Finale 2 or filnale 3?

retard boi

New member
Finale 2 or filnale 3?


העונה בהישרדות מחזירה את פורמט גמר השתי משתתפים אחרי מס' לא מבוטל של עונות.

מה דעתכם? האם המעבר לשלישייה אחרונה במקום זוג אחרון שיפר את התוכנית או שצריך לחזור לפורמט הקודם?
 
שלישייה


העז בכל מקרה תגיע לגמר, רק שבפיינל 2 היא תיקח את המקום של מישהו שהגיע לו מקום שני, לפעמים אפילו ראשון - רוב וקאת'י היו זוכים בעונות שלהם בפיינל 3, סירי כמובן, אולי גם טרי למרות שהוא ממש שחצן והאסטרטגיה שלו כשלה.

אין צ'אנס שעיזות |מרן| כמו קסנדרה, סוזי, מיק, פיליפ, ג'רבס או קאס היו מפספסות את הגמר. בכלל, יכול להיות שבעונה 14 היה לנו גמר של קסנדרה ודרימז שזה יותר גרוע מהגמר הסיוטי של אדם וג'ורדן שהיה יכול להיות בביג בראדר 13
 
בעבר תמיד העדפתי פיינל 2

אבל לאחרונה התחלתי להתרגל לפיינל 3,
ותכלס מי שזוכה בחסינות האחרונה- יש לו כוח מטורף,
ככה שאני באמת לא סגור מה עדיף...
 

Bar EL

New member


שלישייה יותר "הוגן" ופחות תלוי בחסינויות, אבל גם פחות מעניין ותמיד יהיה את השחקן הגרוע שיגיע לגמר
שניים הרבה יותר מעניין ומגניב ומוסיף עניין אבל הכל תלוי בחסינות האחרונה, למרות שזה לגיטימי לגמרי
אני בוחר ב2 בסופו של דבר
 

ob21

New member


אני אישית מעדיף פיינל 2, כי אני אוהב את החלק האסטרטגי של המשחק.
ובפיינל 2 המתמודד צריך לבחור מי יגיע לגמר והחלטה הזאת עשויה להיות החלטה גורלית, מה שלדעתי מוסיף לחלק האסטרטגי במשחק.
אני מבין למה הרבה לא אוהבים פיינל 2, כי הרבה מתמודדים טובים מודחים במקום ה-3 כמו: רוב C וסארי, אבל אני עדיין מעדיף פיינל 2.
 

ob21

New member


אני אישית מעדיף פיינל 2, כי אני אוהב את החלק האסטרטגי של המשחק.
ובפיינל 2 המתמודד צריך לבחור מי יגיע לגמר והחלטה הזאת עשויה להיות החלטה גורלית, מה שלדעתי מוסיף לחלק האסטרטגי במשחק.
אני מבין למה הרבה לא אוהבים פיינל 2, כי הרבה מתמודדים טובים מודחים במקום ה-3 כמו: רוב C וסארי, אבל אני עדיין מעדיף פיינל 2.
 

retard boi

New member


אני חשוב ששלישייה אחרונה מאפשרת למתמודד יותר פופלרי להגיע לגמר ולזכות ולכן CBS מעדיפים את זה כי אז כמעט תמיד יוצא שמי שניהל את העניינים מגיע לגמר.
בפועל לי אישית יש העדפה מאוד גדולה לזוג אחרון משלישייה אבל רק במידה וזה בפורמט הישן שבו המתמודדים יודעים מראש שזה הולך להיות רק זוג ושזה לא בא להם בהפתעה כמו מה שכנראה קרה בעונה הנוכחית.
שלישייה אחרונה לדעתי גורם להרבה אנשים להיות מאוד נינוחים ולעונה להיות די צפויה בגלל ששלושה זה מספיק להיות רוב מכריע בברית של חמישה או אפילו שישה אנשים ולכן אנשים יעדיפו לדבוק בברית שלהם ולא לערער את הסירה כי ככה הם לפחות בטוח בגמר ויש להם איזשהו סיכוי. בסיטואציות כאלה כמעט תמיד ראש הברית יגיע לגמר ויזכה וככה זה נהיה די משעמם כי ההצבעות ידועות מראש. למרות שהם מהווים זוכים פחות אטרקטיבים רק לראות את המושבעים מתחילים להתלבט ברע במיעוטו שיש להם את דון מול שרי או מוניקה מול ג'רבס זה נהיה הרבה פחות צפוי ויש יותר מתח.
עוד אספקט שצריך לקחת החשבון זה שיש בסוף שתי אנשים במקום שלושה כל הבריתות הפנימיות מתחילות להתערער וזה לדעתי באופן פוטנציאלי גורם לאנשים לקחת יותר סיכונים וככה להפוך את העונה למעניינת יותר. אני די בטוח שמוניקה בעונה הקודמת היתה נכנעת למסע השיכנועים של הברית היריבה ובוגדת בטייסון במידה והיא היתה יודעת שרק שתיים יכולים להגיע לסוף גם יש סיכוי קטנטן שטריש הייתה איכשהו מחברת את הנקודות בראש (במקרה שלה זה לא נראה סביר ההאמת... אבל באופן תיאורטי) ומבינה שטוני יעדיף להיות עם קאס במקומה ואז אולי היא היתה זורמת עם ג'פרה או יוזמת משהו נגד טוני.
 

אורישקי

New member


בזמנו, כשהייתי צופה יחסית טרי בהישרודת (ושפיינל 3 לא היה נפוץ כ"כ - איזור גוואטמלה) העדפתי פיינל 3 בגלל טראומות של מקרי רוב סי, סירי, קאת'י.
עם הזמן השתנתה דעתי.
גם בגלל שצפיתי בביג בראדר הרבה וזה שינה את דעתי קצת

גם בגלל שהגעתי למסקנה שזה יותר מותח וכיף למשחק החברתי.
וגם בגלל שלמרות כל החסרונות בזה - נוצר מצב שברוב העונות עם פיינל 3 מגיעים לגמר שחקן בולט יותר ועוד שני נספחים ככה שהתחרות ממש צפויה (עונה 22,24,26,27....).
ודווקא בעונה שהיה אמור להיות בה מתח עם פיינל 3 (עונה 16) לא היה. בסה"כ רק בעונות 15,20,25 אפשר להגיד שהיה מתח ושהיה יותר משחקן אחד ראוי לנצח...

קיצר... פיינל 2 חחח
 

n l m

New member
פיינל 2 ביי פאר

אני צופה בהישרדות כבר בערך 13 שנה ואני בעד המשחק הישן והטוב
עם מינימום התערבויות הפקה

כמו שאמרתם הרבה אנשים שנחשבים "שחקנים טובים" עפים במקום השלישי
ואני שואל "אז מה?"
אני יודע שערכה של החסינות האישית ירד עכשיו בגלל אליליי חסינות מטופשים (שגם לגביהם אני נגד), אבל הישרדות היא גם משחק פיזי, חלק מהמשחק זה לנצח בחסינויות ואם מישהו התאמץ וניצח במשימה האחרונה מגיע לו לבחור

פיינל 3 יוצר שאננות מצד שחקנים אחרים שיודעים שיש להם סיכוי גדול להיות בגמר
פיינל 3 יוצר שאננות מבחינת העורכים שבמקרה הטוב מאלימים פיינליסט אחד ומייצרים קרב בין שני ענקים ובמקרה הרע מאלימים שני פיינליסטים ושרים שיר הלל למנצח
ופיינל 3 מורח את הגמר מעבר למצופה וגורם לכך שיהיה מלא בגיבוביי שטויות

פיינל 2 היא הדרך הישנה והכי טובה
 
למעלה