Cube

nubhev

New member
אתה מתאר לך

שיקח לי קצת זמן להתיישב לקרוא את כל זה :) אגיב לאחר שאקרא. מזל שכן ראיתי את 1984, את ברזיל ואת פרנהייט 451 :) כל השאר נדמה לי שלא.
 

Y. Welis

New member
היא חלק מההגדרה הרחבה

שאגב כוללת גם את הסוריאליזם של קפקא.
 

drall

New member
לא מסכים - דיסטופיה היא מדינה

או סוג של משטר. נניח , דיברו על 1984 של אורוול כדיסטופיה. הסרט Cube הוא מבוך. מישהו משחקני המו"ד כאן מגדיר מבוך כדיסטופיה?
 

drall

New member
שלושה סרטים?

לא ולא , הראשון הספיק לי. זה מזכיר לי את הסיפור על הסרט "גברים במלכודת" שרצו לעשות לו חלק שני. "צדו אתכם , אנסו אתכם והרגו אתכם ואתם רוצים את זה שוב????"
 

nubhev

New member
את הקשר לדיסטופיה:

האם אבין את הקשר לדיסטופיה אם אראה את השלישי? כי אני לא רואה, על סמך השניים שראיתי, ולא במלואם, את הקשר לדיסטופיה. נראה כמו ניסוי בלבד בבני האדם ובהתנהגות שלהם. כמו עכברי מעבדה. כמו ניסוי באחד ממדעי החברה ו/או ההתנהגות.
 

nubhev

New member
אשמח אם תסביר :)

איך אפשר לקטלג אותו מד"ב אם לא מבינים למה ? :) זה מאד תלוי איך רואים את המד"ב: משהו שבהכרח: עתידני? לא מציאותי? לקוח ממימדים אחרים? כולל שימוש במדע לתאר דברים שלא קיימים היום או שאולי חושבים שקיימים היום אבל אולי האנושות לא יודעת זאת? (כגון מטריקס) אני לא רואה בו מד"ב. אבל אולי אם אראה את השלישי ואבין איך כל זה התחיל, כן אחשוב שהוא מד"ב. כרגע, על סמך השניים הראשונים שלא ראיתי במלואם, אני רואה סך הכל ניסוי של מישהו או מישהם על בני אדם באמצעות שימוש בקוביה ענקית מתוכננת היטב.
 

מ ה פ כ ן

New member
הסדרה מגניבה לדעתי...

ראיתי את כל השלושה, הסרט הראשון יצא במימון עצמי כמו סרט סטודנטים דל תקציב, אלה שאחריו כבר היו בתקציב ראוי. רעיון הדיסאוטופיה המוצג בסרט, בו בפרק השני, ה"משוגע" או האוטיסט הוא זה שדווקא מצליח לצאת מן המבוך. חשוב לציין שהסרט הולך בסדר הפוך, כאשר הפרק הראשון הוא בעצם האחרון, השני במקומו הראוי, והפרק השלישי הוא בעצם הפרק הראשון שמסביר איך הכל התחיל. אהבתי את סדרת הסרטים הזו...
 

nubhev

New member
כנראה שראיתי גם את השני

לפי מה שאתה מתאר, ראיתי גם את השני, עם האוטיסט. אז מה אומר השלישי? איך כל זה התחיל בעצם? אני חושבת שהרעיון טוב אבל השימוש באלימות ואכזריות ברמה כזו, שלדעתי באו להטמיע היטב את הרעיון בנו, היה קשה מנשוא.
 

מ ה פ כ ן

New member
לא רוצה לקלקל לך...

אבל אם כבר ראית את שני הפרקים, חבל שתפספסי את האחרון. ואז תביני איך האוטיסט הפך לאוטוסיט, ואיך בכל זאת ניצח את הקוביה... חבל לא לראות את השלישי, כי הוא מסביר הרבה דברים לא ברורים...
 
טעות בידיך: ../images/Emo58.gif

הראשון הוא זה עם האוטיסט, שהוא היחיד שיוצא בסופו של דבר חי מה"מבוך". אני לא זוכר אם בשני ישנו גם אוטיסט, אותו לא ראיתי מספיק פעמים... אבל האוטיסט שמצליח לצאת הוא בראשון, בדוק.
 

מ ה פ כ ן

New member
טוב, זה היה מזמן...../images/Emo6.gif

אבל השלישי בודאות, מספר איך האוטיסט הפך לכזה...
 

billy milligan

New member
בראשון ספויילר ספויילר

האוטיסט יוצא, אבל לא רואים לאן. בשני יוצאת הסוכנת ואז הורגים אותה. בכלל לא ידעתי שיש שלישי
 
למעלה