Beastie Boys

Beastie Boys ../images/Emo45.gif

בזמן האחרון שמעתי כמה שירים שלהם באם טי וי כשדפדפתי בין הערוצים... שמעתי ודי אהבתי יש להם קצב טוב, הם נשמעים טוב פשוט מוזיקה לשטוף ת'אוזניים ולהעביר זמן בכיף (משו כמו פרודג'י רק סגנון אחר) בקיצור רציתי לשאול אם מישהו מכיר אותם טוב ויכול להמליץ לי על שירים ספציפיים ומה האלבום הכי טוב שלהם וכאלה דברים :) תודה ^-^
 

חולוני

New member
אז ככה

אם בא לך: ביסטי בויז צעירים, פאנקיסטיים ונותנים בראש - Licensed To Ill ביסטי בויז מגוונים (גם בסימפולים) + הפקה של הדאסט בראדרס - Paul's Boutique ביסטי בויז משלבים באופן מושלם היפ הופ, Fאנק וג'אז - Check Your Head ביסטי בויז חוזרים פחות או יותר על אותה נוסחה + כמה להיטים גדולים (ביניהם סאבוטאז') - Ill Communication ביסטי בויז נכנסים לקטע אלקטרוני - Hello Nasty תהנה.
 

cat food

New member
I like my sugar with

coffie and cream. כמו שציינו פה האלבום ההכי מוערך שלהם הוא פולז בוטיק. פולז בוטיק הוא האלבום שאני הכי פחות אוהב שלהם אני חייב להגיד, הרבה סימפולים, הרבה פאנק. לטעמי הוא האלבום הכי פחות טוב שלהם אפילו מהראשון המגניב (Licensed to Ill). אני חושב ש-Ill Communication זה האלבום הכי מעניין וטוב שלהם ואחריו דולק Hello Nasty. באיל קומיוניקיישן יש המון קטעים שהקשר בינהם להיפ הופ מיקרי בהחלט, ראו מיקרה - Futterman's Rule, שיר רוק מעולה. ובכלל יש שם הרבה קטעים אינסטרומנטליים שעולים גם על הרבה מהלהיטים שלהם. ב-Ricky's Theme קוטנר השתמש כפתיח לתוכנית שלו בעבר (למי שתהה),Bodhisattva Vow נשמע כמו ראפ במנזר, Transitions עוד קטע אינסטרומנטלי פשוט מאלף. ואי אפשר להתעלם כמובן מ-Sure Shot (אחד הלהיטים הגדולים שלהם) ומ-Flute Loop שמשלבים חלילים וביט של ראפ בצורה הכי מגניבה שיכולה להיות. ב-Hello Nasty הביסטיז המשיכו להעיז ולדחוף את גבולות ההיפ הופ החוצה עוד יותר. Song for the Man נשמע יותר קרוב לרדיוהד מאשר לביסטי בויז, Sneakin' Out the Hospital - קטע שאני לא יודע ממש איך לתאר אותו, לי הוא מזכיר מבול, Putting Shame in Your Game שבא בעקבותיו נשמע כמו אחד הקטעים הדרמתיים של וו טאנג קלאן, Song for Junior קטע בוסה נובה שנופל ככה באמצע האלבום, I Don't Know עוד קטע רדיוהדי, Dr. Lee, PhD קטע רגאי יפייפה (ואני בכלל לא סובל רגאי). אז היות ומדובר בפורום מוסיקה אלטרנטיבית אני חושב ששני האלבומים האלה בהחלט תואמים את ההגדרה הזאת. כמובן שיש בהם גם הרבה ראפ מצויין, אבל הייחוד שלהם הוא הקטעים היותר מעיזים שבהם.
 
למעלה