HOT חבורה של חובבנים
אני לקוח שרוף של הוט..... כבר שנה, מאז תחילת המנוי שלי לאינטרנט, אני סובל מחיבור לקוי, וניתוקים חוזרים ונשנים.... היו אצלי קרוב ל 10 טכנאים זוטרים 2 בכירים, מפקח אזורי אחד.....וכל פעם החכם היה בא ומבזבז לי את הזמן ...ומוצא איזשהיא תקלה (כזו שקל "לתקן") והולך.... ולאחר זמן היה מתברר שהניתוקים הארעיים נמשכים... עם הזמן, כבר אני בעצמי צברתי ידע ברמת הטכנאים החובבנים של הוט....והבנתי שהבעיה נובעת מרמות משתנות של האות וכמו כן בכל זימון של טכנאי וניסיון לפתור את הבעיה ...הייתי צריך לגולל שוב ושוב את הסיפור ....מבלי שה"נציג שירות" המיומן ידע על מה מדובר דרך המחשב וההסטוריה של התקלות. נתקלתי בתגובות כמו "תשמע, כנראה שהבעיה היא אזורית...ואין מה לעשות" או...."בוא בוא ננסה להביא לך טכנאי שוב...." ותופעה חדשה לי בתחום צצה "אנחנו לא יכולים להוציא שיחות"....וכך גם שילמתי על מאות דקות זמן אוויר במשך הזמן. ואני טענתי שאנחנו מבזבזים את הכסף שלהם (שאנחנו הלקוחות משלמים) על טכנאים וזמן של נציגים...ואת הזמן היקר, העצבים, וזמן אוויר שלי. לאחרונה, היה לי זמן פנוי להתעסק עם העניין שוב....והפעם לא ויתרתי....ודיברתי עם אחראי בשם שמוליק מהתמיכה הטכנית ...שהבטיח לי טיפול צמוד.... שמוליק שלח איזשהו "טכנאי על" ....יותר איש יחסי ציבור מטכנאי....וסוף סוף נפתרה הבעיה חד משמעית.....אותו אדם, בתגובה לשאלתי :מה היתה הבעיה?, ענה "מזל שקראת לנו היו מלא שכנים שחוברו פיראטית לקו שלך" ביקשתי שיראה לי את הדבר (כי כל השכנים שלי זקנים חביבים) הוא כל הזמן אמר אח"כ....ובשלב מסויים התכוון להעלם בלי לומר לי ....ותפסתי אותו בדרך:" בוא תראה לי" אז הוא לקח אותי והצביע על בתים "אתה מריח ריח של סמים ? הם עבריינים" או..."תהיה בשקט ...אל תסתבך איתם" וכל מיני שטויות מהסוג הזה...אני הנהנתי וחזרתי אח"כ לדפוק בדלתות....ושוב אותם זקנים חביבים ומוכרים.... אחרי הסיפור הזה ...הייתי שמח...סופסוף אינטרנט מתוקן ....ולכאורה הוכחה מוחלטת שהמוצר, עד אותה העת, תקופה של שנה, היה פגום ....וכל נסיונותיהם כשלו.... דיברתי עם שמוליק על הזיכוי....הוא הבטיח טיפול ממושך ...ותשובה מהדרגים מעליו לגבי הזיכוי... לא התקשר עד ששלחתי מייל זועם להוט ....בעודי מנפנף באיום על תביעה משפטית (שכבר בדרכה) חזר אליי אותו "סופר טכנאי -יחצ"ן" ....עם בקשה לרחם על שמוליק...ולשלוח מייל מתקן... שמוליק גם הוא חזר אליי....עם טוענות שווא...מאז הוא התקשר מספר פעמים...לדווח לי שהוא לא קיבל תשובה לגביי הזיכויי.....הדבר היחיד שמעניין אותי בתור לקוח בכל הסיפור הזה... הוא גם הבטיח שיחזרו אליי מנהלים ממגדל השן שלהם ב"פניות ציבור" (אי אפשר להתקשר אליהם ....) בשיחה האחרונה ברומן שלי עם שמוליק ...ביקשתי שיפסיק להעיר אותי בבוקר עם דיווחים שוטפים לגבי המערכת הדבילית שלהם....ושתביעה משפטית על האש, ושהוא אישית, בתור נציג החברה, ישלם על ההתנהלות הכושלת....השירות הגרוע.....וגניבת הכסף והזמן היקר שלי.... ביקשתי אותו להתקשר רק כאשר תהיה לו תשובה....וביקשתי שוב שיחזרו אליי מפניות ציבור... מאז עבר חודש.....אין קול ואין עונה.... כמה שהסיפור ארוך ומתיש....זה תקציר....... אני מקווה שמי שיקרא את זה, ידע לנהוג אחרת עם החברה המסריחה מהשורש הזו, ושכמותיה לי יש אורך נשימה...ואת הכסף אני אקבל...ועל הטרחה והבלאגאן...אני אקבל מה שמגיע לי... אבל סה"כ במבט לאחור....הייתי מנסה פעם פעמיים לתקן את התקלה...ואז בורח מהם לכל הרוחות גלישה נעימה !!!
אני לקוח שרוף של הוט..... כבר שנה, מאז תחילת המנוי שלי לאינטרנט, אני סובל מחיבור לקוי, וניתוקים חוזרים ונשנים.... היו אצלי קרוב ל 10 טכנאים זוטרים 2 בכירים, מפקח אזורי אחד.....וכל פעם החכם היה בא ומבזבז לי את הזמן ...ומוצא איזשהיא תקלה (כזו שקל "לתקן") והולך.... ולאחר זמן היה מתברר שהניתוקים הארעיים נמשכים... עם הזמן, כבר אני בעצמי צברתי ידע ברמת הטכנאים החובבנים של הוט....והבנתי שהבעיה נובעת מרמות משתנות של האות וכמו כן בכל זימון של טכנאי וניסיון לפתור את הבעיה ...הייתי צריך לגולל שוב ושוב את הסיפור ....מבלי שה"נציג שירות" המיומן ידע על מה מדובר דרך המחשב וההסטוריה של התקלות. נתקלתי בתגובות כמו "תשמע, כנראה שהבעיה היא אזורית...ואין מה לעשות" או...."בוא בוא ננסה להביא לך טכנאי שוב...." ותופעה חדשה לי בתחום צצה "אנחנו לא יכולים להוציא שיחות"....וכך גם שילמתי על מאות דקות זמן אוויר במשך הזמן. ואני טענתי שאנחנו מבזבזים את הכסף שלהם (שאנחנו הלקוחות משלמים) על טכנאים וזמן של נציגים...ואת הזמן היקר, העצבים, וזמן אוויר שלי. לאחרונה, היה לי זמן פנוי להתעסק עם העניין שוב....והפעם לא ויתרתי....ודיברתי עם אחראי בשם שמוליק מהתמיכה הטכנית ...שהבטיח לי טיפול צמוד.... שמוליק שלח איזשהו "טכנאי על" ....יותר איש יחסי ציבור מטכנאי....וסוף סוף נפתרה הבעיה חד משמעית.....אותו אדם, בתגובה לשאלתי :מה היתה הבעיה?, ענה "מזל שקראת לנו היו מלא שכנים שחוברו פיראטית לקו שלך" ביקשתי שיראה לי את הדבר (כי כל השכנים שלי זקנים חביבים) הוא כל הזמן אמר אח"כ....ובשלב מסויים התכוון להעלם בלי לומר לי ....ותפסתי אותו בדרך:" בוא תראה לי" אז הוא לקח אותי והצביע על בתים "אתה מריח ריח של סמים ? הם עבריינים" או..."תהיה בשקט ...אל תסתבך איתם" וכל מיני שטויות מהסוג הזה...אני הנהנתי וחזרתי אח"כ לדפוק בדלתות....ושוב אותם זקנים חביבים ומוכרים.... אחרי הסיפור הזה ...הייתי שמח...סופסוף אינטרנט מתוקן ....ולכאורה הוכחה מוחלטת שהמוצר, עד אותה העת, תקופה של שנה, היה פגום ....וכל נסיונותיהם כשלו.... דיברתי עם שמוליק על הזיכוי....הוא הבטיח טיפול ממושך ...ותשובה מהדרגים מעליו לגבי הזיכוי... לא התקשר עד ששלחתי מייל זועם להוט ....בעודי מנפנף באיום על תביעה משפטית (שכבר בדרכה) חזר אליי אותו "סופר טכנאי -יחצ"ן" ....עם בקשה לרחם על שמוליק...ולשלוח מייל מתקן... שמוליק גם הוא חזר אליי....עם טוענות שווא...מאז הוא התקשר מספר פעמים...לדווח לי שהוא לא קיבל תשובה לגביי הזיכויי.....הדבר היחיד שמעניין אותי בתור לקוח בכל הסיפור הזה... הוא גם הבטיח שיחזרו אליי מנהלים ממגדל השן שלהם ב"פניות ציבור" (אי אפשר להתקשר אליהם ....) בשיחה האחרונה ברומן שלי עם שמוליק ...ביקשתי שיפסיק להעיר אותי בבוקר עם דיווחים שוטפים לגבי המערכת הדבילית שלהם....ושתביעה משפטית על האש, ושהוא אישית, בתור נציג החברה, ישלם על ההתנהלות הכושלת....השירות הגרוע.....וגניבת הכסף והזמן היקר שלי.... ביקשתי אותו להתקשר רק כאשר תהיה לו תשובה....וביקשתי שוב שיחזרו אליי מפניות ציבור... מאז עבר חודש.....אין קול ואין עונה.... כמה שהסיפור ארוך ומתיש....זה תקציר....... אני מקווה שמי שיקרא את זה, ידע לנהוג אחרת עם החברה המסריחה מהשורש הזו, ושכמותיה לי יש אורך נשימה...ואת הכסף אני אקבל...ועל הטרחה והבלאגאן...אני אקבל מה שמגיע לי... אבל סה"כ במבט לאחור....הייתי מנסה פעם פעמיים לתקן את התקלה...ואז בורח מהם לכל הרוחות גלישה נעימה !!!