Darts

geostant

New member
מחיאות כפיים

אין איקון כזה ?!? קשה לי להחליט איזו תמונה אהבתי יותר, בהתחלה שראיתי את הראשונה אמרתי לעצמי שאותה אני אוהב, אבל ברגע שראיתי את השנייה גם אותה אהבתי
מה שנראה בעין הרגילה כסתם לוח חיצים, לעדשת המצלמה שלך נראה אחרת לגמרי ממש יפה, ביצוע מוצלח ביותר. עצם זה שלקחת עצם רגיל ופשוט ונתת לו זווית מעניינת וחדשה זה כל העניין בצילום (לפחות זו דעתי)
 

akakor

New member
צילמתי בערך

5 ס"מ (המרחק המינימלי שהמצלמה שלי מאפשרת) מהחץ, בזווית של כ-30 מעלות ממנו. צמצם פתוח לרווחה (2) ופוקוס ידני למרכז התמונה (אפשר לראות שהפוקוס לא על מרכז המטרה אלא על מרכז התמונה, וזה די הורס לדעתי)
 

geostant

New member
פוקוס זו מילת הקסם

וזה גם בשבילך : כשתצלם את העלים שלך, תנסה כמה שיותר להיצמד לעלה (כמובן בגבול ה-LIMIT של הפוקוס שלך) וככה תצליח לטשטש יותר את הרקע.
 

baldi

New member
../images/Emo72.gifאהבתי יותר את השניה

כל הכבוד על הפגיעה , יותר נעים לראות את החץ פוגע במרכז העיגול האדום.
 

Immortality

New member
../images/Emo47.gif

עברה חיתוך? נורא חבל שהמטרה חתוכה, אבל חוצמזה- מדהים!
 
WOW, שיחקת אותה בענק!!!

אין לי מה להגיד, אהבתי בטירוף.... שתי התמונות מצויינות
 

aa29

New member
יפה!

רעיון מוצלח! לדעתי הייתי ממרכז את החצים ונותן סידור יותר סימטרי. אך, מזכיר לי את הצבא לראות חץ פוגע במטרה ...
 

einat-z

New member
חסר לי פריים אחד שציפיתי לו כחלק

מהסדרה: משהו דומה לשני מבחינת הזווית, אבל כשגם הכפניים של החץ מפוקסות. לא דווקא בחיתוך הזה. הקימפוזים יפים מאוד בשניהם. הגוונים לא טובים - יש גוון כללי כתום. אם אתה עם דיגיטלית - תכוון את הWB בהתאם, ותקבל צבעים חיים יותר (לא יודעת איך לכוון, לא יודעת על כמה לכוון כי לי אין דיגית, אבל יש פה לא מעט חומר בקישורים ובמאמרים לגבי זה).
 

akakor

New member
לדעתי יש לי צילום כזה.

כשאגיע בערב הביתה אבדוק ואעלה אם יש. בקשר ל-WB: ניסיתי גם לצלם עם WB שמכוון על Thungsten (צילמתי באור של חדר), אבל לא אהבתי את התוצאות, ולכן העדפתי איזון לובן אוטומטי.
 

borntojump

New member
תמונות מאוד מאוד מאוד יפות!

לגבי ה-WB: הן באמת קצת צהובות מדי. אין לך Custom WB? לדעתי יש ב-G5. יפתור לך את הבעיה. דף נייר\בריסטול לבן בכיס ואתה מסודר.
 

akakor

New member
עפ"י בקשת עינת...

עשיתי auto levels כדי לכפר על חטאי ה-WB...
 
למעלה