hey people!

dairy milk

New member
hey people!

hey =]] im hila, im 12 years old. im in london right now, so i cant write in hebrew - but tomarrow i`ll be back in israel. i like green day a llot but i dont know that much songs of tham. just the songs that in the CD "american idiot". my favorite song is "holiday", he is graet. i dont realy know the members that in the band either.. have a nice day, hila. (i know that my english is realy "graet" but u`ll have to deal with)
 

ketas

New member
האנגלית שלך בסדר גמור...

וברוכה הבאה לפורום!
חברי הלהקה הם כמובן בילי ג'ו ארמסטרונג המ!שי מ!שילם (קול+גיטרה) מייק דירנט אהוב ליבי (באס+קולות רקע) טרה קול (תופים) אה ויש גם את ג'יסון שמנגן איתם אבל לא רשמית בלהקה. אם את רוצה המלצות על שירים את יכולה לקנות את הדיסק "אינטרנשיונל סופרהיטס" יש שם את כל הלהיטים. או סתם לחפש ~דרכי הורדה לא חוקיות~ ושכל אחד יבין את זה איך שבא לו
 
בקיצור היא כתבה....

שקוראים לה הילה היא בת 12 ... יהא בלונדון אז יהא לא יכולה כתוב בעברית אבל היא עוד מאט בארץ והיא אוהבת את גרין דיי והיא לא ממש מכירה את חברי הלהקה... והיא אוהבת או "הולידיי" ובלה בלה ....השאר לא חשוב..
 

l i o r a n g e

New member
היא אומרת

שמחר היא תבוא לישראל.. היא אמרה שיש לה את הדיסק של אמריקן אידיוט והיא מכירה שירים רק מהדיסק הזה ושהדיסק האהוב עליה הוא הולידאי.. חוץ מזה היא בת 12 וקוראים לה הילה..
 

no name141

New member
ברוכה הבאה...

אני נופר,בת 14... אני ממליצה לך לקנות או את דוקי או את נימרוד הם 2 אלבומים שלהם ממש טובים אני הכי אוהבת אותם..
 

HadaSoledad

New member
ברוכית..../images/Emo9.gif

אני הדס..=] ואם את בלונדון תקני שמה דיסקים של גרין דיי הם לא יקרים
 

dairy milk

New member
הכל יקר בלונדון XD

ה-כ-ל ד"א, אני בלפטופ של אבא שלי עכשיו.. יש להם את הפאונדים האלה שהם 8 שקל -_-" יותר גרוע מטורקיה (בערך 10 מיליון = חצי שקל XD)
 

HadaSoledad

New member
זה נ כון ../images/Emo3.gif

אבל הדיסקים של גרין דיי שמה עולים בערך כמו בארץ רק מטבע אחר..
שאר הדיסקים זה סיפור אחר..
 

Lorly

New member
הולי שיט!

את בבריטיש לנד? אאהעהעהאעעה. איזה כיף לך. מה את עושה שם? מה ראית? אההה לונדון 3> "London calling to the faraway towns Now war is declared - and battle come down London calling to the underworld Come out of the cupboard,you boys and girls" אה, וברוכה הבאה ^______^ כמו שכבר אמרו, ממליצה לך לקנות את interantional superhits, או לחכות עד שתשמעי עוד שירים שלהם מאלבומים אחרים ואז לקנות אחד מהאלבומים הקודמים שלהם. בילי ג'ו ארמסטרונג - סולן וגיטרה ראשית מייק דירנט [מייקל ריאן פריטצ'רד] - באס וקולות רקע טרה קול [פרנק אדווין ווראיט] - תופים יש עוד שני בחורים שמנגנים איתם פה ושם P: מצטערת על החפירה והשתלבות מהירה.
 

Lorly

New member
לא שכחתי, השמטתי

כי מבחינתי פרנק אדווין וורייט יש רק אחד!
 

noagdfan

New member
DIRNT זה לא שם משפחה שלו

ככה החברים שלו קראו לו בתיכון כי באס עושה מן צליל כזה של "דירנט". אז הוא אימץ את זה
 
למעלה