Happy New Year לחברי הפורום שתהיה שנת 2005 שנה טובה יותר למטיילים ולטיולים, ללא פריצות לכלי רכב! שנראה תיירים מכל העולם מציפים את ארצנו, ובא לציון גואל, אמן!