gpx250

  • פותח הנושא gz20
  • פורסם בתאריך

gz20

New member
gpx250

מה דעתכם על האופנוע....בערך שנת 94-5 אני מעוניין באופנוע ספורטיבי,מעדיף עד 250 והאופנועים האלו די זולים לקניה.... התקציב הוא בערך 10-11 אלף וראיתי שהם נמכרים בסביבות 7-8 ככה שישאר כסף לתיקונים.... מה דעתכם?!
 

Vaderom

New member
אופנוע חביב מאוד.

אני נהנה על אחד כבר כ8 חודשים. אמין למדי, די יפה לדעתי, חזק ומהיר יחסית לנפח. הסקירה בפורום ממצה אותו לא רע. חפש אחורה, כתבו עליו כמה פעמים. אתה יכול לנסות גם בפורום פולגז, אני כתבתי שם סקירה קצרה. אופנוע ראשון שלי, אז אין לי הרבה למה להשוות, אבל הוא לא ספורטיבי במלוא מובן המילה, לא כמו אופנועי ספורט 600+. יחסית לשאר ה250 הוא ספורטיבי. לא יודע איך הם נמכרים ב7-8. את שלי קניתי ב10 (מחירון היה 13 אז) ושמתי עליו 2K מיד ליישר קו. תבדוק טוב טוב לפני הקניה, בעיות יכולות לעלות הרבה כסף. בדוק במיוחד שהמנוע במצב טוב ולא נוזל ולא מעשן בסל"ד גבוה. בולם אחורי שנוטה למות בשנתונים האלה, כדאי להחליף. מצב קוסמטי - יקר לתקן. יש המון חלקים משומשים בEBAY, אז כדאי שתלמד להשתמש בכלי הזה. בהצלחה.
 
[כן] גם אני חיפשתי

אבל הגעתי למסקנה שלפעמים ללכת עם העדר משתלם, כשהתקציב נמוך עדיף להתגלח על הזקן של אחרים, ה GPX לא הכי אמינים, יקרים לטיפול ותיקון, ובהחלט תצטרך לישר קו (אם תמצא אחד). יש אחד בספיד סייקל על שוקן, מצב לא טוב בכלל, מנוע מפירוק (תבדוק ניירות טוב טוב). הם רוצים 9000 עליו ולדעתי הוא לא שווה 5, ממליץ לך לרדת ממנו, אבל אם בכל זאת לא תמצא אחר (בשוקן אין לדעתי), פנה אליי במסרים ואומר לך מה מצאתי בו בעין בלתי מקצועית ובלתי מיומנת. בהצלחה בקניה.
 

swaption

New member
מומלץ בחום!!!

בתור בעלים של GPX מומלץ למתחילים, ואכן ניתן להזמין חלקים דרך ה EBAY הרבה יותר זול מנסיון. שלי מופיע בכרטיס האישי שלי. יש אחד במוטומניה .
 

gz20

New member
חלקים

אמרתם שחלקים ב EBAY יותר זולים השאלה היא אם יש זמינות חלקים בארץ?! בקשר למנוע אני משער שהוא עבר הרבה...עכשיו מה נחשב הרבה בשביל כזה אופנוע או שמה שחשוב בסופו של דבר הוא רק המצב שלו,מבחינת נזילות עישון וכו'... שוב תודה
 

swaption

New member
יש זמינות אבל לא כל כך "נזילה"...

הבעיה לדעתי היא עם מטרו היבואן, כמעט לכל חלק הם צריכים לעשות הזמנה. ללא שום קשר EBAY הרבה יותר זול אני הזמנתי 2 דיסקים בעלות של 100 $ בערך, בארץ עלות של דיסק חדש היא בערך 1000 ש"ח. לגבי המנוע בבדיקה ירגיעו\ילחיצו אותך. רק שים לב שהקילומטראג' ששמופיע בלוח השעונים הוא במיילים, קרי תכפיל ב 1.6 ותקבל זאת בק"מ. מקוה שעזרתי.
 

Diablo VS

New member
מצטרף לשאר - מומלץ

אופנוע חביב ביותר , מגיע למהירות שיוט של 120 ויותר (ושם יש לו עוד מה לתת) , קח בחשבון שבתור אופנוע ראשון יש לו בעיתיות קלה של פול פרינג שאם תשבור אותו (עקב נפילה אפילו הכי קטנה) יעלה הרבה לתיקון, המנוע בד"כ לא בשיאו אבל אנחנו מדברים על אופנוע שכבר על הכביש לפחות 10 שנים... חלפים ניתן למצא במחירים מצחיקים דרך EBAY בארץ כמעט לא תשיג או תשיג במחירים מאוד מאוד יקרים(מטרו כבר אמרתי?) אבל שתהיה בעניינים המון רוכבים מזמינים מחו"ל לא משנה דגם האופנוע שלהם. לא יודע איפה שמעת שניתן לקנות אותו ב8000 ש"ח אלא אם כן באמת שחטו את האופנוע אבל אז גם את מחיר הבדיקה הוא לא שווה, כשאני עשיתי ברורים רבים לפני הקניה של האופנוע שלי (GPX כמובן) רבים מהמוכרים לא היו מוכנים להוריד כל כל הרבה אלפים מהסיבה הפשוטה המחירון שלו גם ככה זול מאוד. לסיכום אני רוכב עליו ומאוד מרוצה ממנו (במיוחד מחוץ לעיר) , תמיד חשוב (איזה אופנוע שלא תקנה) שתעשה יישור קו ובמטרה שבסופו של עסקה מחיר האופנוע כולל יישור הקו יגיע למחיר המחירון שלו בהצלחה
 
למעלה