Frame rate

אתה צריך תיקיה או קונטיינר שישמור בתוכו

את ההגדרות של סדר הניגון של הקטעים עם הקטעים עצמם. זה בשביל שתוכל להעביר את הקובץ ממחשב למחשב והקטעים יתנגנו באותו הסדר. ואתה צריך לדאוג שהמעבר בין הקטעים יהיה מיידי, כאילו זה שני קטעים שערכו אותו לקטע אחד. (או עם מעבר בניהם) אלה שני הדברים החשובים. מי רוצה להכין דבר כזה?
 
אני נתתי רעיון פשוט שיכול לפתור

לפחות בצפיה במחשב (או מחשב שמחובר לטלויזיה) את הבעיה של הבדלי הפורמטים וקצב התמונה בין קטעי וידאו שונים שרוצים לצפות בהם אחד אחרי השני כאילו מדובר בסרט אחד. במקום לחבר אותם, משאירים אותם כמו שהם. מכניסים אותם לקונטיינר מיוחד שבו אפשר להגדיר את סדר ניגון הקטעים. ברגע שמפעילים את הקונטיינר אז הוידאו מתחיל להתנגן בסדר הנכון ולצופה שרואה אותו זה נראה כאילו מדובר בקובץ אחד. זה סתם רעיון שנראה לי שמי שיישם בהצלחה אותו בהצלחה יפתור הרבה בעיות וגם יקבל הרבה
 
יש היום ישום כזה?

שמאפשר לשים בקובץ מספר קיטעי וידאו מסוגים שונים ולנגן אותם אחד אחרי השני כאילו היו קובץ אחד? ולהעביר אותו ממחשב למחשב בלי שההגדרות הניגון שלו ישתנו?
 
mplayer מישם חלק מזה

לא מעברים, אבל כן תצוגה רציפה. בקשר לשאלה המקורית (תכנת עריכה שיכולה לקבל קטעי וידיאו בעלי פרמטרים שונים) - openshot עושה עבודה לא רעה, אם כי יש פגיעה באיכות הוידיאו של אותם קטעים שעוברים המרה.
 

gatinho

New member
ואיך שולטים בקצב הפרייים

כאשר מצלמים עם טלפון כזה או אחר? לא ראיתי שום אופציה כזו. שוב אזכיר שצילמתי רק עם אייפון, כל קליפ יצא בקצב פריימים אחר, ומספרים מוזרים לגמרי שאינם חלק מהמספרים הסטנדרטיים.
 

IdoShkedi

New member
this may come as a shock,

אבל טלפון הוא לא דרך טובה לצלם סרטים.
 

gatinho

New member
ושוב אתה לא ממש עוזר

למרבית האנשים זו הדרך היחידה. שוב תודה!
 

IdoShkedi

New member
על מה אתה מדבר?

אפשר לחשוב שמצלמה זה מוצר מותרות למליונרים.. אם יש לך כסף לאייפון, יש לך גם כסף למצלמה ביתית.
 

gatinho

New member
תשובה

קודם כל בלי קשר למה שאתה חושב או לא, יש דרך להגיד דברים, והדרך שלך הייתה מאוד לא נעימה. אם לדעתך הפורום לא נועד לעזור לאנשים, מה שדי מנוגד להרבה מהשאלות שאני רואה פה, אז אל תעזור. אל תוציא את התסכולים שלך עלי ובטח אל תקרא לי טפיל. מה שאתה קורא לו שאלה טיפשית, לאחר היא שאלה חשובה מאוד ומלמדת. כך זה בכל הפורומים שאני משתתף בהם. שאתה מחפש תשובה לשאלה בתחום שאתה לא מבין בו, אתה פונה לפורום שעוסק בנושא. פורום לא נועד רק למי שכבר מתמצא בנושא ורוצה להחליף מידע עם אלה שגם מבינים בו. אם עכשיו תחליט שאתה רוצה לנגן בגיטרה, מותר לך ללכת להתייעץ בפורום שיש בו מוזיקאים. יש כזה בתפוז, ומייעצים שם לחדשים. ייתכן שלדעתך פעלתי באופן מגוחך. זכותך לחשוב ככה. כנראה למי שמתמצא בעריכת וידאו זה מעשה מגוחך. לבנאדם ממוצע שלא מתמצא בעריכת וידאו ובסהכ רצה לעשות וידאו, וזה הציוד שהיה ברשותו, זה לא מעשה מגוחך. אלה המצלמות שהיו ברשותי, ועדיף לצלם ולתפוס את הרגע מאשר לא לצלם בכלל בגלל פריים רייט. לגבי הטלפון, אי אפשר לבחור באיזה פריים רייט אתה מצלם, וגם במצלמות השניות לדעתי לא. פעם צילמתי הכל עם אותו אייפון וכל סרטון היה בפריים רייט שונה. ואם זה כאב ראש בשבילך לעזור לחדשים בתחום, אז בבקשה, אל תעזור, ואל תכתוב תגובות פוגעות ולא מועילות. אולי יהיה קדוש אחר שכן מוכן לעזור.
 

פייפן

New member
צר לי גטיניו שנפלת על שני

פלצנים. השאלה והבעיה שלך בהחלט מתאימה לפורום. אבל כמו כל פורום גם כאן יש צדקנים. הוועגסאי המומחה לצערך כבר לא מופיע כאן ואני אינני מכיר אותה. אין לך ברירה אלא להמיר את כל הסרטונים לכדי פרייםרייט אחיד אחד הכלים לזה , אולי לא המושלם אבל החינמי , הוא VIRTUALDUB גגל ולמד איך עושים זאת שם.
 

IdoShkedi

New member
תגיד, אתה לא מרגיש קצת חצוף

לעשות
להודעה שתוקפת בין השאר אותי, תוך כדי שאנחנו מנהלים תכתובת אישית של משהו כמו 16 הודעות בהן אני עוזר לך לבחור מצלמה (וזה בנוסף לסיוע שקיבלת ממני ומאחרים על גבי הפורום)? אני לא נפגע משטויות כאלה, באמת שואל מסקרנות.
 

IdoShkedi

New member
אני מסכים איתך שהניסוח היה קצת אכזרי מדי

אבל רק כדי שתבין באופן כללי מה עומד מאחורי הגישה של טרק, אני מזמין אותך לצפות בסרטון שנשלח לכל אדם שמגיע לפורום מסויים של סמארטפונים בחו"ל ומבקש עזרה בסוגיה טפשית: http://xxxdadevelopers.com
 
למעלה