Double Dipping

nosmoke2

New member
Double Dipping

בעקבות תגובה של משתתף בניסוי עלה לי הרעיון לשרשור של Double Dipping. אילו דאבל דיפינג יש לכם, כמה, אם אתם רוצים אז אפשר גם למה. ספיידרמן 2 - פעמיים. הגרסה הראשונה שיצאה + גרסת הספיידרמן 2.1 הזבוב+הזבוב 2 - פעמיים. גרסת ה-Double Feature של ארה"ב. וגרסת ה-The Fly Ultimate Collector's Edition שמכילה גם את הסרטים הישנים משנות החמישים. סיוט ברחוב אלם - פעמיים. האוסף של כל הסרטים והוצאת ה-Infinifilm שיצאה לא מזמן. אמריקן פסיכו - פעמיים. הוצאה ישראלית מאכזבת וההוצאה האמריקאית האחרונה (Killer Collector's Edition). כלתו של צ'אקי - פעמיים. פעם אחת בהוצאה נפרדת ופעם כחלק מאוסף סרטי משחק ילדים. Evil Dead 1 - פעמיים. הוצאה רגילה + הוצאת ה-Book of the Dead Evil Dead 2 - פעמיים. הוצאה מוגבלת בקופסת מתכת + הוצאת ה-Book of the Dead Army of Darkness (Evil Dead 3) - פעמיים. הוצאה רגילה + הוצאת Director's Cut. מלחמת הכוכבים הטרילוגיה המקורית - פעמיים. פעם במארז. ופעם כל אחד מהסרטים במהדורה שכוללת גם את הגרסה התיאטרלית המקורית ללא העריכות המחודשות מהשנים האחרונות. שחר המתים - פעמיים. גרסה בריטית פשוטה + ה-Ultimate Edition של Anchor Bay יום המתים - פעמיים. גרסה בריטית פשוטה + ה-Divimax של Anchor Bay ליל החיים המתים - פעמיים. Special Collector's Edition + Millenium Edition Creature of the Black Lagoon - פעמיים. כחלק מאוסף המפלצות של יוניברסל ואח"כ כחלק מה-Legacy Collection Dog Soldiers - פעמיים. הוצאה בריטית והוצאה אמריקאית (ההוצאה הבריטית יותר מוצלחת וגיליתי את זה מאוחר מדי) כל סרטי הנוסע השמיני - פעמיים. המארז הישן והטוב וכמובן אח"כ מארז ה-Quadrilogy המדהים!! From Dusk till Dawn - פעמיים. פעם בנפרד ויותר מאוחר כחלק ממארז של כל הטרילוגיה. דוגמה - פעמיים. גרסה רגילה ויותר מאוחר הגרסה המהודרת Phantasm - פעמיים. פעם בנפרד ופעם שניה כחלק מהמארז הבריטי הסופר מגניב (בצורה של ספירה/כדור) Halloween - פעמיים. גרסה רגילה + Extended Edition Halloween 6 - פעמיים. גרסה רגילה + גרסת Producer's Cut שיצאה בצורה פיראטית בזמנו (מעין DVD Bootleg). The Invisible Man - פעמיים. כחלק מאוסף המפלצות של יוניברסל ואח"כ כחלק מה-Legacy Collection מגרש השדים - פעמיים. גרסה רגילה + הגרסה שלעולם לא ראיתם (ככה קוראים לזה) וואו - האמת היא שלא ידעתי כמה דאבל דיפינג יש לי עד שעשיתי את הרשימה עכשיו. אבל אף פעם לא יותר מפעמיים לסרט. לא יצא לי לרכוש סרט בפעם השלישית. מה איתכם?
 
ובכן...גם לי מסתבר יש לא מעט...

חלף עם הרוח - 2. מארז בריטי (4 דיסקים) + מארז סיני מצחיק (דיסק אחד) שבא עם גלויות בתוך מארז דמוי עור. בלאק הוק דאון - 2. מהדורה מקומית פשוטה + מארז דלוקס זון 1 (3 דיסקים). אחים לנשק - 2. מארז אוסטרלי עם תרגום לעברית + מארז LE קוריאני בצורת תיק צבאי. סיינפלד עונות 5 ו6 - 2. עונות במארזים זון 1 + מארז מתנה עם 'פאפי שירט' מבריטניה. לוק סטוק ושני קנים מעשנים - 2. מהדורה מקומית פשוטה + מארז SE בריטי. מועדון קרב - 2. מארז שני תקליטורים אוסטרלי מתורגם + מארז steelbook זון 1 (מהסידרה החדשה). גלדיאטור - 2. מהדורת SE בריטית מתורגת (2 דיסקים) + מארז בריטי מורחב (3 דיסקים, וחוברת). מטריקס - הראשון 3 פעמים, האחרים 2 - מהדורות מקומיות פשוטות + מארז UE עם 10 דיסקים + מזוודת פרומו. חומות של תקווה - 2. מארז SE בריטי + מארז LE סיני (ההוא בצורת ספר עם הפטיש). שר הטבעות שני הצריחים - 2. מארז שמכיל את שלושת המהדורות המורחבות (הספרים) + מארז TIN מוגבל. קזבלנקה - 2. מארז פח LE סיני + מארז סיני מצחיק (דיסק אחד) שבא עם גלויות בתוך מארז דמוי עור. (כמו 'חלף'). כלבי אשמורת - 8(9). 5 מהדורות SE של כל הצבעים + מהדורת SE בלי קרטון + מארז פח בצורת חבית + אוסף טרנטינו. ספרות זולה - 3. מארז טרנטינו (ההוא בצורת קלטת וידאו, בו גם כלבי אשמורת) + הוצאה מקומית רגילה + SE זון 1 (דיג'י). רשימת שינדלר - 2. מהדורה בריטית רגילה + מארז LE בריטי (קופסה שחורה עם חוברות וOST, 2 דיסקים). מלך העקרבים - 2. מהדורה מקומית רגילה + חלק ממארז טרילוגיית המומיה מזון 1. אני רובוט - 2. מהדורת TIN מבריטניה (2 דיסקים, גלויות, הולוגרמה) + הראש של 'סאני' LE יפן. ספיידרמן 1 - 2. מהדורה מקומית (2 דיסקים) + מארז LE זון 1 (הקופסה הגדולה שמכילה כל טוב). פרל הרבור - 2. מהדורה זון 1 (2 דיסקים) + קופסת מתנה זון 1 (3 דיסקים, חוברת, מפה...). קיל ביל 2 - 2. מהדורה מקומית פשוטה + קופסת הLE היפנית (מלא דברים בפנים). *לאור הזמנות קיימות אני יודע על עוד שלושה דאבל-דיפינג שהולכים להיות...כשהחשוב ביניהם הוא הסרט '300'. *הזנחתי מרשימה זו כותרים כפולים אם אף אחת מהמהדורות לא מעניינת (נגיד, מהדורה רגילה מזון 1, ועוד מקומית). כמו כן, כאלו שהם דאבל-דיפינג אבל אחד אני רוצה למכור...ופשוט יש לי ארגז סגור לזה, אז וויתרתי על החיפוש. (למשל, יש לי מארז SE של 'ארוחת בוקר בטיפאני' וגם את מארז המתנה הבריטי שאני רוצה למכור). יותר מדי.../:
 

Jason2

New member
אין לי כלום

לאחר שאני קונה גרסה טובה יותר של הסרט, אני מחלק את הגרסאות הקודמות לחברי וקרוביי (ע"פ טעמם).
 

liorb22

New member
Nada

עד כה נמנעתי מDouble Dipping. זה תמיד מזכיר לי את המערכון המפורסם מסיינפלד:
"Did you just double-dip that chip?" "Excuse me?" "You double-dipped the chip." "Double-dipped? What are you talking about?" "You dipped the chip, you took a bite, and you dipped again." "So?" "That's like putting your whole mouth right in the dip. Look, from now on when you take a chip, just take one dip and end it."​
 

lollipop15

New member
../images/Emo6.gif אחד הקטעים האהובים עלי...

תכלס הוא צודק, אני שונא שעושים את זה.
 

evilihi

New member
Uאני

צופן דה וינצי - אחד עם התרגום העברי (קניתי וקיבלתי את הספר חינם בזמנו בצומת ספרים) ואחד עם הקריפטקס המגניב זון 1
 

Soak

New member
טוב, הנה שלי (ותודה לפרופיילר):

קיוב - 4 גירסאות בגלל צירוף מקרים טרגי של הוצאות (באמת!) טרילוגיית Bttf - זון 1 והגירסה החדשה של זון 2 עם 4 דיסקים. Eternal Sunshine of the spotless mind - גירסת זון 1 וגירסת זון 2 המתורגמת (3 ב-99) הזבוב - גירסת זון 4 המתורגמת וגירסת ה-SE החדשה בזון 1 Ice Age - זון 4 שקניתי בהחלטה גרועה, וזון 2 המתורגם (והמדובב) lotr - TTT, ROK - בגירסאות זון 1 מורחבות וזון 2 מתורגמות. המסכה - גירסת זון 2 לא מתורגמת וגירסת זון 2 מתורגמת... ספרה - בשתי גירסאות מתורגמות, אחת בלי נ' ואחת מתוקנת. ילדי המים - בגירסת זון 2 בריטית ובגירסה מתורגמת שמעולם לא האמנתי שתצא. רוג'ר ראביט - גירסת זון 1 כפולה וזון 2 מתורגמת (3 ב-99) האמת שיש עוד כמה, אבל אני לא מחשיב אותם באוסף כי אני מציע אותם למכירה בלוחות - בזכות הרשימה הזו... בהחלט היה שווה.
 

danistar

New member
טוב לי יש לא מעט כאלה

א. כל סרטי דיסני שזכו למהדורת פלטיניום בארה"ב ולמהדורה מקומית בארץ . ב. כמה וכמה סרטים שיצאו בהדורות מקומייות מוגבלות מאוד וזכו למהדורות מחודשות מורחבות ברחבי העולם( פלאטון , אפוקליפסה עכשיו , קצין וג'נטלמן , רוחות ועוד ) ג. מהדורות שקניתי בחול וזכו למהדורות מקומיות בשלב יותר מאוחר ( סרטי מל ברוקס , חלק מאוסף קלינט איסטווד לדוגמא ). ד. שר הטבעות , מזה תאמינו או לא יש לי 3 סוגים : המארז הרגיל בארץ עם שלושת הסרטים מתורגמים , הגרסאות המורחבות , הראשונה מתורגמת רגב וה GIFTSETS שהן הקניות האחרונות שלי בגלל המחיר ה. המטריקס , המהדורות המקומיות וכמובן ה GIFTSET המורחב . ו. סרטים שיצאו בארץ במהדורות של דיסק אחד ואחר כך זכו למהדורות כפולות מקומיות : הנץ ממלטה , השור הזועם , משימה בלתי אפשרית 1 . צריך להבין שקורה לא פעם שיש מהדורות מחודשות ומשופרות שאתה פשוט חייב לקנות לצד המהדורה המתורגמת המקומית שבדרך כלל לא כוללת יותר מידי תוספות ולפעמים באה בסטריאו או 3X4. יש לי עוד כמה סרטים במהדורות כפולות , לא זוכר את כולם : האלמנט החמישי , חומות של תקווה וכו . ולמדד ההזמנות : שתי הזמנות חדשות מאמזון UK שאלוהים יודע מתי יגיעו בגלל הדואר הישראלי ( אבל לפחות נקנו במחירים שווים ) שכוללות את : מונטי פייתון והגביע הקדוש ( התיאשתי ממהדורה מקומית ) , הקוסם מארץ עוץ - מהדורת 3 דיסקים ( הנה עוד כפילות (-: , יש לי את המהדורה המקומית הכפולה ) , קליאופטרה - מהדורת 3 דיסקים ושייקספיר מאוהב , סרט שמזמן רציתי לקנות , מתורגם לעברית לפי המפרט .
 

lollipop15

New member
לא נראה לי שהעיצומים בדואר ישפיעו...

מאז שהם התחילו קיבלתי 2 חבילות תוך זמן המשלוח הרגיל(6 ימים מHK ו5 ימים מUK).
 

evilihi

New member
אני איתך בקטע של ילדי המים

היתה לנו בזמנו הקלטת של השכנים שחרשנו עליה! לפני כמה שנים קניתי מאיביי את זון 1 יחד עם עוד סרט (נדמה לי שזה היה פאק של שני סרטים יחד עם דובוני אכפת לי הסרט אאל"ט). לפני כמה חודשים בעת ביקור בטאואר ירושלים גיליתי לתדהמתי גרסה מתורגמת ועוד ב3 ב99
אבל אני מתלבטת אם לקנות אותה..
 
למעלה