Como החזרה לאנגליה.

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Well-known member
Como החזרה לאנגליה.

Como החזרה לאנגליה.
בניגוד לדעה הרווחת במדינת מוניות השירות התייר העצמאי מעדיף להגיע בתח"צ ולעזוב בה. מקומו נורד לאגו לנמה"ת מאלפנסה התדירות היא שעתית בערך, לא אידאלי אבל אפשרי אם מכוונים לרכבת הנכונה, אך מגאטוויק אלינו התחבורה הרוחבית היא במצב כזה שכבר עדיף להביא את המכונית לחניון שדה התעופה אבל גם לחניון יש תח"צ מסודר. השירשור הזה יותר פרקטי.
 

Ccyclist

Well-known member
Como פנים הקרון הדו-קומתי

Como החזרה לאנגליה.
בניגוד לדעה הרווחת במדינת מוניות השירות התייר העצמאי מעדיף להגיע בתח"צ ולעזוב בה. מקומו נורד לאגו לנמה"ת מאלפנסה התדירות היא שעתית בערך, לא אידאלי אבל אפשרי אם מכוונים לרכבת הנכונה, אך מגאטוויק אלינו התחבורה הרוחבית היא במצב כזה שכבר עדיף להביא את המכונית לחניון שדה התעופה אבל גם לחניון יש תח"צ מסודר. השירשור הזה יותר פרקטי.
Como פנים הקרון הדו-קומתי
הנסיעה היא מתחנת קומו נורד לאגו שכבר סיקרתי בשירשורים קודמים. חלוקת העבודה ביני לבעלי מתבססת על ההנחה ההגיונית למדי שמי שמסוגל להרים יותר מ100 קילו חזה (אני) יסחב את מזוודת הטרולי הגדולה האחת שאנו צריכים לטיול כזה אז לא צילמתי את ההגעה לתחנה, אלא רק מהרגע שהיינו בקרון עצמו. הגענו אולי 5 או 10 דק' לפני יציאת הרכבת אז הקרון נראה ריק בתמונות שצילמתי.

לרכבת האיטלקית רציפים נמוכים, כחצי מטר או פחות מכך ממפלס המסילות, ולכן הקומה התחתית של קרון הקומתיים נמצאת שתי מדרגות בלבד מתחת למפלס הדלתות. בקרון חד-קומתי הכניסה היא ממפלס רצפת הקרון, כאשר יש מפלס ביניים מוגבה בין הקרונות. יתכן שבילבלתי את שני הדברים האלו (נסענו בחד קמותיות משדה התעופה לסרונו וחזרה, וכן בקנטון טיצ'ינו שבשוויץ שם הרציפים הם לפי הסטנדרט האיטלקי, ובדו-קומתיות מסרונו לקומו וחזרה וכן מקומו למילאנו) וטענתי בטעות שהכניסה לקרון הדו-קומתי היא במפלס קומת הקרקע - טעות בת שתי מדרגות בלבד שאני מקווה שתיסלח לי.

בתמונות ניתן לראות את המפלסים השונים, וכן פטנט איטלקי חכם - עמוד עם פיתול שמאפשר לנוסעים עומדים רבים לאחוז בו בנקודת החזקה נוחה ורחבה בלי שיצטרכו לחלוק שטח מצומצם.





 

alantan

New member
איזה עם ברברי, כל כך מלוכלך...


Como פנים הקרון הדו-קומתי
הנסיעה היא מתחנת קומו נורד לאגו שכבר סיקרתי בשירשורים קודמים. חלוקת העבודה ביני לבעלי מתבססת על ההנחה ההגיונית למדי שמי שמסוגל להרים יותר מ100 קילו חזה (אני) יסחב את מזוודת הטרולי הגדולה האחת שאנו צריכים לטיול כזה אז לא צילמתי את ההגעה לתחנה, אלא רק מהרגע שהיינו בקרון עצמו. הגענו אולי 5 או 10 דק' לפני יציאת הרכבת אז הקרון נראה ריק בתמונות שצילמתי.

לרכבת האיטלקית רציפים נמוכים, כחצי מטר או פחות מכך ממפלס המסילות, ולכן הקומה התחתית של קרון הקומתיים נמצאת שתי מדרגות בלבד מתחת למפלס הדלתות. בקרון חד-קומתי הכניסה היא ממפלס רצפת הקרון, כאשר יש מפלס ביניים מוגבה בין הקרונות. יתכן שבילבלתי את שני הדברים האלו (נסענו בחד קמותיות משדה התעופה לסרונו וחזרה, וכן בקנטון טיצ'ינו שבשוויץ שם הרציפים הם לפי הסטנדרט האיטלקי, ובדו-קומתיות מסרונו לקומו וחזרה וכן מקומו למילאנו) וטענתי בטעות שהכניסה לקרון הדו-קומתי היא במפלס קומת הקרקע - טעות בת שתי מדרגות בלבד שאני מקווה שתיסלח לי.

בתמונות ניתן לראות את המפלסים השונים, וכן פטנט איטלקי חכם - עמוד עם פיתול שמאפשר לנוסעים עומדים רבים לאחוז בו בנקודת החזקה נוחה ורחבה בלי שיצטרכו לחלוק שטח מצומצם.
איזה עם ברברי, כל כך מלוכלך...
 

Ccyclist

Well-known member
Como הדואומו (הקתדרלה) מהרכבת החולפת.

Como החזרה לאנגליה.
בניגוד לדעה הרווחת במדינת מוניות השירות התייר העצמאי מעדיף להגיע בתח"צ ולעזוב בה. מקומו נורד לאגו לנמה"ת מאלפנסה התדירות היא שעתית בערך, לא אידאלי אבל אפשרי אם מכוונים לרכבת הנכונה, אך מגאטוויק אלינו התחבורה הרוחבית היא במצב כזה שכבר עדיף להביא את המכונית לחניון שדה התעופה אבל גם לחניון יש תח"צ מסודר. השירשור הזה יותר פרקטי.
Como הדואומו (הקתדרלה) מהרכבת החולפת.
בהגעה לקומו הבניין חלף על פנינו בהפתעה מוחלטת, כי הדואומו הוא בדרך כלל נקודת המוקד המרכזית של כל עיר איטלקית. יתכן שהסיפור הוא שבעבר היתה שם חומה והמסילה עוברת בתחום שבעבר נשמר לביצורים, מצב דומה לשדירות המקיפות את פירנצה. בהמשך צילמתי עבור הפורום את "המסילה ללא פארק" , הגם שיש לצידה עצים. תמונות אלו מראות את הבניין מנקודת המבט של נוסעי הרכבת.



 

Ccyclist

Well-known member
Saronno התחנה והגעת המאלפנסה אקספרס

Como החזרה לאנגליה.
בניגוד לדעה הרווחת במדינת מוניות השירות התייר העצמאי מעדיף להגיע בתח"צ ולעזוב בה. מקומו נורד לאגו לנמה"ת מאלפנסה התדירות היא שעתית בערך, לא אידאלי אבל אפשרי אם מכוונים לרכבת הנכונה, אך מגאטוויק אלינו התחבורה הרוחבית היא במצב כזה שכבר עדיף להביא את המכונית לחניון שדה התעופה אבל גם לחניון יש תח"צ מסודר. השירשור הזה יותר פרקטי.
Saronno התחנה והגעת המאלפנסה אקספרס
וכאן עלי לציין לרעה את היעדר האינפורמציה ברכבות בצפון איטליה.

אתחיל ברנדומאלית ברכבות של טרנורד בקו שבין מילאנו קדורנה לקומו נורד לאגו. מתוך 4 נסיעות בקו רק בשתים מהן היה מידע, וזה היה בפעמים בהם נסענו מקצה הקו בקומו לקצהו במילאנו וחזרה. בהגעה לסארונו כמעט שפיספסנו את התחנה כי לא היו לא כריזה ולא דיאגרמות קו. אם היינו בקומה העליונה לא היינו מצליחים לרדת בזמן.

ואז יש את נושא ההחלפה בתחנת סרונו. כשהגענו לשם משדה התעופה לא היה מידע ברציף הרלוונטי, אלא רק במסך קטן אחד בקצה פרוזדור המעבר. המידע לא הופיע בשלט שברציף עד שהיו 5 דק' בלבד לפני בוא הרכבת, עד אז השלט היה ריק והראה רק שעה ותאריך. בדרך חזרה לשדה התעופה המצב היה חמור יותר - המסך הקטן הראה רציף שהמדרגות אליו נחסמו, ובמדרגות הנעות אליו עמד פועל ניקיון שניקה כאילו אין נוסעים. עלינו לרציף, ואז היתה כריזה באיטלקית לפיה המאלפנסה אקספרס לשדה התעופה תעצור ברציף 4 בעוד כמה דקות. נוסעת איטלקית נדיבה תירגמה לנו במהירות את המידע מבלי שביקשנו, ורצנו לרציף הנכון דרך הפועל המסכן שלא ידע להכווין אותנו ולא היו לידו שלטים שפירטו אחרת. מערכת המידע ברציף היתה ריקה. איכשהו מתאים לאיטליה שיהיו שלטים דיגיטליים ריקים ממידע - זוהי מדינה מאד מודרנית שיש בה הכל, אבל מתכנני המערכת לא חשבו על טובת הציבור ולא השתמשו בכלים העומדים לרשותם על מנת ליידע עד לרגע האחרון.

ניתן לראות את ערפילי הבוקר בתחנה.

במאלפנסה אקספרס הכריזה עבדה כל פעם, באיטלקית ובאנגלית.





 

Ccyclist

Well-known member
MXP - אל תתכמו לאיזיג'ט. 50-40-20 !

Como החזרה לאנגליה.
בניגוד לדעה הרווחת במדינת מוניות השירות התייר העצמאי מעדיף להגיע בתח"צ ולעזוב בה. מקומו נורד לאגו לנמה"ת מאלפנסה התדירות היא שעתית בערך, לא אידאלי אבל אפשרי אם מכוונים לרכבת הנכונה, אך מגאטוויק אלינו התחבורה הרוחבית היא במצב כזה שכבר עדיף להביא את המכונית לחניון שדה התעופה אבל גם לחניון יש תח"צ מסודר. השירשור הזה יותר פרקטי.
MXP - אל תתכמו לאיזיג'ט. 50-40-20 !
בשערים של איזיג'ט יש קופסה עם מסגרת מתכת ותיק שנראה לדיילת גדול מדי ולא עובר את מבחן הכניסה למסגרת לא עולה למטוס. בתמונה האמצעית נוסע נפרד מהתיק שלו, שגדול מדי לשמש תיק יד. יתכן שהנוסעת שמביטה לכיוונו נפרדה גם היא מתיקה, אני זוכר שהיו מספר נוסעים שנאלצו להפרד מתיקיהם בשלב זה.

איזיג'ט מאפשרת לנוסעים להדפיס את כרטיס העלייה למטוס בבית, ואם אין לנוסע מזוודה הוא יכול להגיע ישר לתור הביטחון בשדה התעופה מבלי לעבור את תור הצ'ק אין, או את ה"מתשאלים" שיש רק בארץ או בטיסות של חברות ישראליות לארץ. המפגש הראשון שלו עם עובדי החברה הוא בשער העלייה למטוס ולכן הפרידה המצערת הזו קורה על מדרגות העלייה למטוס. טכנית יש גמישות לתיקים של עד 56-45-25 אך בטיסות עמוסות אפילו אלו עלולים למצא את דרכם לבטן המטוס. המידות הנכונות שמבטיחות לכם שתיק היד תמיד ישאר בתא הנוסעים הן 50-40-25.

והמלצת אריזה חמה לטסים לאנגליה לשבוע או פחות: אל תביאו תמרוקי רחצה אלא אם אתם אלרגיים במיוחד וחייבים משהו מסויים מאד, או חייבים להביא משהו שאי אפשר להמתין לו עד הבוקר שאחרי - כמו נוזל לעדשות מגע. יש אצלנו גירסאות מיני של מותגים רבים שניתן לקנות בכל בוטס או סופרדראג וגם בסופרמרקטים מסויימים. [URL]http://www.holidayextras.co.uk/images/holidayextras-blog/travel-size-toiletries.jpg[/URL]





 

alantan

New member
שלא לדבר על כך שמחירי הקוסמטיקה זולים הרבה יותר מאשר בארץ

MXP - אל תתכמו לאיזיג'ט. 50-40-20 !
בשערים של איזיג'ט יש קופסה עם מסגרת מתכת ותיק שנראה לדיילת גדול מדי ולא עובר את מבחן הכניסה למסגרת לא עולה למטוס. בתמונה האמצעית נוסע נפרד מהתיק שלו, שגדול מדי לשמש תיק יד. יתכן שהנוסעת שמביטה לכיוונו נפרדה גם היא מתיקה, אני זוכר שהיו מספר נוסעים שנאלצו להפרד מתיקיהם בשלב זה.

איזיג'ט מאפשרת לנוסעים להדפיס את כרטיס העלייה למטוס בבית, ואם אין לנוסע מזוודה הוא יכול להגיע ישר לתור הביטחון בשדה התעופה מבלי לעבור את תור הצ'ק אין, או את ה"מתשאלים" שיש רק בארץ או בטיסות של חברות ישראליות לארץ. המפגש הראשון שלו עם עובדי החברה הוא בשער העלייה למטוס ולכן הפרידה המצערת הזו קורה על מדרגות העלייה למטוס. טכנית יש גמישות לתיקים של עד 56-45-25 אך בטיסות עמוסות אפילו אלו עלולים למצא את דרכם לבטן המטוס. המידות הנכונות שמבטיחות לכם שתיק היד תמיד ישאר בתא הנוסעים הן 50-40-25.

והמלצת אריזה חמה לטסים לאנגליה לשבוע או פחות: אל תביאו תמרוקי רחצה אלא אם אתם אלרגיים במיוחד וחייבים משהו מסויים מאד, או חייבים להביא משהו שאי אפשר להמתין לו עד הבוקר שאחרי - כמו נוזל לעדשות מגע. יש אצלנו גירסאות מיני של מותגים רבים שניתן לקנות בכל בוטס או סופרדראג וגם בסופרמרקטים מסויימים. [URL]http://www.holidayextras.co.uk/images/holidayextras-blog/travel-size-toiletries.jpg[/URL]
שלא לדבר על כך שמחירי הקוסמטיקה זולים הרבה יותר מאשר בארץ
 

Ccyclist

Well-known member
RF-UK אוניות מטען בערוץ האנגלי.

Como החזרה לאנגליה.
בניגוד לדעה הרווחת במדינת מוניות השירות התייר העצמאי מעדיף להגיע בתח"צ ולעזוב בה. מקומו נורד לאגו לנמה"ת מאלפנסה התדירות היא שעתית בערך, לא אידאלי אבל אפשרי אם מכוונים לרכבת הנכונה, אך מגאטוויק אלינו התחבורה הרוחבית היא במצב כזה שכבר עדיף להביא את המכונית לחניון שדה התעופה אבל גם לחניון יש תח"צ מסודר. השירשור הזה יותר פרקטי.
RF-UK אוניות מטען בערוץ האנגלי.
הערוץ האנגלי, שמשום מה בארץ מכונה בטעות "תעלה" למרות שמדובר בגוף מים טבעי ברוחב 33 ק"מ בנקודה הצרה ביותר ו 240 ק"מ בנקודה הרחבה ביותר - הוא נתיב ספנות חשוב לא רק לאנגליה וצרפת אלא גם לכל ארצות הים הצפוני וממנו גם לים הבלטי בחיבור המהיר ביותר לים התיכון, לאוקינוס האטלנטי הדרומי (לצפון אמריקה ניתן לעקוף את בריטניה מצפון) ולמזרח הרחוק. מדובר בנתיב ספנות עמוס ולכן לא קשה לצלם בו אוניות גדולות כשטסים מעליו.

דרך אגב - איזיג'ט מאפשרים להפעיל ציוד אלקטרוני במצב טיסה גם בהמראה ובנחיתה, ולכן הסרטתי אותן לראשונה. כשיתפנה לי זמן אולי אעלה אותם, אך יתכן שלמרות שמדובר בתחבורה ציבורית עדיף להעלות את הסרטונים האלו בפורום חובבי תעופה.





 

Ccyclist

Well-known member
Eastborne צילום אווירי בזום מהמטוס.

Como החזרה לאנגליה.
בניגוד לדעה הרווחת במדינת מוניות השירות התייר העצמאי מעדיף להגיע בתח"צ ולעזוב בה. מקומו נורד לאגו לנמה"ת מאלפנסה התדירות היא שעתית בערך, לא אידאלי אבל אפשרי אם מכוונים לרכבת הנכונה, אך מגאטוויק אלינו התחבורה הרוחבית היא במצב כזה שכבר עדיף להביא את המכונית לחניון שדה התעופה אבל גם לחניון יש תח"צ מסודר. השירשור הזה יותר פרקטי.
Eastborne צילום אווירי בזום מהמטוס.
הצלבתי את התמונה הבאה עם גוגל ארת' ומדובר ללא ספק בעיירת הנופש איסטבורן במחוז מזרח סאסיקס. המרינה ומזח התענוגות שביקרתי בו בשנות ה90 תואמים את המפה, המטוס טס בכיוון צפון-מערב.

[URL]https://www.google.co.uk/maps/place/Eastbourne,+East+Sussex/@50.7730832,0.3368206,8558m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x47df70ac77af480d:0xf767a9a392d8f605[/URL]

 

Ccyclist

Well-known member
LGW השאטל בין הטרמינלים

Como החזרה לאנגליה.
בניגוד לדעה הרווחת במדינת מוניות השירות התייר העצמאי מעדיף להגיע בתח"צ ולעזוב בה. מקומו נורד לאגו לנמה"ת מאלפנסה התדירות היא שעתית בערך, לא אידאלי אבל אפשרי אם מכוונים לרכבת הנכונה, אך מגאטוויק אלינו התחבורה הרוחבית היא במצב כזה שכבר עדיף להביא את המכונית לחניון שדה התעופה אבל גם לחניון יש תח"צ מסודר. השירשור הזה יותר פרקטי.
LGW השאטל בין הטרמינלים
הרכבתת האוטומטית הזו שאין בה נהג פעילה כבר שנים ויש גולשים בפורום שצעירים מ31 שנותיה. השתמשתי בה מספר פעמים בעבר. דלתות המעלית נפתחות והנוסעים נכנסים לקרונות השאטל, שמתפקד כמו סוג של מעלית אופקית. בעבר היו אפילו כפתורי מעלית להזמנת השאטל.

היוטיוב אינו שלי.

לצערי הצורך במסילה ייעודית (לקרונות יש מסילת הנחייה ושני מדרסים לגלגלי הגומי נוסח פריז) ותוואי ייעודי לא הופכים את כלי התחבורה המעולה הזה לנפוץ במיוחד, אלא לקוריוז שהיה פעם עתיד התחבורה הציבורית. בינואר 2015 מכוניות בניהוג רובוטי יתחילו להתנייע על הכבישים הרגילים בבריטניה כפי שהן נוהגות כבר בכבישי ארה"ב (המערכת האוטומטית של גוגל נסעה כבר 1,600,000 ק"מ) ובאוטובהאן הגרמני. מיניבוסים בנהיגה עצמית לא יצטרכו תשתית ייעודית של מסילות בשמיים כך שעתיד התחבורה הציבורית כיום מבוסס על שימוש בתשתית הכבישים הקיימת, וייעול הפרישה לפי הדרישה. אינני חף מאינטרסים, יש לי כמה אלפי דולרים במניות גוגל, אבל יש משהו רומנטי בעתיד של פעם, במסילות שנוסעות בשמיים וחבל שהעתיד של אז אינו העתיד של היום.







 

Ccyclist

Well-known member
LGW האוטובוס לחניון, פוסט אחרון לשירשור זה.

Como החזרה לאנגליה.
בניגוד לדעה הרווחת במדינת מוניות השירות התייר העצמאי מעדיף להגיע בתח"צ ולעזוב בה. מקומו נורד לאגו לנמה"ת מאלפנסה התדירות היא שעתית בערך, לא אידאלי אבל אפשרי אם מכוונים לרכבת הנכונה, אך מגאטוויק אלינו התחבורה הרוחבית היא במצב כזה שכבר עדיף להביא את המכונית לחניון שדה התעופה אבל גם לחניון יש תח"צ מסודר. השירשור הזה יותר פרקטי.
LGW האוטובוס לחניון, פוסט אחרון לשירשור זה.
בגאטוויק השילוט לא הכי טוב, הוא מכוון "לחנייה" כאשר חניית הטרמינל הצפוני נפרדת לחלוטין מחניית הטרמינל הדרומי, ולכן הנוסע החונה צריך להגיע קודם כל לטרמינל בו הוא חנה. לטעמי עדיף היה לכתוב "לחניית הטרמינל הצפוני" ואז היינו מסיקים שעלינו לנסוע קודם כל לטרמינל הדרומי. המטוס המריא מהדרומי ונחת בצפוני ולכן מסלולנו לחנייה לא היה שיחזור הדרך שבה הגענו.

בסופו של דבר הגענו לתחנת האוטובוס לחנייה של הטרמינל הדרומי. באוטובוס יש בצד אחד מדפים לכבודה, ובצד השני מושבים. הוא עושה מסלול מעגלי בין תחנות החנה-וסע שממוספרות לפי סדרן על מסלול הנסיעה. יש אוטובוסי הורדה בלבד שעוצרים רק בתחנות שצילצלו להן ויש אוטובוסי העלאת נוסעים. היתה גם מזוודה מתוקה שילדים יכולים לרכב עליה אז הוספתי גם אותה לתמונות, וזה הופך את מספרן ל4 ומביא את המנגנון המקטין, אבל חניונים זה לא בדיוק תחום איכותי אז אפשר לוותר על הדרישה לרזולוציה.

הנסיעה חזרה לא היתה מהירה כמו הנסיעה לשדה התעופה. יום שישי בערב כשרבים נוהגים ליעדיהם לסוף השבוע זה לא בוקר יום א' בו מי שמבקר במקום כלשהו לסוף השבוע ירצה למקסם את זמנו החופשי שם, והמסלול כלל את ה M25, האוטוסטרדה ההיקפית של לונדון שכל האוטוסטרדות היוצאות מהעיר מתחברות דרכה, ולכן היא ידועה לשימצה בתור מגרש החנייה הגדול באירופה. עדיין, זה היה עדיף החלפות רכבת הכוללת בין השאר קו עם תדירות שעתית. המערכת הבריטית היא מצויינת אם יעדכם הוא בין לונדון לסוף הקו, אך נסיעה היקפית שאיננה כוללת את לונדון מתחילה לגלות את החורים במערכת.

זהו השירשור האחרון במסגרת הנסיעה לאיטליה, הסתיו הבריטי יתחלף בקרוב בקיץ אנגלי על הקוסטה דל-סול, אך אינני חושב שיהיה לי חומר תח"צי מצולם חדש עד לאביב. יתכן שתהיה לי אמירה גראפית כלשהי בנושא כזה או אחר. כמו כן זה הפוסט האחרון של הסמארטפון הקודם שלי, HTC Desire HD שלמרות גילו הצליח לתפקד לא רק בתור מצלמת 8 מגהפיקסל (עד לאחרונה - מעל ומעבר לרזולוצייה הישנה בתפוז) אלא גם בטור רוטר חירום ללאפטופ כאשר המלון האיטלקי דרש סכומים לא סבירים עבור חיבור WiFi ופקידי הקבלה המליצו על מיקומה של חנות פלאפונים לרשת שקליטתה בחדר היתה החזקה ביותר.







 

alantan

New member
תודה רבה על הסיפור המעניין ועל התמונות, ואשמח לקרוא את הסאגה

LGW האוטובוס לחניון, פוסט אחרון לשירשור זה.
בגאטוויק השילוט לא הכי טוב, הוא מכוון "לחנייה" כאשר חניית הטרמינל הצפוני נפרדת לחלוטין מחניית הטרמינל הדרומי, ולכן הנוסע החונה צריך להגיע קודם כל לטרמינל בו הוא חנה. לטעמי עדיף היה לכתוב "לחניית הטרמינל הצפוני" ואז היינו מסיקים שעלינו לנסוע קודם כל לטרמינל הדרומי. המטוס המריא מהדרומי ונחת בצפוני ולכן מסלולנו לחנייה לא היה שיחזור הדרך שבה הגענו.

בסופו של דבר הגענו לתחנת האוטובוס לחנייה של הטרמינל הדרומי. באוטובוס יש בצד אחד מדפים לכבודה, ובצד השני מושבים. הוא עושה מסלול מעגלי בין תחנות החנה-וסע שממוספרות לפי סדרן על מסלול הנסיעה. יש אוטובוסי הורדה בלבד שעוצרים רק בתחנות שצילצלו להן ויש אוטובוסי העלאת נוסעים. היתה גם מזוודה מתוקה שילדים יכולים לרכב עליה אז הוספתי גם אותה לתמונות, וזה הופך את מספרן ל4 ומביא את המנגנון המקטין, אבל חניונים זה לא בדיוק תחום איכותי אז אפשר לוותר על הדרישה לרזולוציה.

הנסיעה חזרה לא היתה מהירה כמו הנסיעה לשדה התעופה. יום שישי בערב כשרבים נוהגים ליעדיהם לסוף השבוע זה לא בוקר יום א' בו מי שמבקר במקום כלשהו לסוף השבוע ירצה למקסם את זמנו החופשי שם, והמסלול כלל את ה M25, האוטוסטרדה ההיקפית של לונדון שכל האוטוסטרדות היוצאות מהעיר מתחברות דרכה, ולכן היא ידועה לשימצה בתור מגרש החנייה הגדול באירופה. עדיין, זה היה עדיף החלפות רכבת הכוללת בין השאר קו עם תדירות שעתית. המערכת הבריטית היא מצויינת אם יעדכם הוא בין לונדון לסוף הקו, אך נסיעה היקפית שאיננה כוללת את לונדון מתחילה לגלות את החורים במערכת.

זהו השירשור האחרון במסגרת הנסיעה לאיטליה, הסתיו הבריטי יתחלף בקרוב בקיץ אנגלי על הקוסטה דל-סול, אך אינני חושב שיהיה לי חומר תח"צי מצולם חדש עד לאביב. יתכן שתהיה לי אמירה גראפית כלשהי בנושא כזה או אחר. כמו כן זה הפוסט האחרון של הסמארטפון הקודם שלי, HTC Desire HD שלמרות גילו הצליח לתפקד לא רק בתור מצלמת 8 מגהפיקסל (עד לאחרונה - מעל ומעבר לרזולוצייה הישנה בתפוז) אלא גם בטור רוטר חירום ללאפטופ כאשר המלון האיטלקי דרש סכומים לא סבירים עבור חיבור WiFi ופקידי הקבלה המליצו על מיקומה של חנות פלאפונים לרשת שקליטתה בחדר היתה החזקה ביותר.
תודה רבה על הסיפור המעניין ועל התמונות, ואשמח לקרוא את הסאגה
הבאה שלך.
&nbsp
אגב, אולי רשמית סתיו עד 21 בדצמבר, אבל בשבילי זה כבר מתחיל באמצע אוקטובר.
 

Ccyclist

Well-known member
זו תרומתי הצנועה תמורת שירשורי התשתית והרק"ל

תודה רבה על הסיפור המעניין ועל התמונות, ואשמח לקרוא את הסאגה
הבאה שלך.
&nbsp
אגב, אולי רשמית סתיו עד 21 בדצמבר, אבל בשבילי זה כבר מתחיל באמצע אוקטובר.
זו תרומתי הצנועה תמורת שירשורי התשתית והרק"ל
It's always darkest before the dawn.
&nbsp
אצלי הקיץ האנגלי מתחיל אחרי יום גאי פולקס, ואז אני מציין עצמאות חד צדדית מחזית מזג האוויר בBBC, שאנו ממשיכים לקלוט למרות הסנקציות. בשנה הבאה אני רוצה לציין בפורום יובל מסיים בצורה תח"צית - יש רכבות, מטוסים, היידרופוייל ואפילו האישה המסוכנת ביותר באירופה, ואפשר לנהל את זה בצורה של בריטים בשמש, בלי יותר מדי פוליטיקה.
&nbsp
Ascending to the sunlit heavens, telling of her honored name.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה