c100 vs ibmR50e

שריד

New member
c100 vs ibmR50e

הראשון מעבד 1.7 פנטיום M ב4000 HD60 השני מעבד סלרון 1.5 HD40 ועולה 3200 לשנהם זיכרון 512 האם ההפרש במחיר שווה את התועלת ביכולות ?
 

Jan22

New member
שווה כל שקל

R50E הרבה יותר עמיד מC100 מבחינה חיצונית וגם מבחינת חומרה . החיסרון היחידי של R50E הוא בסאונד - סביר ,לא יותר מזה ! באופן כללי ,זה הנייד הטוב ביותר לסטודנטים עבור שימושים משרדיים שקשורים לגלישה ,אופיס ,הרצת יישומים במקביל ,מוסיקה וסרטים וכו'.
 

alon57

New member
ומה אתה אומר על המחשב הזה לעומת IBM

מחשב של LG ע םשלוש שנים אחריות http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?psn=2228&scat=322&tcat= מה יותר שווה R50 או זה?
 

Jan22

New member
אהה

אני לא מאלה שדוגלים בLG בתור נייד ,אולי בתור מערבל מזון ,אבל לא בתור נייד !
 

alon57

New member
למה אבל?

ראיתי את המחשב הוא נראה טוב חיצונית, בפורום אנשים שיש להם LG נותנים דווקא פידבקים חיוביים. אז איזו סיבה אני צריך לשים לב לא לגעת בLG ? כי חיצונית ממש התלהבתי ממנו, והאחריות של 3 שנים נותנת גם סיבה טובה לישון בשקט.
 

Jan22

New member
גם אני חיצונית מאוד התלהבתי ממנו

לא התלהבתי מהעמידות שלו במקרים של נפילות ומכות ,אבל זה רק אני .
 

alon57

New member
העניים הוא שרוב הזמן

המחשב הולך להיות רק בבית, אז מבחינת מכות הוא יהיה שמור, האם עמידות אתה מתכוון גם לאורך חיים של החלקים? ואם כן לשם זה יש 3 שנים אחריות.....
 

שריד

New member
תודה, האם הוא ברמה של T40 ?

כי גם הציעו לי משומש במחיר הנ"ל וגם ACER חדש עם 80 גיגה 512 וסלרון 1.6 ובאותה נשימה המעבדה שאיתה התייעצתי אמרה שאין לגעת במחשבים כולל הR50E במחירים של 4K +- (בעיקר ה-) שהמחשבים האמינים מתחילים באיזור ה5.5 ... האם באופן כללי למעט המכות המכאניות שיכול לקבל הנייד, הוא לא אמור להיות אמין יותר ממחשב שולחני ?
 

Jan22

New member
R50E לאחרונה ירד למחיר ה4K

אמירה מאוד מעניינת למעבדה שלך !R50E עלה עד לפני חודש וחצי חודשיים 5K פלוס ברוב החנויות ,אתה רוצה שאני אראה לך ניידים שעולים הרבה הרבה כסף ושווים תכלס' נאדה ? לא חסרים כאלה . יש הבדל בין סדרת הT לסדרת הR : הR יותר מיועדת לסטודנטים ,שוקלת יותר ועולה פחות . הT מיועדת יותר לקהל העסקי ,שוקלת פחות מסדרת הR ,עמידה יותר ממנה (שילדת טיטניום) וכמו כן עולה יותר ממנה. עוד דבר ,בנוגע לR50E ,לא אמין אתה אומר ? תבדוק את מספר המכירות של הדגם בישראל ובעולם ואז תבחר למי להאמין ,למעבדה או לעולם !
 

מעושן

New member
R50E לא אמין???????

אחרי הסיפור על המחשב שנאפה בתנור והמשיך לעבוד אחר כך? לR50 E יש בעיה אחת ויחידה הDVD מאפשר רק 5 החלפות בין קידודים ואז ננעל. כלומר לא מולטי זון שזאת חוצפה מצד החברה
 

Y. Welis

New member
שינוי הכונן שיתמוך באיזורים

DVD שנקנה באמריקה יהיה ZONE 1, ואילו אחד שנקנה בארץ יהיה ZONE 2. מטרת היצרנים היתה להגביל את רכישת הדיסקים לאיזור אחד.
 

eladts

New member
כל ה-DVD במחשב הם כך

זה בכלל לא תלוי ביצרן. אבל יש תוכנות שעוקפות את מגבלת האזורים, כמו למשל ANYDVD.
 
למעלה