותי בבוקר עם דיווחים שוטפים לגבי המערכת הדבילית שלהם....ושתביעה משפטית על האש, ושהוא אישית, בתור נציג החברה, ישלם על ההתנהלות הכושלת....השירות הגרוע.....וגניבת הכסף והזמן היקר שלי.... ביקשתי אותו להתקשר רק כאשר תהיה לו תשובה....וביקשתי שוב שיחזרו אליי מפניות ציבור... מאז עבר חודש.....אין קול ואין עונה.... כמה שהסיפור ארוך ומתיש....זה תקציר....... אני מקווה שמי שיקרא את זה, ידע לנהוג אחרת עם החברה המסריחה מהשורש הזו, ושכמותיה לי יש אורך נשימה...ואת הכסף אני אקבל...ועל הטרחה והבלאגאן...אני אקבל מה שמגיע לי... אבל סה"כ במבט לאחור....הייתי מנסה פעם פעמיים לתקן את התקלה...ואז בורח מהם לכל הרוחות גלישה נעימה !!!
 
שימור "תלונות" HOT כנראה דואגת ששמה לא ירד מכותרות ההודעות כאן בפורום. הממוצע הוא כשתי הודעות לשבוע. הם לא למדו ,וכנראה גם לא רוצים ללמוד מהוא שרות. ההחלטה בכל אופן בידי הצרכנים , יש אופציה הרבה יותר טובה ,וזאת לצערי מנסיון אישי .
 

zuchmirm

New member
לא להתקשר בחוזה הכולל התחייבות

בזק ובטלפון הנייח ובאינטרנט ויס בטלוויזיה הרב ערוצית יקרים הרבה יותר למי שמשתמש בטלפון נייח מאשר אצל הוט . הניסיון שלי בתקלות עם הוט הוא מספר תקלות אזוריות בשנה האחרונה שאין בהן חיכוך בין הלקוח לנציג השירות ותקלת מודם אחת שדיווחתי עליה ביום חמישי בלילה ושנמצא לה פיתרון ביום שישי בבוקר. לא הייתי קונה את ההמלצה של חובב ציון להעדיף את בזק ובנותיה אלא ממליץ לא לקנות בכלל שירות שיש בו התחייבות אלא שירות שיש בו אופציה להפסקת התקשרות מיידית
 
תגיד , הוט זה רק טלפון ? עד כמה שלי ידוע , עיקר הפעילות שלהם דווקא שונה. ולכן לא ברור לי למה כתבת שאני ממליץ דווקא על בזק ובנותיה ? אם תעיין כאן מעט אחורה ,ולא תתצטרך גם הרבה לחפש. עיקר התלונות לא מתיחסות למוצר עצמו. ולא משנה אם זה טלפון או תוכן טלויזיה , או תשתית אינטרנט. התלונות מתרכזות במוקדי השרות של החברה. ועוד הערה , ההמלצה שלך לא רצינית. מי שקובע בינתיים את הכללים ברוב ההתקשרויות ,הם החברות ולא הצרכנים. הייתי שמח , אילו אני כצרכן הייתי יכול לקבוע שאני לקוח מזדמן.
 

zuchmirm

New member
"יש אופציה הרבה יותר טובה "

למה הכוונה ??? היום יש לנו אינטרנט - ADSL מול הוט טלוויזיה - יס מול הוט טלפון - בזק מול הוט חובב למה התכוונת בציטוט מהודעתך הקודמת ? ההחלטה בכל אופן בידי הצרכנים , יש אופציה הרבה יותר טובה ,וזאת לצערי מנסיון אישי .
 
YES כלקוח בעבר של HOT יותר מעשור שנים , אני חייב להודות שלא היו לי אישית בעיות שרות מולם. רק מה, היתה לי חבילה וציוד " מפגרים". והתשלום היה כאלו החזקתי בביתי את שיא הטכנולוגיה שלהם. נסיון שלי להגיע להדברות להסדר הנושא מולם נענה בסגנון של התלונות שעולים פה מפעם לפעם. אז מה היה לי ? תשלום של קרוב ל 400 ש"ח להוט, שכלל ממירים מהדור הישן ,ואינטרנט. מעבר ל YES , נתן לי ממירים דיגיטליים ,אינטרנט , במעט יותר מחצי הסכום הנ"ל. גם המעבר לא היה חלק במיוחד. זה התחיל באיומים של קנסות , והסתיים בכך שמשהוא בהוט החליט לחקור איך קרה שלקוח ותיק כמוני עזב אותם. מאז ,לפי מה שעולה כאן בפורום ,לא נראה לי שהם למדו משהוא.
 

eytcor

New member
לא קראתי את כל הסיפור שלך. ארוך מידי

אבל חייב לספר לך. אני לקוח של האינטרנט בכבלים כבר יותר משלוש שנים. לא היתי אף פעם לקוח של ADSL. במהלך שלוש שנים אלו פניתי אולי פעמים לשירות של הוט (או תבל במקור) וקיבלתי שירות מצויין. אני לא מתבייש להגיד שכל האירגון של החיים שלי ואכותם קיבלו קפיצה מאז שאני מנוי על האינטרנט המהיר ואני משתדל לנצל אותו עד תום.
 

זבדיאלה

New member
למה לא החלפת את הוא ב ADSL ?

היית צריך להחליף אל הוט בבזק כבר בהתחלה
 

ADINA1952

New member
גם אני מאתמול עברתי לייס

הייתי מנויה בהוט טלויזיה בכבלים, אני מנויה שלהם באינטרנט מחוסר ברירה, כי המחשב שלי לא מזהה את המודם של בזק, עזבתי את הוט בגלל השירות שלהם,והתוכניות ההולכות וחוזרות על עצמן, או למי שסובל מנדודי שינה כמוני, אז כל הערוצים מתחילים רק מהשעה 6 בבוקר, הממיר שלי שבק חיים, התקשרתי להוט, וכבר למחרת החליפו לי את ההמיר בממיר אחר, היגיע ממיר מטונף שאינני יודעת איך לא מתביישים להביא אותו, הממיר עבד יומיים, ולאחר מכן החליט לעשות ככל העולה על רוחו, לא יכולתי להדליק או לכבות, או להשתמש בווליום, החלפתי סוללות, ועדיין לא היה תקין, הבאתי את הממיר מהטלויזיה בסלון וגם זה לא עבד, לעומת זאת בסלון שני הממירים עבדו, התקשרתי לשרות של הוט, ביקשו ממני להביא את הממיר עם השלט לגרנד קניון, שעלות נסיעה לשם מעל 60 שקלים, או במידה וארצה טכנאי יגיע בתשלום, כמובן שסירבתי מיכוון שהממיר עבד רק יומיים והתקלה לא באשמתי, ביקשתי להתנתק, ענו שיחזרו איליי תוך חמישה ימים, לאחר שלא חזרו איליי התקשרתי שוב, וענו לי שנטלי כתבה שהיא שוחחה איתי בטלפון והסבירה לי שזו הברירה היחידה, ואני הבעתי הסכמה, שאלתי איך היא דיברה איתי ואני לא יודעת, ואין סיכוי שהיא דיברה עם מישהו בבית כי אני גרה לבד, לכן אימצתי את הרעיון שנתן פה חובב ציון, ושלחתי פקס בו כתבתי שמתאריך ה1 לחודש אני מנויה של ייס ומבקשת לבוא לקחת את הממירים שלהם, כמו כן פקס לחברת האשראי, וראו זה נס, ב 1 לחודש התקשרו מהוט לברר מה קרה, עניתי שאני עם שקרנים לא חברה, כח ביקשתי לשוחח עם המנהל של נטלי, ואף מנהל לא חזר, סגרנו יום שיבואו לקחת ממירים ,והיום אני מנויה בייס, סליחה על אורך הסיפור כאורך הגלות המשך יום נעים
 

dannychn

New member
גם אני עברתי מ-HOT ל-YES

גם אני עברתי מ-HOT ל-YES בטלביזיה, ומ-HOT לבזק (ADSL) באינטרנט. לא אלאה בסיפורים, אולם ממש סבלתי ב-HOT.
 

zuchmirm

New member
עדיף לשלם בהוראת קבע ולא באשראי

אפשר לבטל הוראת קבע בהליך מהיר יותר מאשר כרטיס אשראי כאשר מבטיחים למישהו שיחזרו אליו מומלץ תמיד לשלוח פקס או מכתב רשום על ביטול ההתקשרות
 

ADINA1952

New member
גם הוראת קבע בכרטיס אשראי

ניתן לבטל, ביקשו ממני לפקסס את מכתב הבקשה שלי לניתוק מהוט, וזה מה שעשיתי , מחברת האשראי קיבלתי תגובה שהפקס שלי היגיע, ותכף יידעו את הוט, כי חברת האשראי פונה אילהם, יום נעים
 

zebra25

New member
פקס לחב' אשראי.

האם תוכלי לפרט מה הכוונה לשלוח פקס לחב' אשראי? פשוט שלחת פקס לחברת אשראי עם בקשה להפסיק להעביר תשלומים להוט? והם הסכימו? ובמקביל שלחת פקס להוט עם בקשה להתנתק? תודה.
 

LeM0n

New member
יש להם המון תלונות..

בכל מיני מקומות כגון באתר הצרכנות norisk.co.il ועוד בכל מיני פורומים אחרים, השירות שלהם פשוט קטסטרופה והוא בושה וחרפה, צריך לסגור את החברה הזאת.
 
למעלה