DIY ל-PROAC 2.5

motir

New member
DIY ל-PROAC 2.5 ../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif

חיפשתי אחורה בפורום וראיתי שכבר דובר על זה, אך אני עדיין בהלם. הם מדברים על מחיר עלות של כ-1K$ !!!!! ל-Clone שלפי ה-REVIEW דומה ב-95% ל-Proac 2.5 !!! מישהו ניסה? בנה כבר רמקול ב-DIY ויודע להדריך אותי בשלבים הראשונים? מה אני צריך לעשות, תחת ההנחות הבאות: 1. אין לי שום ידע באלקטרוניקה 2. אין לי שום ידע בנגרות 3. אני לא מכנן לרכוש ידע כזה ומעדיף לפנות לאנשי מקצוע בתחום 4. אני יודע לקמב"צ כשצריך... מישהו? מדהים.. פשוט מדהים....
 

Raffael

New member
אה, זה קל. קמב"צ את זה

אתה יכול בעצמך ללכת לחנות ולסחוב את הרמקול הביתה בעצמך
לדעתי, בסעיפים 1-3 שללת אפשרות ליצירת משהו שיהיה שווה כסף, זמן ומאמץ.
 

motir

New member
אחח... ציניות טובה תמיד מעלה חיוך

על פני
רצינות רפי, האם זה סיפור גדול ללכת לנגר עם תכנון מפורט ולבקש שיבנה לי את כל התיבה? אנחנו מדברים על רמקול שעולה 20K ש"ח יד-שניה מול 4K ש"ח בבניה עצמית!! אגב, הקימבו"צ היה בדיחה, מקווה שהובנתי כראוי
 

Raffael

New member
אני מניח שנגר-אומן מומחה יוכל לעשות

דברים יפים מאוד. לא יודע מה העלות של פרוייקט כזה. יש כאן חבר'ה שעשו את זה, בטח יש להם רעיונות (איפה מתי?). אגב, אני לא בטוח לגבי הפרש העלויות הזה... צריך למצוא נגר כזה, לדבר איתו, לראות מה הוא יכול לעשות וכמה זה יעלה וכו'. אח"כ אלקטרוניקה ועוד. כך או אחרת, אתה צודק, זה מפתה ויכול להיות כיף.
 

motir

New member
תראה, לפי האתר שהראיתי מדובר

בעלות חלקים של מכסימום 1K$. גם אם הנגר יעבוד קשה, אני מניח שהוא לא יקח יותר מ-1000 עד 2000 ש"ח (סה"כ לא מדובר כאן במשהו מסובך מדי). בכל מקרה זה משתלם. החסרון היחיד הוא שהיות ואני לא מבין בתחום, לא אוכל להנות מהמשחק עם האלמנטים, ניסוי וטעיה עד שיגיע לצליל הטוב ביותר. אבל אני מוכן לחיות עם זה, תוך ידיעה (לפחות מהפורומים) שהצליל דומה ב-95% ל-2.5 המקורי.
 

motir

New member
../images/Emo2.gifזה רק הולך ונעשה טוב מרגע לרגע!

לא ידעתי שהתחום הזה כל כך מפותח. יש אינספור אתרים עם נתונים ודיונים בנושא. מוזר שלא שמעתי על זה עד היום, אולי בארץ זה לא מפותח מספיק?
 

ronenkl

New member
נשמע סבבה, אבל יש לך לדעתי כמה

סעיפים בעייתיים: 1. 2. זה בטח מייקר את הסיפור. 3. זה לדעתי מוריד את רוב הכיף מהסיפור. 4. זה מחזיר אולי חלק קטן מהכיף. לגבי ה-95%, אולי תוכל לשמוע את זה אצל מישהו? חוצמכלזה, כמה זמן אתה מתכוון להשקיע?
 

motir

New member
תראה

הייתי שמח מאוד לבנות דבר כזה בעצמי, הבעיה שאין לי שום נסיון וידע בתחום. הייתי מעדיף לתת למקצוען. את החיבור של החלקים אני יכול לעשות, זה לא נשמע לי מסובך כל כך. אם אתה מכיר מישהו שעשה את זה ואפשר לשמוע אצלו - אני אשמח מאוד מאוד. אגב, אני מבין שאתה חושב שההבדל רחוק מ-95%...?
 

matigol

New member
אתה מדבר על outsourcing ולא DIY../images/Emo8.gif

נגר יקח לך כ 4K על בנית תיבה כולל גימור. בנית הקרוס פשוטה למדי ויכולה להעשות עצמאית (או בסיוע חברים). עליך להביא גם בחשבון כי על הדרייברים יש מיסוי (כ 35%), כך שבהערכה גסה אתה מכפיל את העלויות שנתת.
 

motir

New member
אני מבין שיש לך נסיון בענין...

ובכן, אני מניח שאבא שלי יוכל לעזור לי עם הניגור, יש לו נסיון בתחום. השאלה היא כמה מסובך הסיפור וכמה דיוק צריך. עלות הדרייברים, לפחות לפי הלינק, היא כ-300$. גם מיסוי של 35% לא מרתיע אותי כאן. והשורה התחתונה היא שגם עם המחיר יהיה 8K ש"ח, עדיין קיבלתי רמקול שעולה כ-35K ש"ח (או 20K ביד שניה). רבע מחיר. אגב, הצחקת אותי עם ה-outsourcing...
זה באמת מה שתיכננתי לעשות
 

momipo

New member
זה הזוג שאני הכנתי, עדיין מחוסר זמן

ותקציב, לא הזמנתי דרייברים.
 
למעלה