Avene

  • פותח הנושא yawn
  • פורסם בתאריך

yawn

New member
Avene

היי
אני יודעת שכבר חפרו קצת על כל עניין מקדמי ההגנה בפורום, אבל בכל זאת אני אשמח אם מישהו יוכל לענות לי על השאלה... יש מישהו שניסה את קרם ההגנה של אוון לפנים? הוא טוב, גם לעור שמן? ובנוגע לסיטי בלוק של קליניק - לכמה זמן בערך הוא מספיק? הייתי היום בספורפארם ובאפריל, ושאלתי מה ההבדל בין הסיטי בלוק והסאן-קייר של קליניק. דיילת אחת טענה שאין הבדל, רק במקדם ההגנה, והשניה אמרה שהסאן קייר הוא לא אויל-פרי. מישהו יודע? (כי לי, אגב, לא נשמע הגיוני שזה אותו הדבר.. כי יש את שניהם כמקדם הגנה 15, ולמה בכלל לעשות שני מוצרים זהים עם שמות שונים?...) תודה רבה
 

JOSEPHINE 2

New member
אני משתמשת במסנן קרינה של

AVENE , המינוס היחיד שלו הוא בפקטור הנמוך יחסית , 20SPF וזהו. הוא מעין ג'ל קרם, הוא קליל, נספג מהר ולא מותיר עקבות אחריו. הוא מיועד לעור מעורב אבל הוא נטול שומן והוא י ח ס י ת זול
הבנתי שהסאן קייר הוא שומני להחריד ומשאיר אותך עם מראה גריזי איום. נסי לקרוא עליהם ברשת, לחפש ביקורות, אבל הכי טוב זה ללכת ע"פי המלצות מבוססות של אנשים. הרבה בנות אוהבות את הסיטי בלוק, אז לכי על בטוח, למה לנסות משהו שאין לך דעה ולו אחת עליו? המקדם הגנה שנותן הכי הרבה מראה מאט לדעתי זה השיסיידו, הוא אפילו קצת מייבש את הפנים אבל הוא יקר יחסית לכמות שלו.
 

yawn

New member
בגדול ההתלבטות היא בין אוון לקליניק

בעיקר כי את אוון אני יכולה לקנות את השור טבצנט, והוא זול בהרבה מקליניק (למרות שכרגע אני יכולה לקנות את קליניק בהנחה. עדיין, יש הבדל של 25 שקלים). האוון טוב גם כבסיס למייק אפ? והוא לא משאיר ברק על הפנים?
 

JOSEPHINE 2

New member
רוב הזמן אני מפדרת קצת ויוצאת

אבל הוא יושב לי מעולה על המייקאפ(קולורסטיי של רבלון או טיינט אידיול של לנקום), בהתחלה טיפת ברק אבל תוך 5 דקות הכל נספג. לי יש עור מעורב - שמן באזור האף מצח סנטר וצידי האף ובשאר רגיל, ניסיתי כמה מסנני קרינה והם היו זוועה מתחת לאיפור וממש התייאשתי, עד שמצאתי את של AVENE שהוא זול, יציב וכייפי. רק כלל חשוב: אל תמרחי מייקאפ ישר אחרי ששמת את המקם, תני לו להספג כי את עלולה להזיז את שכבת ההגנה ואז מבלי משים לב את נותרת באזורים מסויימים לא מוגנת. אחרי שאת מרגישה שזה נספג אז תמרחי את המייקאפ.
 

yawn

New member
זאת ממש התלבטות...

כרגע זה רק הפרש של 25 ש"ח, אבל לטווח ארוך זה יוצא די הרבה...
 

girl111

New member
הסיטי בלוק-> תלוי כמה את שמה

יום יום? סופי שבוע? זה הכל תלוי מה תדירות השימוש. לא צריך לשים הרבה. הסיטי בלוק מצויין
 

yawn

New member
אני אצטרך לשים כל יום

בגלל הנורמדרם, שמחייב מקדם הגנה. יש אותו עכשיו במבצע בסופרפארם, 97 ש"ח...
 

girl111

New member
את מה את הנורמדרם?

או את הסיטי בלוק זה יספיק לך נראה לי לחודש..אולי יותר?
 

yawn

New member
את הסיטי בלוק

יש במבצע. חודש? אוי זה ממש מעט...
טוב בכל מקרה שכנעתי את אמא לקנות עם הלייף סטייל שלה, נתחיל ומקסימום אם זה באמת יספיק לכל כך מעט, נעבור לאוון... תודה רבה!
 
למעלה