BangLaDeath בעסק שחור

בייאן

New member
זה לא

זה לא היה פריסטייל, אלו!! זה קטע מוכן והם אמרו את זה. ואם זה היה פריסטייל אז ההודעה המקורית שלי היתה בכלל אחרת, תה מבין?
 

בייאן

New member
מה חרא

מה חרא? אתה מבין רוסית או מה? ואם אתה לא מבין רוסית אתה גם לא מבין מה זה פלואו.
 

llljn

New member
שתוק.

לך אין כרטיס אשראי בכלל...
 

Silly A

New member
בייאן היקר... ../images/Emo47.gif

יצא לי לשמוע אותם בעייסק, וגם בכמה וכמה מקומות... יש להם פוטנציאל ממש טוב, פלואו חזק ביותר ולפעמים יש להם גם יציאות טובות בליריקס, אבל... לדעתי יש להם המון לאן להתפתח ויש להם גם המון חסרונות... הפלואו שלהם מצויין, אבל הוא נשמע אותו דבר כמעט בכל השירים שלהם. כמעט כל שיר אצלם, נשמע אותו דבר. אני הופתעתי מהשואו שהם נתנו בעסק שחור כי בדרך כלל לא מבינים את המילים שלהם גם אלה שמבינים רוסית, קשה מאוד לשמוע מבעד לצרחות בהופעות שלהם. הליריקס דיי מונוטוני אצלם, "חיים חיים, מוות מוות" לרוב הם נשמעים כמו להקת רוק כבד ולא היפהופ. הם דומים לכלא6 בתקופת הצעקות... ואני מאמין שתוך זמן מסויים הם גם ילמדו את ההבדל בין עור התוף לקרום הבתולין. אני יותר אוהב את הסגנון שלך. וזה בלי להיות לקקן וכל הבולשיט... לבנגלדת' יש עוד מה ללמוד מהמון ראפרים ישראלים ורוסים.
 

בייאן

New member
Dear Silly

לגבי זה שהם כל הזמן אותו דבר. לכל ראפר יש סגנון. מישהו גונב אותו ומישהו מפתח את שלו. לדעתי יש להם סגנון משלהם ובו הם לא דומים לראפרים רוסיים אחרים. אז דווקא אחידות הסגנון היא זו שעושה את החדגוניות שהיא לא בהכרח משהו רע, אלא שאותך זה לא מדליק. זה עניין של טעם. וזה שלא מבינים ת"מילים בהופעות אז גם בעברית בקושי מבינים ולא בגלל הראפרים אלא בגלל החרא של הציוד, מערכת הסאונד או סאונדמן. והעובדה שהופתעת מההופעה שלהם בעסק, ולטובה כפי שהבנתי, רק מוכיחה את המילים שלי.
 
יש להם סגנון מעולה

מבלי להבין אף מילה, הפלואו הדרייב והשוני בהגשה שלהם שובר כל מחסום של שפה.
 

wtef

New member
גדול!

לא יכולתי לשמוע ביום חמישי אז אני שומע עכשיו פעם ראשונה. שיר מצויין,לא צריך להבין רוסית בשביל להבין שהם ראפרים גדולים אחד אחד... קלין(השני) וVOLCAN(החמישי) נותנים בראש!
 

בייאן

New member
וכמו כן

כן, אומרים גם שהם יהיו בתכנית הקרובה של "תוצרת הארץ"
 

wtef

New member
אכן.

מקלט מוצאי שבת בתוצרת הארץ. לא זוכר מי התראיין אבל אמור להיות להיות מענין ואולי יהיו גם צילומים מהערב בD1
 
למעלה