CityPass עולים על הפסים גם באינטרנט

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
CityPass עולים על הפסים גם באינטרנט

CityPass עולים על הפסים גם באינטרנט
כבר לפני יותר משנה דיברנו על כך שהדומיין citypass.co.il נרכש ונרשם על שם חיים יחימוביץ' מירושלים. אין לי מושג איך אדם זה קשור לרכבת הקלה, אבל אני בהחלט שמח לבשר לכם שהדומין, בניגוד לחששות אלו ואחרים, אכן ישמש את הרק"ל. http://www.citypass.co.il במקביל, נוספו מספר עדכונים שוטפים באתר הישן: http://www.rakevetkala-jerusalem.org.il/images/Works/haft_night.doc http://www.rakevetkala-jerusalem.org.il/images/Works/Herzl_night_works.doc
 

mucool2

New member
../images/Emo51.gif על העדכונים

CityPass עולים על הפסים גם באינטרנט
כבר לפני יותר משנה דיברנו על כך שהדומיין citypass.co.il נרכש ונרשם על שם חיים יחימוביץ' מירושלים. אין לי מושג איך אדם זה קשור לרכבת הקלה, אבל אני בהחלט שמח לבשר לכם שהדומין, בניגוד לחששות אלו ואחרים, אכן ישמש את הרק"ל. http://www.citypass.co.il במקביל, נוספו מספר עדכונים שוטפים באתר הישן: http://www.rakevetkala-jerusalem.org.il/images/Works/haft_night.doc http://www.rakevetkala-jerusalem.org.il/images/Works/Herzl_night_works.doc
על העדכונים
כדאי שאבדוק בתיבת הדואר שלי. אני גר לא רחוק, ומצפה שיודיעו לתושבים על העבודות וההפרעות הצפויות. אם לא - חבל. אגב, אתמול עברתי ליד הר הרצל וראיתי שכבר יצקו בטון על חלק מה"צינורות" האדומים שלנו..
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אולי אקפוץ לשם ביום שישי.

על העדכונים
כדאי שאבדוק בתיבת הדואר שלי. אני גר לא רחוק, ומצפה שיודיעו לתושבים על העבודות וההפרעות הצפויות. אם לא - חבל. אגב, אתמול עברתי ליד הר הרצל וראיתי שכבר יצקו בטון על חלק מה"צינורות" האדומים שלנו..
אולי אקפוץ לשם ביום שישי.
 

mucool2

New member
בדקתי, ואכן הגיע העלון

על העדכונים
כדאי שאבדוק בתיבת הדואר שלי. אני גר לא רחוק, ומצפה שיודיעו לתושבים על העבודות וההפרעות הצפויות. אם לא - חבל. אגב, אתמול עברתי ליד הר הרצל וראיתי שכבר יצקו בטון על חלק מה"צינורות" האדומים שלנו..
בדקתי, ואכן הגיע העלון
כלומר דף יחיד שמצידו האחד הודעות על העבודות ומצידו השני מפה. אסרוק ברגע שאוכל.
 

mucool2

New member
שים לב שמדובר בכ-650 מטרים נוספים

בדקתי, ואכן הגיע העלון
כלומר דף יחיד שמצידו האחד הודעות על העבודות ומצידו השני מפה. אסרוק ברגע שאוכל.
שים לב שמדובר בכ-650 מטרים נוספים
של עבודות לאורך התוואי, כלומר מעל 1200 מטר כבר בהכנה. לא רע...
 

raminec

New member
"רק" עוד 12,800 מטר to go...

שים לב שמדובר בכ-650 מטרים נוספים
של עבודות לאורך התוואי, כלומר מעל 1200 מטר כבר בהכנה. לא רע...
"רק" עוד 12,800 מטר to go...
אני מקווה שבשלב מסויים הקצב ישתפר
 

mucool2

New member
למה ללכלך??

"רק" עוד 12,800 מטר to go...
אני מקווה שבשלב מסויים הקצב ישתפר
למה ללכלך??
קודם כל, זה "רק" 11,800 מטר.
חוצמזה, שכחת את גשר קלטראווה ששווה עוד כמה מאות מטרים... ומה הבעיה לעבוד על כמה קטעים במקביל? התכנון הוא להתחיל בקצוות ולהגיע לקטע המרכזי של רחוב יפו רק בסוף. אני מניח שבקרוב יתחילו גם בקטעים הצפוניים של הקו.
 

raminec

New member
"קצת" חוסר השקעה

CityPass עולים על הפסים גם באינטרנט
כבר לפני יותר משנה דיברנו על כך שהדומיין citypass.co.il נרכש ונרשם על שם חיים יחימוביץ' מירושלים. אין לי מושג איך אדם זה קשור לרכבת הקלה, אבל אני בהחלט שמח לבשר לכם שהדומין, בניגוד לחששות אלו ואחרים, אכן ישמש את הרק"ל. http://www.citypass.co.il במקביל, נוספו מספר עדכונים שוטפים באתר הישן: http://www.rakevetkala-jerusalem.org.il/images/Works/haft_night.doc http://www.rakevetkala-jerusalem.org.il/images/Works/Herzl_night_works.doc
"קצת" חוסר השקעה
בשני האתרים. וכשאני אומר "קצת" זה ממש לא קצת...
 

raminec

New member
האתר של הרקלת מעאף עאפן../images/Emo70.gif

בקשר לאתר הראשון
של תכנית אב לתחבורה - צודק. האתר הרשמי של סיטיפס בבניה, אז מה אתה רוצה?
האתר של הרקלת מעאף עאפן

מה זו העצלנות הזו? איזה אתר שמכבד את עצמו מכניס דפים ב-PDF או DOC במקום ב- html? אני בכלל לא מדבר על הרדידות של התכנים. האתר של סיטיפס לא מושקע מכיוון שאפילו בשביל אתר בבניה הוא זרקני מדי לטעמי. יכלו לשים דף "מי אנחנו" ב- 10 שורות. ועוד דף "תוכניות להקמת הקו". זה לוקח בערך 30 דקות לבנאדם יחיד ולא צריך להכניס את זה בתמונה. זה פשוט חוסר מקצועיות וזה נראה לי כמו אינדיקציה לאיכות הסופית של האתר. נחיה ונראה.
 

mucool2

New member
מה הבעיה עם PDF?

האתר של הרקלת מעאף עאפן

מה זו העצלנות הזו? איזה אתר שמכבד את עצמו מכניס דפים ב-PDF או DOC במקום ב- html? אני בכלל לא מדבר על הרדידות של התכנים. האתר של סיטיפס לא מושקע מכיוון שאפילו בשביל אתר בבניה הוא זרקני מדי לטעמי. יכלו לשים דף "מי אנחנו" ב- 10 שורות. ועוד דף "תוכניות להקמת הקו". זה לוקח בערך 30 דקות לבנאדם יחיד ולא צריך להכניס את זה בתמונה. זה פשוט חוסר מקצועיות וזה נראה לי כמו אינדיקציה לאיכות הסופית של האתר. נחיה ונראה.
מה הבעיה עם PDF?
 

raminec

New member
ככה ל א בונים אתר אינטרנט

מה הבעיה עם PDF?
ככה ל א בונים אתר אינטרנט
אתר אינטרנט צריך להיות קל לטעינה ומצריך מינימום תוכנות חיצוניות שיפתחו על מנת שהוא יעבוד על מנת שהגלישה בו תהיה מהירה ונוחה לכל משתמש. גם לכאלו שאין להם קורא PDF או אופיס על המחשב שלהם או כאלו שאין להם הרשאות להתקין תוכנות כאלו. ואל תספר לי על זה שהתוכנות האלו חינמיות. זה לא רלוונטי לצורך העניין. למה כדי לראות דף טקסט של עשרים שורות אני צריך לפתוח את הוורד במחשב שלי?
 

mucool2

New member
לגבי Word אני מסכים אתך

ככה ל א בונים אתר אינטרנט
אתר אינטרנט צריך להיות קל לטעינה ומצריך מינימום תוכנות חיצוניות שיפתחו על מנת שהוא יעבוד על מנת שהגלישה בו תהיה מהירה ונוחה לכל משתמש. גם לכאלו שאין להם קורא PDF או אופיס על המחשב שלהם או כאלו שאין להם הרשאות להתקין תוכנות כאלו. ואל תספר לי על זה שהתוכנות האלו חינמיות. זה לא רלוונטי לצורך העניין. למה כדי לראות דף טקסט של עשרים שורות אני צריך לפתוח את הוורד במחשב שלי?
לגבי Word אני מסכים אתך
כי מדובר בתוכנה שעולה כסף. אבל פורמט PDF למסמכים "ערוכים" (כלומר עם עימוד מסודר וכו', וביחוד הארוכים שבהם) או סרוקים, הוא היום הסטנדרט. במקרים רבים ניתנת האפשרות להוריד את תוכנת Adobe Reader מהדף שאליו מקושר המסמך.
 

בועז ל

New member
לא הייתי אומר שהאקרובט Reader

לגבי Word אני מסכים אתך
כי מדובר בתוכנה שעולה כסף. אבל פורמט PDF למסמכים "ערוכים" (כלומר עם עימוד מסודר וכו', וביחוד הארוכים שבהם) או סרוקים, הוא היום הסטנדרט. במקרים רבים ניתנת האפשרות להוריד את תוכנת Adobe Reader מהדף שאליו מקושר המסמך.
לא הייתי אומר שהאקרובט Reader
מפגין אקרובטיות בטעינת התוכנה...
 

בועז ל

New member
רמי , אותי מעצבנים דפי אינטרנט

ואתה??
אתה מפגין אקרובטיות???????! אל תעשה לתוכנותיך את מה ששנוא עליך!! אני מכיר אותן, הן מה זה נקמניות...
רמי , אותי מעצבנים דפי אינטרנט
הנפתחים כקובץ PDF כאשר ניתן בקלות לבנותם כדפי HTML קלילים זריזים ונעימים. ל PDF ישנם יתרונות , אך לא צריך לדחוף את הפורמט הזה בכל הזדמנות . אגב PDF: למרות שהמחשב שברשותי אינו מזכיר בע"ח ממשפחת הזוחלים,אני מתקין בו תמיד את הגירסה הנמוכה ביותר של האקרובט שזה המינימום ההכרחי ומקסימום המהירות בה התוכנה הזו עשויה להיפתח.
 
צריך PDF ו-HTML במקביל

רמי , אותי מעצבנים דפי אינטרנט
הנפתחים כקובץ PDF כאשר ניתן בקלות לבנותם כדפי HTML קלילים זריזים ונעימים. ל PDF ישנם יתרונות , אך לא צריך לדחוף את הפורמט הזה בכל הזדמנות . אגב PDF: למרות שהמחשב שברשותי אינו מזכיר בע"ח ממשפחת הזוחלים,אני מתקין בו תמיד את הגירסה הנמוכה ביותר של האקרובט שזה המינימום ההכרחי ומקסימום המהירות בה התוכנה הזו עשויה להיפתח.
צריך PDF ו-HTML במקביל
מה הבעיה, כאשר מפנים לדף מסוים (נניח מפת קווים) לעשות שני קישורים: HTML למי שגולש לרגע (המשתמש המזדמן) ו-PDF למי שרוצה להוריד את המפה, להדפיס וכו' (המשתמש הכבד)? כבר ראיתי יותר מאתר או שניים שעושים זאת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה