Bjj

Bjj

נכתב בפורום "אמניות לחימה" -------- ברצוני ללמוד אמנות לחימה שמתמקדת בקרקע, לכן בחרתי בג'יוגיטסו ברזילאי. בBJJ אין שום התיחסות לקרב עמידה, אני חושב שזה חסרון, כי סה"כ ברחוב, קשה מאוד להכנס לבריחים, ובזמן שאנסה להפיל או להכנס ל"מאונת" למשל אני עלול לחטוף (מאיזה משוגע עם אנדרנלין) אגרופים, או חלילה סכין! האם כדאי לי להתחיל עם אמוניות לחימה משולבות כמו דניס, או אפילו קמ"ג, כדי שיהיה לי בסיס עמידה, ולהשאיר את הקרקע לשלב יותר מאוחר?!?!? חשוב לי להזכיר שאני לא רוצה להיות לוחם MMA בדרזט קומבט חחח אלא רק בשביל הספורט -ואהבה אישית לתחום, וכמובן הגנה עצמית.
 

steven segal

New member
לרחוב להגנה עצמית ללמוד קמ"ג או השרדות

אין לך מה לחפש ברחוב בתור ספורטאי. החיים היום משוגעים, כל חארא קטן מסתובב עם פיגיון בכיס ואם תרצה ללמוד להתגונן בפני איומים רלוונטיים לרחוב תצטרך לתרגל כל הזמן גם פיסית וגם מתודית את המודעות שלך למצבי הגנה עצמית אמיתיים על שלל איומיהם.
 

משה קיץ

New member
bjj אמיתי ,הינו בראש ובראשונה אומנות לחימה

הספורט הוא חלק ממנו. המורים שלי מומחים בהגנה עצמית ולחימה לשם לחימה(לא ספורט) ועובדים עם יחידות ביטחון רבות,חלקן מובחרות ביותר. יש בשיטה חלק נרחב של עמידה.טכניקות פשוטות ואפקטיביות מאוד.וגם בקרקע ישנה התחייסות רבה למצבים שעלולים לקרות ברחוב ולא רק סוויפים יפים שרואים בתחרויות. הצרה היא שבארץ,מעטים יודעים אותן ולכן לא מלמדים ברוב המקומות. מעטים בארץ יודעים bjj ומלמדים נכון.מאידך כל מכון שני היום מציג עצמו כbjj או כ "משלבים גם עבודה בסגנון bjj" ולא חסר....
 
שילוב של BJJ במערך הלימוד "בכל מכון שני"

הוא לדעתי רק לזכותה של השיטה ולזכות מייסדיה (וכמובן לזכות אלה שלומדים). זה אומר שיש שם דברים טובים, ומי שלא לוקח דברים טובים הוא
. זה לא שונה מכך שמכונים שונים משלבים עמידה בסגנון קרטה / קיקבוקס / איגרוף תאילנדי, האבקות ג'ודו או בסגנון חופשי או כל דבר אחר. יש מקומות ש"אפילו" משלבים אייקידו, טאי צ'י, חומר פיליפיני, קרב מגע ועוד. מה רע?
 

סנופי25

New member
BJJ ברובו ספורט

ובכנות קייץ מתי פעם אחרונה נתת שיעור בהגנה עצמית?
 
למעלה