Bermuda Triangle

psychodoodle

New member
Bermuda Triangle

גם את אלבומם הנדיר של השלישיה האמריקאית הזאת ,שדדו הנוכלים מרדיואקטיב .הנה האתר שלהם ,שבו הם מזהירים בפרוש לא לקנות את הוצאת רדיואקטיב הנחותה באיכות הצליל והלא חוקית . אני לא ממש אוהב את אלבומם שמכיל ביצועים לשירים Nights in white satin של המודי בלוז ו Dream On של ארוסמית' ,אבל לא ידעתי את זה כשלקחתי את הדיסק הרדיואקטיבי כבונוס (על רכישת 10 דיסקים בקצת אחרת ) . צר לי חברים יקרים - אנשי קצת אחרת ובמיוחד אורי ,אבל לא יכול יותר להגן על התוצרת הנחותה והמזויפת של אותה חברה ,שלהערכתי השקעתי במוצריה מעל ל 4000 ש"ח מכספי הדל . אני לא מתכוון לזרוק מהאוסף אף פריט שלהם ,אבל הורדתי את כל מוצריהם למדף תחתון ומוצנע יותר, וברור לי שבתור השקעה כלכלית אכלתי אותה בגדול !(וגם הסאונד של התקליטורים ברוב המקרים על הפנים ! ) .
 
ולא תאמין דודל

אבל כבר כחודש שמרבית הקטלוג של רדיואקטיב נמכר בחצי מחיר! בחנויות המקווונות. זה אומר 10/11 דולר לדיסק שהם פחות מחמישים שקלים לדיסק. כל האתרים מספרים שרדיואקטיב פשטו רגל ועכשיו הם מוכרים את מה שנשאר בסטוק במחיר מגוחך. לא ייאמן כי יסופר.
 

Barmelai

New member
חדשות נפלאות

אני מרים כוסית מים כבדים ומאחל לבעלים של רדיואקטיב התמוטטות כלכלית ומי יתן שיעבור עם משפחתו להתגורר במארז קרטון של הכרייסט טרי החדש. LECHAIM
 

LEATHER REBEL

New member
מה ששוב מוביל לשאלה...

מדוע צריך היה בעל הזכויות לחכות עד שישדדו את יצירתו, בכדי להיווכח שיש לה ביקוש?
 

psychodoodle

New member
זה נכון אבל...

זה עדיין לא מצדיק את הגנבה . הבעיה העיקרית היא האכות המחורבנת של המוצרים של רדיואקטיב (ואני מכיר מעל ל 50 דיסקים שהם הוציאו וגם כמה וינילים)והמחיר הגבוה ביחס להשקעה (או חוסר ההשקעה) . אז יש להם כמה מוצרים בודדים על גבול הסביר (שוב נזכיר שה COB הוא בהחלט רשמי). יש שם כמה פריטים שאולי לא יחודשו יותר (להקות ואמנים שאי אפשר לאתר מכל מיני סיבות שונות ) אבל בבדיקה שעשיתי לגבי כמה מוצרים שיש להם הוצאות רשמיות ,המסקנה היא חד משמעית -ההשקעה בחידושים שואפת ל 0 .דוגמא מצוינת אחת תהיה האלבום " Goolutionites And The Real People " של ההרכב האוסטרלי Tamam Shud שבדיקה של החידוש הרשמי לעומת ההוצאה הרדיואקטיבית חושף כמה האופרציה הרדיואקטיבית היא על הפנים. ושוב אני טוען שאף אחד ממכם (לפי הידוע לי) לא מכיר מספיק מוצרים של החברה הזאת כמוני (כרגע יש לי 43 פריטים שלהם בבית ,אבל היה יותר פעם) . כמובן שקניתי אותם בכדי לשמוע ,אבל אם אצטרך למכור אותם פעם מאיזו סיבה כלשהיא ,אני צופה בעיות בעיקר בגלל השם הרע שיצא לחברה הזאת בעולם האספנות .לא היה לי קל להגיע למסקנות הללו ,אבל זאת האמת ככל הנראה לי !
 

psychodoodle

New member
וכך נראה החידוש הרשמי של הלהקה

הפריט הראשון בדף שלקוח מהאתר הרשמי של הלהקה .מאגד את 2 אלבומי ההרכב .יש עוד הוצאה שעושה קומבינה דומה של חברה חדשה בשם "FREE RECORDS " שאולי זה הגלגול החדש של רדיואקטיב ? . אז איך המוזיקה שלהם ? רוק גיטרות משובח שיושב על התפר בין הפסייח לפרוג (במיוחד האלבום השני) .מומלץ !
 

LEATHER REBEL

New member
האמת על FREE RECORDS

כן, זה גם כן עסק שאין בו 100 אחוז חוקיות, כמו גם WALHALLA ו PROGRESSIVE LINE ואולי גם MASON. אבל יש כמה הבדלים בין אלה לרעדיואעקטיף: 1. הם מגישים מוצרים באיכות צליל טובה יותר וגימור ועטיפה טובים יותר 2. הם נמכרים רק דרך חנויות אינטרנט, שלא כמו רדיועאקטיף שפירסמו בראש חוצות כאילו הם לגיטימיים לגמרי 3. הם קיימים הרבה מלפני רעדיואעקטיף. 4. הרוב המוחץ של מה שהם מוציאים, עדיין לא קמו לו אלטרנטיבות חוקיות.
 
רק הערה לגבי סעיף שתיים

הוא לא נכון משום שאני עצמי קניתי/ראיתי בחו"ל דיסקים של החברות האלה בחנויות "רגילות".
 

LEATHER REBEL

New member
ומי בדיוק הצדיק, ואת מה?

מן הראוי להתמקד שוב הפעם בשאלה שבפוסט הקודם... שאינה מתייחסת כלל לגניבה עצמה.
 

psychodoodle

New member
לא יודע את התשובה

אבל משער שאולי בעקבות הכשלון המסחרי של ההוצאה המקורית הוא (האמן או הלהקה המדוברת ) איבד ענין לכמה שנים טובות ,והלך לחפש פרנסה במקום אחר ,עד שלתהמתו גילה שנשדד ע"י בנאדם שככל הנראה לא ממש חסר לו כסף . אני ממליץ לך להפסיק עם הנטיה שלך לנסות ולהראות שוב ושוב כאילו כולם כאן ניכשלים בהבנת הנקרא כך לא תמצא הרבה חברים לדעתי .סתם רציתי להזכיר עוד פעם שהיתה להקה אוסטרלית מצוינת לדעתי בשם TAMAM SHUD (ואיזה הוצאה של החומר שלהם כדאי יותר לרכוש). זה רק פורום פה ,לא איזה מבחן בגרות בהבנת הנקרא (יש כזה מבחן בכלל ? לא יודע לי אין בגרות).
 

LEATHER REBEL

New member
דודל...

אינני זוכר מתי בחנתי מישהו בהבנת הנקרא. פשוט, קורה שבלהט התשובה שוכחים את השאלה. אמא שלי היא מורה, ולא תאמין, גם אצלה יש קטעים כאלה... ולא תאמין, אבל גם לי זה קורה לעתים, אם כי רק בע"פ ובחיים לא בכתב. הבגרויות לימדו אותי משהו חשוב...
 

modulo1000

New member
ולי אין אפילו אחד....

ומן הסיבה שמראש אני לא קונה הוצאות לא מושקעות גם אם הן חוקיות אני רוצה תמורה לאגרה אני חושב שלהקה שעושים לה הוצאה מחודשת זכאית שיעשו קצת עבודת מחקר וישקיעו בסאונד ובעיצוב כן קניתי 3 בוקסטים של PAST AND PRESENT לפני שחברו לרדיואקטיב PAST AND PRESENT קמו על הבסיס הישן והטוב של BAM CARUSO אם יש עדיין בוקטים בסביבה הייתי ממליץ עך ה רבלס VOL 1-10 ו 11-20 ועל MINDROCKERS 1-13 הוצאות מושקעות הן מבחינת הסאונד האינפורמציה והעיצוב יצאו גם וינילים ששווים למי שאסף את השחורים האלה
 
למעלה