DVD

adom_ole

New member
DVD

אני רוצה להבין משהו שלא מסתדר לי בראש..... יש פה לא מעט אנשים שאומרים שהDVD של LG בדיוטי פרי הוא מצוין וכו´ וכו´.. אם הוא כל כך טוב, אז איך זה שהוא עולה 200$ וDVD מחברות יותר "מיינסטרימיות" עולים פי 3 ו-4 ... מה ההבדלים במוצר שאני מקבל מ LG ומ TOSHIBA למשל ( או כל חברה גדולה אחרת..) ? תודה מראש
 

דרור א

New member
למה פי 3 או 4 ?

דיוטי פרי כשמו כן הוא TAX FREE ... כך ש DVD שעולה "רק" 200 דולר אמור לעלות 340 דולר בארץ לאחר חישוב כול המיסים המוטלים על מוצרי אודיו בארץ. וזה אכן המחיר שמובקש עבור מכשירים ברמה דומה בארץ . מה כאן לא מסתדר ? דרור.
 

Amiram_e

New member
החישוב שלך לא נכון

לפי מיטב ידיעתי אחוז המס בישראל הוא רק 17 אחוז, כך שטעית ביותר מ 100 דולאר.
 

דרור א

New member
../images/Emo6.gif מהפה שלך לחתימת שר האוצר

נו באמת ....... על מוצרי אודיו בארצנו הקטנה מוטל מכס בס"כ של 45 אחוז ממחיר המוצר + הובלה , לאחר כול זה מוטל גם מס ערך מוסף (מע"מ) בסך 17 אחוז. חשב עכשיו שוב... דרור.
 

Amiram_e

New member
בגדול אין הבדל

תשמע הגדול רוב המכשירים עונים על הצרכים. בדיוטי פרי בדרך כלל מוכרים מכשירים מדגמים יותר ישנים. לדעתי אין הצדקה לקנות מכשיר יותר יקר. אני לא מכיר את המכשיר של LG, אבל הסנסוי שנמכר לא מזמן יכול בהחלט להתחרות במכשירים של טושיבה. הוא מאוד משוכלל. שים רק לב אם יש לך דיסקים צרובים שהמכשיר תומך בכך. אני יודע ש LG כן. סנסוי לדוגמה לא. אלטקס שנמכר לא מזמן גם מכשיר טוב. בכל מקרה, ההבדל במחירים לא גדול בהרבה. מכשיר די חדש של טושיבה עולה היום כ 1700 שקלים. לא כמו לפהי שנה שבאמת היה הבדל.
 
למעלה