BAC ללא עמלות

mnakash

New member
BAC ללא עמלות

שלום לכולם אני חדש בפורום זה ועד עכשיו השתתפתי בעיקר בפורום המתחרה בתפוז. מכיון ששם לא כ"כ הצלחתי לקבל תשובות לגבי מסחר ללא עמלות ב bank of america וזכרתי שקראתי הודעה כזו כאן החלטית לשאול את השאלה גם בפורום זה. מישהו עובד עם הבנק הזה בחשבון ללא עמלות ל30 טריידים לחודש? יכול לחוות דיעה? האם שירותיהם פתוחים לישראלים? אני ניסיתי היום ליצור איתם קשר אולם נאמר לי בשירות הלקוחות שרק לקוחות בעלי social security number יכולים לפתוח חשבון. מישהו הצליח לעבור את המשוכה הזו? האם יש לכם תובנות\דעות לגבי שירותי ברוקראז' של אחרים בחינם (zecco) ? אודה על תשובתכם. קישור לדף הבנק: http://www.bankofamerica.com/investing/index.cfm?cm_sp=BAI-SD-_-DDT-_-inv-ov-banner הודעה מקורית בתפוז: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=867&msgid=88115090 הודעה שלי בפורום בורסה ושוק ההון: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=29&msgid=99913733
 

idoba2

New member
מצויין. יש כבר שלושה על ה"גדר".

אם כולם יהיו על ה"גדר", משהו חייב יהייה לקרות...
 

vertrag

New member
אני לא בגדר אלא "מגודר" חחח

בחייך, מה כבר יקרה? התסריט הכי שלילי שאני רואה הוא שהמעוף ירד מחר 0.1% ומיד יחזור לעלות.
 

n u 1

New member
סיסטם מעוף : לונג .

סטופ לוס : 1111 . כל עוד המעוף נסגר מעל - 1111 - נשארים : במעוף .
 

idoba2

New member
לפני השאלות, נא לצחצח את הנעלים של NU1

ולשאלתך, לא כאן תקבל תשובה. חוץ מזה, תגיד, בפורום המתחרה עדיין מריצים מניות?
 

mnakash

New member
למה שלא אקבל תשובה?

בפורום האחר מריצים מריצים מניות, נמאס כבר מההרצות אז הם עושים את זה בהליכה. למרות זאת אני חושב שהפורום האחר הוא איכותי ויש בו כמה כותסים שאני מאד מעריך. ולעיניננו מה זה כל הזובור הזה? למה שלא אקבל תשובה מלבד שלאף אחד אין תשובה? עמלות או מסחר בחינם לא מעניין את יושבי הפורום?
 
מסחר ללא עמלות

זה לצעירים, הזקנים לא מבינים איך אפשר לקבל שרות טוב בלי לשלם עליו. חוץ מזה, במקום להתנצל אתה עוד מרעיף כאן שבחים על פורומים אחרים, ואחר כך מצפה ליחס ?
 

contact2

New member
כנס.

באחת הנסיעות הקרובות שלך לארה"ב. כנס לכל סניף ניו יורקי(לא ישראלי- בהנחה שלא תרצה שרשויות המס בארץ ידעו על החשבון הזה) ותפתח חשבון. תפקיד מינימום 500 דולר.. ותתחיל לפעול דרך האינטרנט. social security number אתה יכול לקבל רק כעבור 3 חודשים. זה המקבילה לתעודת הזהות.. רק שאין לך זכויות בכלום. למעט רשיון נהיגה. שאיתה אתה יכול אפילו להזדהות אצל שוטר תנועה מקומי. מושתן.קאפיש?
 
למעלה