Email מחו"ל

liron6

New member
Email מחו"ל

אחותי נוסעת לחו"ל ל-4 חודשים. היא רוצה לשלוח משם את התמונות שהיא תצלם מהמצלמה הדיגיטלית. השאלה שלי היא מה הדרך הטובה ביותר לשלוח אותם לארץ? חשבתי על hotmail אבל הקיבולת שלו היא רק מגה וזה די קטן לשליחת קבצים כאלה. למישהו יש הצעות בשבילי? תודה לירון
.
 

אלדד(מ)

New member
להשתמש בתכנה טובה לכווץ התמונות

תמונה מכווצת ב JPEG ברזולוציה טובה מספיק למשלוח באינטרנט לא תופסת יותר מ Kb 30-40.
 

gilbardi

New member
תמונות

הבעיה בכיווץ תמונות זה שאיכות ההדפסה יורדת - אם הכוונה אכן רק לשלוח התמונות לצפייה אז זה אפשרי . דרך נוספת הינה שליחה ביאהו, yahoo briefcase או יאהו תמונות . ומישהו בארץ יוריד אותם לספריה ויפנה המקום לתמונות חדשות. ( יש לקחת בחשבון שלא בכל מקום הנט מהיר )- במקרה כזה הנפח העומד לרשותך גדול יותר יש גם אתרים ישראלים שניתן להתחבר אליהם מקפה אינטרנט בחול ולהטעין אלבום תמונות בנפח סביר כמו למשל PIC שגם מאפשר לך גם הדפסה של התמונות במחיר לא כל כך רע ( אין לי ניסיון עם האיכות שלהם ! ) בכל מקרה כדאי לנסות האופציות בבית ולא להמתין לטיול וכמו כן בהרבה מקומות בחו'ל ניתן לפרוק כרטיס זכרון ל CD.
 
אני לא יודע לאן היא נוסעת אבל.....

יש בכל העולם אינטרנט קפה. היא יכולה לשלוח את התמונות דרך המסנג'ר...אם בעל הבית מרשה לחבר מצלמה למחשב שלו ולשלוח....
 
אופציה נוספת, ובעיני הכי טובה

אפשר להוריד את התמונות אל אחד מתוך אותם אתרים שבהם אפשר לנהל אלבום אינטרנטי. אני אישית מאד מאד ממליצה על ofoto.com, שלא מגביל נפח אחסון ולא מגביל בזמן (והוא אתר חינמי לחלוטין). לי יש שם אלבום כבר מזה למעלה משנתיים, ואני מתייקת את התמונות לפי נושאים (טיול ל... יום הולדת ל... וכו', כולל תאריכים). ככה גם המשפחה והחברים בארץ רואים תמונות באיכות טובה, גם הם יכולים להזמין הדפסה של תמונות, וגם אין מגבלה כמה תמונות "שופכים" אל האלבום. אחרי שיוצרים אלבום ומורידים אליו תמונות, עושים sharing מתוך האתר ושולחים את הלינק שלו לכל מי שרוצים, ודואגים לאפשר להם להכנס לאלבום מבלי להרשם לאתר (אופציה שצריך לסמן בתהליך משלוח הלינק). מדי פעם, כשמוסיפים עוד ועוד תמונות, שולחים תזכורות לכל המכותבים. אגב, מומלץ מאד לנסות את זה עוד לפני היציאה, כדי לראות שמבינים את הכל.
 
למעלה