B-) - מה קורה לפוליטיקאים ?

lev-har

New member
B-) - מה קורה לפוליטיקאים ?

היום 2-6-2001 בעודי בסוף שבוע, יצא לי לראות חדשות בשעה 11:30 בבוקר. נדהמתי !!!!!!!!!- לימור ליבנת דיברה בקולה שלה את אותם מילים שאהוד ברק השמיע, היתכן ??? . אני רוצה להביע את מחאתי על הפוליטיקאים יפי הנפש שלנו. `` אנו נגלה כוח אנו נגלה איפוק לא נישבר `` בלה בלה בלה .... לעם יש את כל הכוח שהוא צריך ,כך לפחות אני מרגיש, אבל העם לא יכול ליסבול משחקי פוליטיקה על חשבונו. מה היתה הבעיה של לימור ליבנת לדבר כך גם בימים של אהוד ברק ? וזו לא רק היא. כל הפוליטיקאים מימין ומשמאל הם לא מגלים אחדות בינהם הם אינם מהווים דוגמא אני מתבייש בהנהגה שלנו. במה שונה מדיניות שרון ממדיניות ברק ? בכלום. הרי לאף אחד אין באמת תשובה . אז אולי שיסתמו לכתבים הישראלים את הפה ויזכירו להם לאיזה צד הם שיכים(שזהו נושא בפני עצמו אבל לא כעת), ושהמנהיגים שלנו יגלו אחדות בינם לבין עצמם. אני מוכן ללכת לכל כיוון שמדינת ישראל תחליט עליו . רק בלי משחקים מיותרים. כבר אין ימין ואין שמאל זהו אנחנו ביחד כולם זו שעת מלחמה אז בואו נעשה את זה כמו שידענו בעבר.אם למישהו יש קשר למנהיגים אנא העבר לו את המסר. מספיק עם הפוליטיקה זה מכאיב ומאכזב!!!! היו שלום!
 
למעלה