להלן נוסח ההודעה לעיתונות.
CCECC הסינית תבנה את תחנת קרליבך
היום בדה מרקר:
[URL]http://www.themarker.com/dynamo/1.2658227[/URL]
מה שאני לא מבין זה - אם גם ככה המכרזים מבוצעים ע"י חברות פרטיות, למה לקח שנים עד להוצאה שלהם והכרזה על הזוכה? ובכלל, למה צריך את PB כחברה מנהלת של הפרויקט? ובכלל, על מה אחראית נת"ע חוץ מהוצאת המכרזים?
להלן נוסח ההודעה לעיתונות.
ועדת המכרזים של חברת נת"ע בחרה בקבוצת דניה סיבוס וחברת (CCECC - China Civil Engineering Construction)כקבוצה שתבנה את התחנה התת קרקעית קרליבך - התחנה הגדולה והמורכבת ביותר לבנייה מבין כל התחנות התת קרקעיות של קו האדום.
תחנת קרליבך תשלב שלוש קומות תת קרקעיות, הראשונה לכרטוס, השנייה להעלאה והורדת נוסעים מקרונות הרכבת הקלה של הקו האדום והשלישית עבור רכבת הקו הירוק העתידי.
בשלב הראשון של ביצוע העבודות, ייהרס גשר מעריב ובמקומו יוקם מעבר משוקע לכלי הרכב מרחוב יצחק שדה לרח' לינקולן וקרליבך.
חברת דניה סיבוס הינה חברת בת ציבורית של אפריקה ישראל להשקעות בע"מ, הפעילה בתחומי הבניה והתשתיות. בין שאר הפרויקטים שמבצעת החברה, ניתן למנות את בניית מסילת הרכבת לירושלים הכוללת בניית 3 גשרים ו-2 מנהרות וכריית מנהרות גילון שיעברו תחת הר גילון.
ארבע קבוצות נדל"ן ותשתיות ניגשו למכרז לבניית תחנה תת קרקעית בקרליבך: קבוצת שיכון ובינוי - סולל בונה – תשתיות עם China railway tunnel group (CRTG); שפיר הנדסה אזרחית וימית עם Ghella Impresa Pizzarotti האיטלקית; מנרב הנדסה עם China Harbour Engineering Company (CHEC) והזוכה דניה סיבוס עםChina Civil Engineering Construction Corporation (CCECC).