EP הבכורה יוצא!

ahbarfilez

New member
EP הבכורה יוצא!

לאחר שנים של התנסות כאומן עצמאי, הקלטות ניסיוניות ועבודה מהנה - אני שמח להודיע כי אני מוציא את ה-EP הראשון שלי בהוצאה עצמית. שם ההרכב הוא Brain Pollution, ושמו של ה-EP הוא Solar Energy, אורכו כ-30:14 דק'. כרגע אני מפיץ אותו בחינם, ברשת ובדואר, משום שמטרתי היא הפצת המוזיקה שלי ולא פרנסה ממנה. אולם בכל זאת, החומר מוגן בזכויות יוצרים - ובנוסף יש לי דרך להוכיח שהחומר נכתב על ידי, כך שאני מבקש לא להשתמש בחומר שלי או ברעיונות ממנו כחומר להרכבים אחרים. הסגנון המוזיקלי קשה להגדרה על ידי, בכל אופן, הוא די ניסויי. הייתי אומר שהוא משלב הרבה בין אלקטרוניקה, רוק מתקדם, אינדסטריאל, ומטאל, אבל מההגדרות האלה לא באמת ניתן להבין מה יש בו. הז'אנר הוא לשיפוטכם. שמות הקטעים ב-EP ואורכם: Winter Dreams 6:14 Left No Remorse 4:07 Evil Theme 4:17 Lucid Waters Complete 9:25 Coldest Place On Earth 6:11 קישור להורדה עטיפת ה-EP מצורפת.
 

LightbuIb sun

New member
היי

אני מאוד מעוניין להקשיב, אבל האתר Rapid share דפוק ולא נותן לי להוריד. אפשר קישור אחר?
 

ahbarfilez

New member
אין לי קישור אחר, מצטער.

מה זאת אומרת לא נותן לך להוריד? נסה להתנתק ולהתחבר מחדש, זה צריך לעבוד... אצלי זה עבד ואצל אחרים זה עבד.
 

LightbuIb sun

New member
ממ

זה אומר לי שהגעתי למכסת ההורדות המקסימלית שלי (למרות שאני כלל לא משתמש באתר הזה). ניסיתי להכנס מחדש, לא עבד
 

ahbarfilez

New member
אז.. אממ... לא יודע.

התכוונתי להתנתק ולהתחבר מהאינטרנט, אם זה לא היה ברור. אולי אני אעלה את זה גם ל-filefactory... נראה.
 

handlessman

New member
זאת באמת בעיה מעצבנת...

שיש שם הגבלת הורדות למשתמשים שלא רשומים (הם רוצים כמובן לגרום לך לקנות מנוי ולשלם). אבל זה כבר עשה לי את זה פעם וזה נפתר בסוף.
 

LightbuIb sun

New member
הצלחתי להוריד, והקשבתי.

אז ככה, קודם כל...כל הכבוד על המוטיבציה. אני גם מנגן גיטרה , ואין לי מוטיבציה (או זמן) בגרוש כרגע ללהקות ובטח שלא להקלטות... דבר שני- אהבתי! מאוד. יש קטעים ממש מקצועיים, הלחנה יפה...מעניינת. בעניין ההקלטה עצמה אני מאמין שיש מקום לשיפורים (קצת איזון ווליום, באלאנס יותר טוב בין הכלים....והתופים גם נשמעים קצת מתכתיים מידיי. השתמשתם בתוכנת תופים או הקלטת תופים אמיתיים?) הגיטרה נשמעת קצת "מרוממת" מעל הכלים האחרים, כשיש ריפים של גיטרה בדיסטורשן... חוץ מזה, שוב, אהבתי את הסולואים..יפים מאוד, הלחנים יפים ומעניינים. יש קטעים נורא אפיים כאלה (Epic) שבאמת יצאו מאוד טוב. תמשיכו!
 

ahbarfilez

New member
תודה רבה על המחמאות, טוב לשמוע שאהבת ../images/Emo9.gif

התופים - ממוחשבים, עם תוכנה מקצועית שמיועדת לכך. הסאונד שלהם די בעייתי לעריכה, אבל בעקרון הוא משתנה מקטע לקטע. לגבי הגיטרה שנשמעת "מרוממת" - זה מכוון. לגבי ריפים של גיטרה בדיסטורשן.... בנאדם, אין שם שום ריף של גיטרה בדיסטורשן. אולי אחד, אבל זה לא ממש ריף וזו גם לא גיטרה אמיתית. אה וכן, אני בנאדם אחד, אין צורך לפנות ברבים
שוב תודה על המחמאות, ולמען האמת אני מקווה להוציא בעוד כמה חודשים [אם יהיה לי זמן] אלבום שלם שיכלול בין היתר שירים מה-EP הזה.
 

ahbarfilez

New member
אופס ../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif

שכחתי שיר אחד... אממ, כן, יש ריפים של גיטרה בדיסטורשן.. שכחתי. בשיר אחד. שהוא די מטאלי. ו... כן, אני יודע שיש בשיר הזה בעיה עם האיזון. אני אערוך אותו ועוד כמה דברים ואשחרר גרסה מתוקנת של ה-EP, נראה לי. איזה טעות מטומטמת מצדי לשכוח שיר שלם!!!
 

ahbarfilez

New member
אוקיי, אז הייתי צריך לנסח אחרת...

שם הפרוייקט (ולא ההרכב) הוא Brain Pollution. אני אדם אחד.
 

LightbuIb sun

New member
אה, אוקי:)

תוכל להגיד לי מה שם אתה מנגן (מוקלט מכלי ומיקסר), ומה ממוחשב?
 

ahbarfilez

New member
תלוי מאוד מה ואיפה.

תופים - תמיד ממוחשב, מן הסתם. אין לי ולא הייתה לי מערכת תופים (למרות שאני מתופף כבר 5 שנים
). גיטרה - לפעמים ממוחשב, לפעמים לא. הריפים עם הדיסטורשן זה חי, גם הסולואים, אבל בדרך כלל הליווי הפשוט של הפריטה הוא ממוחשב. פסנתר - כנ"ל. לפעמים ככה ולפעמים ככה. איפה שיש דברים יותר מלודיים ומורכבים, זה פסנתר אמיתי. לפעמים אני משתמש בממוחשב, אבל פחות. אבל, במקרה יצא ובשירים ששחררתי ב-EP בכלל אין פסנתר, ככה שזה לא רלוונטי לעניינינו.
הבאס - ממוחשב בכל הקטעים חוץ מהראשון (Winter Dreams), שדפקתי בו סולו באס שאני ממש מרוצה ממנו.
כל האפקטים, הסאונדים והכל - ממוחשב, מן הסתם.
נ.ב. אין לי שום מיקסר. הכל מוקלט ישירות וממוקסס במחשב לאחר מכן.
 
למעלה