חיזוקים אחרונים.BLACK BOOK הסרט!
כזכור בחודש שעבר השתתף ה GMC בסרט קולנוע הולנדי. מצ"ב כמה תמונות מימי הצילומים. ובתמונה הראשונה: האוטובוס על גרר שי בפ"ת בתחילת הדרך.
הפסקת מנוחה בדרך למצוקי דרגותBLACK BOOK הסרט!
כזכור בחודש שעבר השתתף ה GMC בסרט קולנוע הולנדי. מצ"ב כמה תמונות מימי הצילומים. ובתמונה הראשונה: האוטובוס על גרר שי בפ"ת בתחילת הדרך.
בוקר במצוקי דרגותBLACK BOOK הסרט!
כזכור בחודש שעבר השתתף ה GMC בסרט קולנוע הולנדי. מצ"ב כמה תמונות מימי הצילומים. ובתמונה הראשונה: האוטובוס על גרר שי בפ"ת בתחילת הדרך.
מזוודות הועמסו על הגג והאוטובוסBLACK BOOK הסרט!
כזכור בחודש שעבר השתתף ה GMC בסרט קולנוע הולנדי. מצ"ב כמה תמונות מימי הצילומים. ובתמונה הראשונה: האוטובוס על גרר שי בפ"ת בתחילת הדרך.
יורדים מהגררBLACK BOOK הסרט!
כזכור בחודש שעבר השתתף ה GMC בסרט קולנוע הולנדי. מצ"ב כמה תמונות מימי הצילומים. ובתמונה הראשונה: האוטובוס על גרר שי בפ"ת בתחילת הדרך.
עוד קצת.... העמסה ופריקהיורדים מהגרר
הוראות אחרונות לפני הצילום....BLACK BOOK הסרט!
כזכור בחודש שעבר השתתף ה GMC בסרט קולנוע הולנדי. מצ"ב כמה תמונות מימי הצילומים. ובתמונה הראשונה: האוטובוס על גרר שי בפ"ת בתחילת הדרך.
קבל הבהרה והגדלההוראות אחרונות לפני הצילום....
אודה למי שיבהיר את התמונה.
קבל הבהרה והגדלה
עכשיו אתה יכול לשמור עותק לעצמך....שמתי לב כבר ב-13664
ועוד כמה הוראות...BLACK BOOK הסרט!
כזכור בחודש שעבר השתתף ה GMC בסרט קולנוע הולנדי. מצ"ב כמה תמונות מימי הצילומים. ובתמונה הראשונה: האוטובוס על גרר שי בפ"ת בתחילת הדרך.
קכל גם כאןועוד כמה הוראות...
לאחר מכן החלו הצילומים כשכל פעם אני יורד קטע בירידות של מצוקי דרגות ובסוף ה "טייק" מעמעסים על הגרר ועולים חזרה לנקודת ההתחלה ב"טייק" נוסף. תמונות של העליה ע"ג הגרר העלתי בשירשור הזה:
לאחר כמה שעות באיזור ים המלח,BLACK BOOK הסרט!
כזכור בחודש שעבר השתתף ה GMC בסרט קולנוע הולנדי. מצ"ב כמה תמונות מימי הצילומים. ובתמונה הראשונה: האוטובוס על גרר שי בפ"ת בתחילת הדרך.
תמונות יפות, אבל כמה שאלות --->לאחר כמה שעות באיזור ים המלח,
העמסנו שוב את האוטובוס על הגרר ונסענו לקיבוץ "כפר רופין" שנימצא ליד בית שאן. שם צולמה עןד סצינת נסיעה בין השדות. בתמונה: "מנוחת הלוחם" לאחר יום עבודה קשה ובדיקת שמן ומיים.
אין לי מושג קלוש במשאיות גרר....תמונות יפות, אבל כמה שאלות --->
בהקשר הטכני לוגיסטי. 1 - לפי תמונת הגרר (משאית של 14950 ק"ג מ.כ.מ.) המשאית לא מורשית לשאת משקל שכזה הכבד משמעותית למשקל המותר לה. אני מניח שמשקל האוטובוס כ 9 טון +-. (משקל המשאית כ 7טון + 9 האוטובוס + 16 טון. !!!) 2 - אורך האוטובוס ארוך מהאורך המורשה לגרר לשאת. הסרן הקדמי הנושא את משקל המנוע נמצא בכלל מעבר למשטח הגרירה ונשען על המדרג המשמש להרמת הרכבים כך אסור לנסוע. זה משנה את מרכז הכובד ומסכן בטיחותית את המשאית ושאר המשתמשים בכביש וכמובן גם את האוטובוס היקר שעליה. תתכן סטיה במשקלות, אך היא זעירה וגבולית.
יתכן שכן והרבה פעמים ממש לא. --->אין לי מושג קלוש במשאיות גרר....
אני משער שהנהג והחברה ידעו מה הם עושים.....
הצילומים הסתיימו לפני חודש....יתכן שכן והרבה פעמים ממש לא. --->
הנהגים ובעלי רכבי הגרר עוברים על החוק הרבה הרבה פעמים ומנצלים את חוסר הידע של המשטרה והבנת השוטרים את נושא המשקל. בכל אופן, באם המבצע שלכם עדיין נמשך, כדאי שתבדוק את משקל האוטובוס (זה רשום ברשיון הרכב באוטובוס רגיל) וכן את המשקל המותר למשאית לשאת ( זה רשום ברשיון המשאית וחייב להיות במדבקה בצד הימני של המשאית ליד דלת הנוסע). נסיעה טובה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.