CCECC הסינית תבנה את תחנת קרליבך

מצב
הנושא נעול.

OrenAvidan

New member
CCECC הסינית תבנה את תחנת קרליבך

CCECC הסינית תבנה את תחנת קרליבך
היום בדה מרקר:
[URL]http://www.themarker.com/dynamo/1.2658227[/URL]
מה שאני לא מבין זה - אם גם ככה המכרזים מבוצעים ע"י חברות פרטיות, למה לקח שנים עד להוצאה שלהם והכרזה על הזוכה? ובכלל, למה צריך את PB כחברה מנהלת של הפרויקט? ובכלל, על מה אחראית נת"ע חוץ מהוצאת המכרזים?
 

בועז ל

New member
להלן נוסח ההודעה לעיתונות.

CCECC הסינית תבנה את תחנת קרליבך
היום בדה מרקר:
[URL]http://www.themarker.com/dynamo/1.2658227[/URL]
מה שאני לא מבין זה - אם גם ככה המכרזים מבוצעים ע"י חברות פרטיות, למה לקח שנים עד להוצאה שלהם והכרזה על הזוכה? ובכלל, למה צריך את PB כחברה מנהלת של הפרויקט? ובכלל, על מה אחראית נת"ע חוץ מהוצאת המכרזים?
להלן נוסח ההודעה לעיתונות.
ועדת המכרזים של חברת נת"ע בחרה בקבוצת דניה סיבוס וחברת (CCECC - China Civil Engineering Construction)כקבוצה שתבנה את התחנה התת קרקעית קרליבך - התחנה הגדולה והמורכבת ביותר לבנייה מבין כל התחנות התת קרקעיות של קו האדום.

תחנת קרליבך תשלב שלוש קומות תת קרקעיות, הראשונה לכרטוס, השנייה להעלאה והורדת נוסעים מקרונות הרכבת הקלה של הקו האדום והשלישית עבור רכבת הקו הירוק העתידי.
בשלב הראשון של ביצוע העבודות, ייהרס גשר מעריב ובמקומו יוקם מעבר משוקע לכלי הרכב מרחוב יצחק שדה לרח' לינקולן וקרליבך.

חברת דניה סיבוס הינה חברת בת ציבורית של אפריקה ישראל להשקעות בע"מ, הפעילה בתחומי הבניה והתשתיות. בין שאר הפרויקטים שמבצעת החברה, ניתן למנות את בניית מסילת הרכבת לירושלים הכוללת בניית 3 גשרים ו-2 מנהרות וכריית מנהרות גילון שיעברו תחת הר גילון.

ארבע קבוצות נדל"ן ותשתיות ניגשו למכרז לבניית תחנה תת קרקעית בקרליבך: קבוצת שיכון ובינוי - סולל בונה – תשתיות עם China railway tunnel group (CRTG); שפיר הנדסה אזרחית וימית עם Ghella Impresa Pizzarotti האיטלקית; מנרב הנדסה עם China Harbour Engineering Company (CHEC) והזוכה דניה סיבוס עםChina Civil Engineering Construction Corporation (CCECC).
 

סנוי

New member
למה דווקא הקו הירוק הוא העמוק ביותר? הגיוני שהאדום יהיה עמוק

להלן נוסח ההודעה לעיתונות.
ועדת המכרזים של חברת נת"ע בחרה בקבוצת דניה סיבוס וחברת (CCECC - China Civil Engineering Construction)כקבוצה שתבנה את התחנה התת קרקעית קרליבך - התחנה הגדולה והמורכבת ביותר לבנייה מבין כל התחנות התת קרקעיות של קו האדום.

תחנת קרליבך תשלב שלוש קומות תת קרקעיות, הראשונה לכרטוס, השנייה להעלאה והורדת נוסעים מקרונות הרכבת הקלה של הקו האדום והשלישית עבור רכבת הקו הירוק העתידי.
בשלב הראשון של ביצוע העבודות, ייהרס גשר מעריב ובמקומו יוקם מעבר משוקע לכלי הרכב מרחוב יצחק שדה לרח' לינקולן וקרליבך.

חברת דניה סיבוס הינה חברת בת ציבורית של אפריקה ישראל להשקעות בע"מ, הפעילה בתחומי הבניה והתשתיות. בין שאר הפרויקטים שמבצעת החברה, ניתן למנות את בניית מסילת הרכבת לירושלים הכוללת בניית 3 גשרים ו-2 מנהרות וכריית מנהרות גילון שיעברו תחת הר גילון.

ארבע קבוצות נדל"ן ותשתיות ניגשו למכרז לבניית תחנה תת קרקעית בקרליבך: קבוצת שיכון ובינוי - סולל בונה – תשתיות עם China railway tunnel group (CRTG); שפיר הנדסה אזרחית וימית עם Ghella Impresa Pizzarotti האיטלקית; מנרב הנדסה עם China Harbour Engineering Company (CHEC) והזוכה דניה סיבוס עםChina Civil Engineering Construction Corporation (CCECC).
למה דווקא הקו הירוק הוא העמוק ביותר? הגיוני שהאדום יהיה עמוק
יש לך או למישהו אחר מושג למה הירוק עמוק יותר? הרי הירוק משוקע רק באזור תחנה מרכזית (קילומטר אווירי מקרליבך), ועובר יחסית מרחק קצר יותר מתחת לאדמה מאשר האדום. אמנם נכון, ככה לא יפריעו לתנועת הנוסעים לכשיחפרו את הקו הירוק מתישהו, אבל הנדסית האם זה נכון?
 

alantan

New member
לא מדוייק - הקו הירוק יהיה תת קרקעי מהר ציון פינת לוינסקי

למה דווקא הקו הירוק הוא העמוק ביותר? הגיוני שהאדום יהיה עמוק
יש לך או למישהו אחר מושג למה הירוק עמוק יותר? הרי הירוק משוקע רק באזור תחנה מרכזית (קילומטר אווירי מקרליבך), ועובר יחסית מרחק קצר יותר מתחת לאדמה מאשר האדום. אמנם נכון, ככה לא יפריעו לתנועת הנוסעים לכשיחפרו את הקו הירוק מתישהו, אבל הנדסית האם זה נכון?
לא מדוייק - הקו הירוק יהיה תת קרקעי מהר ציון פינת לוינסקי
ועד אבן גבירול צפונית לשדרות נורדאו. זאת לאחר שעיריית תל אביב ומשרדי התחבורה, האוצר והפנים הגיעו להסכם שכולל הגדלת אחוזי בניה בתוואי כדי לממן את עלות המנהור.
&nbsp
מה שכן, היה עדיף ששני הקווים יעברו בשני המפלסים, מפלס אחד לכיוון צפון ומפלס שני לכיוון דרום. זהו דבר שאומנם מסובך יותר מבחינה הנדסית, אבל נוח יותר לנוסע שצריך להחליף בין הקווים.
 

סנוי

New member
שכחתי באמת להוסיף אחרי 'משוקע'

לא מדוייק - הקו הירוק יהיה תת קרקעי מהר ציון פינת לוינסקי
ועד אבן גבירול צפונית לשדרות נורדאו. זאת לאחר שעיריית תל אביב ומשרדי התחבורה, האוצר והפנים הגיעו להסכם שכולל הגדלת אחוזי בניה בתוואי כדי לממן את עלות המנהור.
&nbsp
מה שכן, היה עדיף ששני הקווים יעברו בשני המפלסים, מפלס אחד לכיוון צפון ומפלס שני לכיוון דרום. זהו דבר שאומנם מסובך יותר מבחינה הנדסית, אבל נוח יותר לנוסע שצריך להחליף בין הקווים.
שכחתי באמת להוסיף אחרי 'משוקע'
אלן, אתה צודק, ובאמת שכחתי להמשיך את המשפט

התכוונתי שהקו משוקע החל מתחנה מרכזית ועד כמעט נחל הירקון. אבל מאחר והשיקוע מתחיל יחסית קרוב לקרליבך היה לי תמוה שיחפרו את הקטע הר-ציון קרליבך באופן כזה שדווקא הירוק יהיה התחתון מבין השניים...
 

alantan

New member
מי יודע, אולי זה אילוץ בגלל המעבר המשוקע שהולכים לבנות

שכחתי באמת להוסיף אחרי 'משוקע'
אלן, אתה צודק, ובאמת שכחתי להמשיך את המשפט

התכוונתי שהקו משוקע החל מתחנה מרכזית ועד כמעט נחל הירקון. אבל מאחר והשיקוע מתחיל יחסית קרוב לקרליבך היה לי תמוה שיחפרו את הקטע הר-ציון קרליבך באופן כזה שדווקא הירוק יהיה התחתון מבין השניים...
מי יודע, אולי זה אילוץ בגלל המעבר המשוקע שהולכים לבנות
או שהטופוגרפיה מעודדת שזה יהיה הקו התחתון.
 
יפה מאוד!

CCECC הסינית תבנה את תחנת קרליבך
היום בדה מרקר:
[URL]http://www.themarker.com/dynamo/1.2658227[/URL]
מה שאני לא מבין זה - אם גם ככה המכרזים מבוצעים ע"י חברות פרטיות, למה לקח שנים עד להוצאה שלהם והכרזה על הזוכה? ובכלל, למה צריך את PB כחברה מנהלת של הפרויקט? ובכלל, על מה אחראית נת"ע חוץ מהוצאת המכרזים?
יפה מאוד!
ההחלטה היתה באמת מהירה הפעם כי המכרז פורסם בתחילת נובמבר 2014.
השאלה עכשיו היא:
האם התקציב למסירת ההזמנה לזוכה, באמת כבר נמצא בידי נת״ע, הואיל ובפברואר 2015 משרד האוצר הודיע על הקפאת כל המכרזים של הרק״ל?
 

GLSRA

Member
חדשות טובות

יפה מאוד!
ההחלטה היתה באמת מהירה הפעם כי המכרז פורסם בתחילת נובמבר 2014.
השאלה עכשיו היא:
האם התקציב למסירת ההזמנה לזוכה, באמת כבר נמצא בידי נת״ע, הואיל ובפברואר 2015 משרד האוצר הודיע על הקפאת כל המכרזים של הרק״ל?
חדשות טובות
מתי להערכתכם, ייכנסו לשטח ויתחילו לחפור ?
המחשבה לעבור בקרוב בצומת מעריב ולראות אותם עובדים מרגשת
 
בינתיים אתה יכול להתרגש במקומות אחרים שחופרים בהם

חדשות טובות
מתי להערכתכם, ייכנסו לשטח ויתחילו לחפור ?
המחשבה לעבור בקרוב בצומת מעריב ולראות אותם עובדים מרגשת
בינתיים אתה יכול להתרגש במקומות אחרים שחופרים בהם
וקשורים לקו האדום.
עבודות החפירה בקרליבך יחלו לאחר שיהרסו את גשר מעריב. מועד הריסת הגשר די נזיל. תיאורטית זה אמור לקרות בקרוב. אבל בפרויקט הזה "בקרוב" יכול להיות גם עוד מספר חודשים.
הפעם זה תלוי יותר במשרד התחבורה מאשר בנת"ע. משרד התחבורה צריך להחליט סופית לגבי הסדרי התנועה בכלל ושל התחבורה הציבורית בפרט לפני שעבודות החפירה של התחנות יוכלו לצאת לפועל.
 

GLSRA

Member
אכן מרגש לראות כל אתר ואתר שבו מבוצעות עבודות, כולל הדיפו

בינתיים אתה יכול להתרגש במקומות אחרים שחופרים בהם
וקשורים לקו האדום.
עבודות החפירה בקרליבך יחלו לאחר שיהרסו את גשר מעריב. מועד הריסת הגשר די נזיל. תיאורטית זה אמור לקרות בקרוב. אבל בפרויקט הזה "בקרוב" יכול להיות גם עוד מספר חודשים.
הפעם זה תלוי יותר במשרד התחבורה מאשר בנת"ע. משרד התחבורה צריך להחליט סופית לגבי הסדרי התנועה בכלל ושל התחבורה הציבורית בפרט לפני שעבודות החפירה של התחנות יוכלו לצאת לפועל.
אכן מרגש לראות כל אתר ואתר שבו מבוצעות עבודות, כולל הדיפו
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה