אנשים, אתם סתם מגעילים, וזהו.
למה לקחת בנאדם שהגיע חדש לפורום ולבלבל אותו? למה לתת לו את התחושה שאפשר לעשות דברים כאלה אצלנו? מה, אצלנו אין חוקה? אין שיפוט? אין חוקים? כל אחד יכול סתם לבוא ולהירשם לאיזה מירוץ שהוא רוצה? כרובי, שתדע שאני יודע בדיוק מה עשית שם בפיטס, וזה לא היה קשור למיוצים, אלא אם אתה מחשיב את העובדה שאמרת לג´ולי להחזיק את המטריה בזמן שאתה מבצע את זממך, כי "עוד מעט ירד גשם בובה" (ציטוט מדוייק). ואתה, מקסמקס, עוד אחד שחושב שככה סתם אפשר לבלבל את כולם! בעפולה אתה הרי יודע שאי אפשר סתם ככה להירשם. מה, כל אחד יכול סתם לקחת כל כלי שבא לו, להעלות עליו כמה שיפורים ולהירשם למירוץ? כאילו שלא צריך לעבור את הליגות הנמוכות קודם, כאילו שלא צריך לקבל אישורים על כל שינוי באופנוע, כאילו שסתם ככה משרד התחבורה נותן להחליף מנועים בלי לבדוק קודם שהם מתאימים מבחינת התושבות מנוע... אנשים, די להפקרות! אתם מציירים פה תמונה שעלולה לבלבל את החדשים, שעלולה לגרום להם לחשוב שכל אחד יכול לעשות מה שבא לו. כמו שאי אפשר סתם ככה להביא אופנוע חדש לארץ אם הוא לא נמכר קודם באירופה ביותר מ- 500 חתיכות סדרתיות; כמו שאי אפשר להחליף מנוע באופנוע אם משרד הרישוי לא בודק שזה בוצע כבר בעבר איפהשהו בעולם, ופורסם לפחות ב-2 מגזינים מובילים; כמו שאי אפשר לעשות ביטוח חובה לאופנוע שמשמש גם למירוצים אם לא הצהרת הצהרת בריאות אצל סוכן הביטוח; כמו שאי אפשר לקבל בארץ רישיון נהיגה לרכיבת מירוצים עוד לפני גיל 16 אלא אם אתה מתחרה בצורה מקצועית כבר מגיל 12 ואם ההורים שלך לא מצהירים על כך באתר האינרטנט של משרד הרישוי; כמו שאי אפשר סתם ככה להתקין צמיגי סליקס על אופנועים בלי שהכלי שלך יהיה רשום בהתאחדות הספורט המוטורי; כמו שאי אפשר להשיג ספונסר רציני אלמלא לא הוכחת קודם עד כמה אתה רציני ע"י כתיבת תצהיר וחתימתו אצל נוטריון; ככה גם אי אפשר סתם ככה להיכנס למסלולי המירוץ הפזורים בארץ אלא אם אתה עובר קודם כל קורס מסלול בסיסי אצל עמליה (הופסק זמנית בגלל קשיי התניידות של המדריכה, צפוי להתחדש מיד כשתוכל הנ"ל להניע את ידיה יותר מ- 20 מעלות לכל כיוון). ככה גם אי אפשר להתחרות באופן מקצועי אלמלא לא התחלת בליגות הנמוכות. כן, כן! מלמטה. עם הילדים בני ה- 12! מלמטה ועל 125 סמ"ק. לא משנה הגיל, משנה המיקום על הגריד. אז חביבי, אל תאמין להם. קודם כל תירשם בהתאחדות. אח"כ תוציא רישיון מירוצים. אח"כ תבטח את הכלי שלך אצל דודי בן דוד. אח"כ תביא הצהרת בריאות. אח"כ תביא אישור מוסך מורשה על כך שהשיפורים באופנוע שלך הם אכן תקניים. אח"כ תירשם באתר האינטרנט של משרד הרישוי. אח"כ תבוא ותבצע קורס בסיסי. אח"כ תתקדם לקורס מתקדמים, אח"כ תתחיל בליגה הנמוכה (אגב, לא משנה באיזה מחוז, העיקר שיהיה לך קל להגיע למסלול). אם תעבור את כל הטירטור הזה ותצליח להגיע לליגה הארצית, אז יש לך סיכוי להתחרות באופן מקצועי. די להפקרות בפורום!!!