Governor, נראה שאוהבים אותך

Governor, נראה שאוהבים אותך

לא הייתי כאן כמה זמן וכבר הצלחת להעלות את חמת גולשי הפורום עליך עד כדי כך שיש בין הגולשים המצוטטים מפניני הלשון בהם השתמשתי להכות בקדקדך לפני למעלה משנה, הדיוט. מענין לדעת מה עשית? בעצם זה לא ממש משנה העיקר שתעוף מכאן, רמת הפורום תעלה. אגב מה עם העסקה שהצעתי לך? אחזור שוב, תואיל להעלות לפורום את חמשת חומשי תורה תחת שם המשתמש שלך וכשתסיים תקבל את התוכנה שבקשת!
 
לא, סליחה שאני מציין

אבל לא נראה לי שזה חשוב. אתה מבין, הוא הדיוט (פשוט מדי) ולכן אין צורך להתייחס אליו או להגיגיו המטופשים.
 

GOVERBOOR

New member
אז למה אתה מתייחס?

אגב, אם אתה רוצה את פרטיו, שלח לי מסר.
 

Governor

New member
הצעתי לך לפריקה ולפורקן:

ערסל אמתך הזעירה בימינך, רצא ושוב, עד כי משהו יפלט (או יזוב)...
 

GOVERBOOR

New member
אזהרה אחרונה, Schmuck!

עוד הודעה אחת כזאת, ואפרסם כאן את פרטיך. ואני לא מדבר על אלה.
 
GOVERNOR אני רוצה לגלות לך סוד

GOVERNOR אני רוצה לספר לך סוד. אבל אל תקרא אם אתה בן פחות מ 18! קח נשימה גדולה, כי אני עומד להכות אותך בשוק! בני אדם אינם נבראים! הם גם לא מגיעים עם חסידות! כשאבא ואמא שלך התחתנו, הם מאד אהבו זה את זה. ואז, בלילה, הם התחבקו והתקרבו אחד לשני. ואבא כל כך אהב את אמא עד שהפין שלו (זה מה שאתה משתמש בו לעשות פיפי) התמתח ונכנס לתוך חור מיוחד שיש אצל אמא שלך. וכאשר אבא ממש אהב את אמא, יצאו מהפין זרעונים קטנים, ונכנסו לתןך מקום מיוחד בתוך הגוף של אמא שלך. שם חיכתה לזרעונים ביצית (זה כמו ביצה של תרנגולת אבל הרבה יותר קטנה). הזרעונים עשו תחרות והראשון שהגיע לביצית הפרה אותה. הביצית המופרית התחברה לגוף של אמא שלך (מבפנים) וגדלה וגדלה עד אשר אחרי תשעה חדשים היתה לעובר גדול. אבא לקח את אמא לחדר לידה ואחרי כמה שעות יצא GOVERNORואבא ואמא החליטו לקרוא לתינוק הזה ירון! אני יודע שהסיפור הזה נראה לך דמיוני. אבל זו האמת! השאלה בכל אופן היא,איך נולד הראשון כדי שירון יבא לעולם?
 

G0VERB00R

New member
לא. אתה הוא זה המצהיר על בורותו.

ה- nickname שלי אינו אלא חקוי ואינו מכיל את התנועה הנהגית כשורוק...
 
גבישי הקרח הקפיאו לך את המח הדיוט

איזה סוג של קונוטציות מופרעות יש לך בענין של פירוק אנרגיות, הדיוט. אבל על זה כבר נאמר "כל אחד והרהורי לבו" (או מעשיו, הדיוט). אציע לך לתחוב את ראשך לתוך אותו מקום שבלחיצת ידית (או כפתור, תלוי במנגנון) אחת יישטפו לך שטויותיך למקום שהם ראויים לו, הדיוט. חבל רק שאתה לא תשטף עמהם לבריכת החמצון הקרובה.
 
גבישי קרח מה ?

מה עם ה"מחקר" על הברכות על המים ? אתה עדיין מקבל אותו ללא עוררין ?
 
הדיוט או אידיוט, הדיוט.

הדיוט פרושו (להבדיל מאדיוט) - "פשוט" ובהשאלה - "רדוד"! אדיוט פירושו "סתום" ובהשאלה "Governor". לא חשבתי שתשאל את השאלה הזו (מה שמוכיח את רדידות מחשבתך, הדיוט) מפני ששאלתך גרמה לתשובה פוגעת אשר חשבתי שלא אזדקק לה. להבא אל תשאל שאלות שיחשפו קלונך וטפשותך ברבים!
 
למעלה