DVD + וידאו של LG במכשיר אחד

sronis

New member
DVD + וידאו של LG במכשיר אחד

שלום לכולם, ובמיוחד ארנון ורפאל! התקלקל לי מכשיר הוידאו בבית, אז חשבתי לקנות DVD, אבל אני צריך גם וידאו. מצאתי בדיוטי פרי DVD + וידאו של LG (דגם DVIX8816W) ב-160$, שזה מחיר מצוין. אני מחפש משהו זול, האיכות לא ממש חשובה לי מכיוון שאין כרגע מערכת קולנוע ביתי וגם לא תהיה בקרוב. הוידאו הוא בעל 6 ראשים וזה טוב, וממבט ראשון זה נראה מצוין. האם יש קאטץ'? משהו שצריך לדעת על הדגם הזה? תודה מראש! רוני
 

Raffael

New member
היי סרוניס

המכשירים המשלובים לא מקבלים כאן בד"כ חוות דעת אוהדות. לא לגמרי בצדק. בכל אופן, אין מספיק נסיון מצטבר כדי לתת חוות דעת משמעותית על האמינות, שהיא נושא מרכזי בחוות הדעת הנ"ל. עוד חסרון - בפעם הבאה שיתקלקל הוידאו, הדיוידי ילך איתו למעבדה. בשביל 160 דולר, שכוללים מן הסתם אחירות לשנה, לדעתי שווה לקנות, אם אתה צריך את שני המכשירים ואין לך ציפיות למשהו יוצא דופן מבחינת איכות ופיצ'רים.
 

yairf

New member
הוא אמין בערך כמו הצרפתיה שלך../images/Emo8.gif

 

sronis

New member
תודה לכולכם ../images/Emo6.gif

אני רואה שמכירים אותי גם פה... אני צריך זהות בדויה כנראה, שלא יזהו אותי
טוב, המכשיר כנראה ייקנה בעוד מספר שבועות, תודה!! רוני
 

yairf

New member
גם הצרפתיה שלי לא ראתה מוסך כבר

חצי שנה!
 

פיקס

New member
בדיוק קניתי משולב

של סמסונג (V440 או משהו כזה) ב 1000 ש"ח בארץ. גם לי התקלקל הוידאו. לא יודע אם יש בדיוטי פרי. קורא DIVX, עובד יפה ומהר, וגמיש בקונפיגורציה. בניגוד לפיוניר 366 ה"מומלץ" שלקח שעה להתחיל לנגן CD אחרי שהתניע במשך שעה אחרי שנכבה אוטומטית בלי שביקשתי. ושהצריך עצירת הסרט כדי לשנות שפה וכו' עומר.
 
למעלה