helllllp!!!!!

helllllp!!!!!

סליחה על ההתפרצות והכותרת המצוקתית משהו. (היכרות רשמית נבצע מאוחר יותר). שכונה קשה בנתניה (אזורים). יללות בלתי פוסקות כבר יום וחצי. לפני חצי שעה שמעתי ילדים ויידויי אבנים. ירדתי למטה ופיזרתי את ההפגנה.מה שהצלחתי להציל היה גור אפור מנומר ורזה כמו קייט מוס (או ניצול שואה, אם להיות פחות מנומס). אני וחברתי נתנו לו גבינה (זה מה שיש בבית כרגע). מצבו כרגע: עירני, במצב הליכה, אך רועד. אזניים מלוכלכות וכנראה גם פרעושים. עיניים פקוחות ,כחולות עדיין,והימנית כנראה עם דלקת קלה. יש שיניים. רזה, רזה, רזה (דו מימדי). מיילל מדי פעם (כנראה מותש ומיובש). ניתן לו להתאושש קצת.... ומה אני צריך מכם: וטרינר שיכול לתת לו "עזרה ראשונה" לתת ביקורת על מצבו הבריאותי. רצוי באיזור נתניה. שיש לו יחס לחתולי רחוב (ויתחשב במצב כלכלי סטודנטיאלי). בתודה מראש, קרו- אסון.
 

אשתר1

New member
איזה מזל

שהיצלחתם להוציא את הגור המסכן מידי הילדים הונדליסטים
לגבי הוטרינר יש את ד"ר רודמן הרופא שעובד עם העמותה למען החתול(או יותר נכון עבד בעבר),הוא מקבל באבן יהודה,והוא מתחשב במחירים לחתולי רחוב. אשלח לכם מספר בפרטי,דברו איתו ,נראה לי שהגור זקוק לעירוי נוזלים דחוף.
 

GeJuFan

New member
יש במאמרים מאמר על גורי חתולים

מאת גוזלה רשום שם איך אפשר לנקות גורי חתולים. אם יש לכם רבעי עוף בבית(גם אם מוקפא) קחו איזה שני חתיכות של רבע ותבשלו את זה באש בינונית בתוך מים חמים אם מעט אבקת מרק ותוסיפו גם קצת אורז לקראת הסוף. אחר כך תחתכו את העוף ותתנו לו. למרות אם יש לכם קרוב לבית סופר אתם יכולים לרוץ לשם ולקנות לו אוכל רטוב מקופסא או אוכל יבש תלוי בגיל שלו: האם העיניים שלו ירוקות? האם הוא הולך טוב או מהוסס? האם יש לו כבר ניבים? האם האוזניים שלו עומדות? רוב הסיכויים שנוכל לקבוע פחות או יותר את גילו לפי עובדות אלו. בכל מקרה אוכל רטוב מקופסא מתאים לכל גור מגיל חודש ומעלה. אחרי שתקנו את האוכל שימו את זה בצלחת ועל יד זה קערה עמוקה אך לא גבוהה מדי אם מים.
 

karnitg

New member
אנשים טובים

ח"ח על ההצלה, אני מקווה שהקטן ישרוד ואני חושבת שהוא זקוק לוטרינר רצוי בקרוב.הרעידה זה אולי כי הוא חלש מתת תזונה או שהוא נורא קטן-ולדעתי משניהם,שלא לדבר על מה שהוא עבר.אני חושבת שהוא צריך להיות בן שלושה שבועות או חודש..וזה אומר שהוא זקוק לחלב גורים(מטרנה לחתולים) כך שאם לא יובא לוטרינר בקרוב שכמובן יגיד יותר טוב ממני מה הגור צריך אני חושבת שכדאי לקנות לו את החלב יש אותו בחלק מחנויות החיות ואצל וטרינרים. בהצלחה בהצלחה וכל הכבוד לכם!!
 
עדכון

הפצפון ישן, אחד מאיתנו נסע להביא מטרנה לגורים... בינתיים נתנו לו קצת מים וגבינה 9% (זה מה שהיה...) הוטרינר לא עונה, השארנו לו הודעה, וכולנו תקוה שהוא יתקשר בקרוב. לשאלתכם, הוא עומד ואף הולך- מאוד סקרן. עיניים ירוקות-כחולות, מלאות מוגלה.... הוא התחיל מקודם לגרגר וזה נורא נחמד! עושה רושם שהוא מתאושש מהטראומה... עדכונים בהמשך!
 

אשתר1

New member
יופי (ובנתיים)

ניתן בנתיים לעזור לעיניים בניקוי עם תמצית תה. קחו תה רגיל במים רותחים,המתינו שיתקרר (שלא יהי חם מידי) טבלו צמר גפן וסיחטו שיהיה לח. נקו בעדינות את המוגלה וההפרשות מהעיניים,זה יקל על הקטנטן . אם יש עוד שאלות,כולנו כאן לעוץ לכם-בהצלחה.
 

GeJuFan

New member
אוקי אז הוא בהחלט מעל חודש

אין צורך במטרנה לגורים(למרות שאפשר להשתמש בזה בתוספת) אני בהחלט חושבת שהוא מוכן לאוכל רטוב מקופסא ובהחלט יהיה כדאי לנסות ולראות אם הוא מוכן לאכול גרגירים של אוכל יבש לגורים. בקשר למוגלה עד שתקגיעו לוטרינר, צמר גפן לח במים פושרים יעשה את העבודה, פשוט שאחת תחזיק והשנייה בעדינות תנקה את העיניים, תעשו זאת שלושה פעמיים ביום והיה בסדר. בקשר להאכלה אם הוא עוד אוכל רטוב כדאי להאכיל אותו שלושה כפות מלאות של אוכל רטוב כל שש שעות בערך. אם הוא אוכל יבש אז פשוט לשים לו בצלחת הוא כבר יגש לבד. אני מציעה לגשת למכולת הקרובה ולקנות כמה קופסאות שימורים בנוסף לקופסאת אוכל יבש(בגלל שאתן בעלות אמצעים נמוכים הלה קט גורים יהיה בסדר בשבילו, למרות שסוגים אחרים של אוכל טובים יותר אבל אני עושה התחשבות במצב הכספי שלכם, אם בכל זאת תחליטו להשקיע קצת יותר אני אישית ממליצה על פרו פלן גורים עולה בערך 100 ש"ח ל-3.6 ק"ג). עוד דבר אני מציעה שתכינו ארגז חול, אם יש אפשרות אני מציעה שתקנו קופסאת חול לחתולים של ever clean זהו חול מתגבש ולפי דעתי האישית החול הטוב בשוק(במידה וישאר תמיד תוכלו לתרום את מה שנשאר לעמותה כלשהי). תבנית אפייה חד פעמית תוכל לשמש כארגז חול זמני טוב מאוד. אהה אני חושבת שהסברתי את כל הבסיס. אני עדיין ממליצה על האמבטיה מהמאמר של גוזלה זו הדרך הטובה ביותר לניקוי הפרעושים מבלי להשתמש בחומרים כימיקלים.
 
אם יש לו שיניים

תנסה לתת לו קצת טונה מעורבבת עם גבינה לבנה, אם תוכל לקנות שימורים לחתולים: פליקס ,איימס, סימבה- זה יהיה טוב מאוד- תרסק עם מזלג ותתן לו לא לשכוח קערה עם מים. בינתיים אני מציעה להשאיר אותו בחדר סגור עם ארגז חול ואוכל (אולי בחדר אמבטיה). כל הכבוד לך שהצלת אותו-ברוך הבא למשפחת מצילי ומטפלי החתולים
 

bilbolim

New member
עזבו מטרנה, הוא נשמע כבר מספיק גדול

בשביל לאכול אוכל לגורים מרוכך במים אם כבר השתנה לו צבע העיניים. יש לחברות פרופלאן ורויאל קנין אוכל baby או kitten שיתאים לו, עד אז אפשר לבשל לו בשר נקי (בלי טיבול) מעורבב עם קצת אורז ולהביא לו.
 

הלינקה

New member
כדאי לנקות לו את העיניים עם תהיון

שקיק תה להרטיב בצלוחית עם במים פושרים, ולעבור על פני העין (הסגורה) בכיוון מבחוץ אל האף. כך גם העין השניה, כל פעם לשטוף את התהיון. בהצלחה
 
עדכון נוסף...

1. תודה אשתר על הטל' של רודמן (הוא לא עונה והשארתי הודעה). 2. קניתי לו חול ומטרנה לגורים. 3. הגור עבר מקלחת (4 פעמים הוחלפו המים) ועכשיו הוא נקי יותר ומסריח הרבה פחות. הוא כולו עור ועצמות אבל ממש מתנהג כבר כמו חתול. 4. עשה קקי (שלשולי משהו). 5. הוא רק רוצה על הידיים, נצמד לחולצה, יונק ומדווש וממאן לעזוב ואני מבין אותו (וזה אומר שהוא מקליד איתי, בודק עבודות של סטודנטים ואח"כ הוא גם ילמד לעשות בצק...). מספר הערות: 1. הן לי והן לחברתי יש נסיון באחזקת וגידול חתולים, כך שזו לא פעם ראשונה... 2. אחיו סיימו את דרכם כמזון של האמסטף השכונתי לפני כשבועיים. אני פשוט איחרתי את המועד להצילם, הכלב הוחרם כמה ימים לאחר מכן ע"י הרשויות וטוב שכך (למרות שהייתי מרדים את בעליו ולא אותו). תודה לכולכם וזהו בערך לעת עתה... קרו- אסון
 

bilbolim

New member
נשמע שהוא מטופל טוב

שירגיש טוב, עם המטרנה לחתולים השילשולים בטוח יפסקו.
 

ליאת1982

New member
דר רודמן הוא מאבן יהודה ואתה מת"א

אתה צריך ווטרינר לחתול מהאזור שלך. מדוע לא לצלצל לדר' דניאל יוסיפוב שכתבו עליו שהוא עורך ביקורי בית זולים מאוד באזור תל אביב לפי קריאה? אם לגור יש שלשול אולי ווטרינר תל אביבי יתן לו AD מיוחד לשלשול או טיפול אחר. גורים קטנים ורזים צריכים טיפול טוב.
 
סליחה...

אם לא עדכנתי כתובת (למרות שבהודעה הראשונה שלי כתוב): שיכון אזורים - נתניה. אבן יהודה= 10 דק' נסיעה ושששש....(הוא סופסוף נרדם ואפילו חולם) תודה על תשומת ליבך להת' קרו- אסון
 

ליאת1982

New member
הוא יכול לישון בשקט אצלכם ולחלום../images/Emo3.gif

אתם דואגים לו טוב.
 

GeJuFan

New member
מעולה, למרות שלפי דעתי הוא כבר

גדול מדי למטרנה לפחות כמזון יום יומי, אוכל יבש לגורים או אוכל רטוב יספיק. והיניקה הם בד"כ עושים את זה כשהם מופרדים מהאמא מוקדם מדי אז עדיין יש את הצורך הזה לינוק. בכל מקרה נשמח לעזור אם יהיו עוד שאלות כמובן
 
למעלה