EBAY בתנופה וזה מקרין על AAC

der Eliahu

New member
באפטר מרקט עלתה ל0.87 - 68000יח'

מעניין מה זה אומר - האם אנחנו שוב נראה את הכמות הזו עוצרת את ההתקדמות - או שזה מרמז על התקדמות מחירים . האם זו כמות רלוונטית בכלל ? איך בוחנים את זה?
 

aegent1

New member
אתה בעצמך אמרת שאין להתייחס למחזורי

פתיחה ומחזורי סיום יומיים, שכן הם לא משקפים את המסחר האמיתי המתקיים במניה ברוב שעות היום. כנ"ל עסקאות אחרי סגירה באם הם עם מחזורים רגילים לעסקאות במניה המסויימת במשך אותו יום והממוצע לעסקאות באותו יום בשבוע האחרון.
 

der Eliahu

New member
זה לא כזה שחור לבן

לא אמרתי שאין בכלל טעם להתייחס למחזורי סגירה וסיום - יש ויש , כל גרף לגופו . בקשר לאפטר מרקט - אני לא מבין בזה , בגלל זה אני שואל .
 

מסטיקה

New member
דרך אגב בIPI אסטרל אמר וככל..

בזיהוי תחתיות בכלל.. שהוא הסתמך על המחזור החיובי הגדול יחסית במשך היום וגם על המחזור החיובי החריג בעוצמתו בסיום היום.\ וBINGO...
 

der Eliahu

New member
ואני אמרתי משהו נגד זה?

לפעמים מפתיע אותי איך אנשים נוטים לראות הכל בשחור לבן , ומנסים לצמצם את ההשקפות לתשובות של כן ולא . אני לא אמרתי שהמחזורים התוך יומיים בכלל לא רלוונטים - אלא שצריך לדעת איך להתייחס אליהם . זה בכלל לא כמו מחזורים יומיים . אבל מכאן ועד לחשוב שאני מתכוון שלא צריך להתייחס אליהם בכלל .. אין לי מושג איך אפשר להגיע לזה .
 
למעלה