bmw 1150gs ' מה היתה שנת הייצור הראשונה שהגיע

noki4

New member
bmw 1150gs ' מה היתה שנת הייצור הראשונה שהגיע

לארץ עם מנוע ה 1150? איך הוא מבחינת אמינות, ? תקלות נפוצות? איך מסתדרים עם "האזניים" בפקקים ברמזורים בין המכוניות( נו, צריך להכנס לת"א)? תודה.
 

ז ר ח

New member
94

לאחרונה שמעתי על תקלות קטנות, חוזרות ונשנות שדי שברו לי את המיתוס על אמינות הבימר המגודל. מרכיבה קצרה עם GS בעיר, האוזניים לא מפריעות כלל.
 

noki4

New member
תודות, אני ניתקלתי בשבוע האחרון ב2 GS שעמדו

ברמזורים כמו משאיות,אולי בגלל ארגזי הצד,(שוטרים)
 

iec

New member
הסיבה היחידה שהם עמדו כמו שראית זה בגלל החלל

בין האוזניים שלהם
 
למעלה