GM לRAW-אולי

GM לRAW-אולי../images/Emo58.gif

כבר מזה הרבה זמן שRAW מתפקדת בלי GM, מאז דצמבר בערך, כמעט 3 חודשים בלי מישהו ש"יקבע" את הקרבות, בלעדית לRAW, במקום זה יש את הצ'יירמן, וינס מקמן, שמתפקד כGM לRAW, אבל וינס לא צריך לשלוט רק על בראנד אחד, וצריך להימצא GM חדש, ומהר, בינתיים הWWE מחכים, אולי עד אחרי מניה בשביל למנות GM חדש, אבל מה שפעם היה מיוחד, ברגע שווינס בא לתוכנית זה היה משהו מדהים, הודעה מיוחדת וכדומה, אבל עכשיו וינס הפך להיות חלק מהנורמה, והשדרנים לא יכולים להגיד "וינס מקמהן הולך להיות הערב בRAW!" בהתרגשות של פעם, הצוות של הWWE צריכים לחשוב על דרך למנות מישהו חדש לGM, ולהשאיר את ווינס בעיקר לרגעים מיוחדים, עכשיו כשישנם שני בראנדים, לא כמו פעם, כבר אי אפשר להתייחס להופעות שבועיות של ווינס ב"קלילות" כמו עד הפיצול, והנה כמה שאלות לדיון: שאלות לדיון: 1. את מי אתם הייתם שמים כGM? 2. פייס או היל? 3. איך הייתם מכינים את הסטוריליין למינוי שלו? 4. האם בכלל וינס צריך להישאר בRAW [ואנגלים עם דיוות מדי שבוע] ולהעלים את הקטע של הGM מRAW ולמה?
 

connex

Active member
קצת מתפרע

GM של ראו- הייתי ממנה את.........JR חסר נטייה- כלומר הוא יכול להתעסק גם עם הילים וגם פייסים הסטוריליין של המינוי הוא תמיכה בשון מייקלס בפיוד עם וינס כאשר באחת מתוכניות ראו הוא חוזר ונותן נאום רגשני שהוא חלק מה WWE ותמיד היה נאמן גם בזמנים קשים וכו' ואז וינס מתרצה ואומר שאם הוא יפסיד לשון אז JR יקבל את תפקיד הGM אבל אם שון יפסיד אז ברט הארט יקבל את התפקיד למען הפיוס וסגירת המעגל מ97 בסופו של דבר JR עוזר לוינס לנצח את שון ואז מסתבר שברט לא רוצה תפקיד והוא נותן אותו לJR ומקמהן מצידו מאשר את המינוי כי הרי JR עזר לו לנצח כך כולם לוחצים ידיים חוץ משון שנשבע לנקום. וינס לא צריך להשאר בRAW. שילך לבקר קצת בסמאק
 

h a r r y 4

New member
צריך מאוד לפרט!!

לפי דיווחי תוכניות של 2003 שקראתי, סטיב אוסטין היה GM יחד עם בישוף- ולפי הדיווחים הוא ממש היה גרוע אז.
 

BeN ShaDe

New member
פשוט תדמיין GM

שיכול לעשות הכל מתי שבא לו ואיך שבא לו ותחשוב על הדמות של אוסטין כ-GM מופרע עם הרבה פרומואים מצחיקים. בישוף הרס ב-2003 , אוסטין יתאים למשרה הזאת לבד.
 

N M E

New member
בלתי אפשרי.

הדמות של אוסטין היא אחד שהוא לא פראיר והוא שם את עצמו אובר, גם אם זה על חשבון כולם. עכשיו תחשוב על GM שמשפיל כל שבוע מתאבק אחר ברוסטר..זה לא התפקיד של GM.
 

angle1985

New member
זה בדיוק מה שבישוף עושה

והוא היה GM ואישית אוסטין יהיה GM נהדר אם ינצלו אותו טוב
 

MysteriOfir

New member
לפרט במובן של

למה לעזאזל להפיל עלינו שוב את האגו של אוסטין שבא ותופס הרבה יותר מידי זמן מסך ועוזב מתי שבא לו לא משנה כמה פעמים הוא פוגע בסטוריליין שבו הוא מעורב.
 

MysteriOfir

New member
ועוד משהו

בקשר לתגובה שלך מעליי. אני לא יודע איזה רו אתה ראית ב2003 אבל אני ראיתי את אוסטין מוציא את בישופ בתור הכלבה שלו לאורך השנה בסדרה של השפלות שכול אחת גרועה יותר מהשניה. מי שהרס את אוסטין-בישופ היה אוסטין. רק אחרי סרוויוור סירייס באותה שנה בישופ נשאר לבד ועשה את מה שהוא יודע הכי טוב.
 

pasiava

New member
שיחקת יותר מדי ב-SVR 2006 במצב

עונה של ראו כשאוסטין הופך ל-GM
 
פולי.ממש רוצה אותו!

לא רוצה את מישהו ממשפחת מקמהון. לא רוצה את אוסטין אפילו. פולי יהיה אלוהי תור ה-GM.
 
תשובות

1)פול היימן/שיין מקמהון 2)היימן=היל,שיין=פייס 3)למה להכין סטוריליין? פשוט שווינס יבוא ויצג את הGM החדש.. 4)לא,כי זה טיפשי
 

Sid

New member
פולי

הדבר הראשון שאני רוצה שיהיה בGM זה שהוא לא ישעמם אותי כמו טדי לונג למשל, ומי הכי עונה ע לההגדרה הזאת? נכון, מיק פולי! תנו לי את מיק פולי מצדי יושב חצי מהתוכנית על כיסא באמצע הזירה בלי לעשות כלום ואני אגיד שהיה אחלה ראו
 
../images/Emo45.gifראו סאקס!

ופולי הGM של ראו יכול להיות מה זה טוב. אני מת לראות אותו משיג פופים זולים שוב.
 
למעלה