AV-Comparatives February 2007

lmmax

New member
AV-Comparatives February 2007

מטרת הטסט: On-demand comparative . נבחנו 17 מוצרים: רק Kaspersky ו- Avira (חד-מנועים) השיגו ADVANCED + . ציון ADVANCED השיגו Symantec, NOD32 ו- AVG AntiMalware ** מדובר ב AVG עם Ewido database Microsoft Windows Live OneCare נכשל ולא דורג. יש לציין שהוא נכשל גם בטסט של VirusBulletin מחודש פברואר 2007. ראה גם מאמר Microsoft OneCare Last in Antivirus Tests .
 

Y. Welis

New member
מוזר איך AVIRA זכה ביותר נקודות

מ-NOD32. הוא לא מתקרב אליו במהירות התגובה ובהיקף הכיסוי .
 

lmmax

New member
מדובר ב Avira PE Premium

ולגבי NOD32 : העובדה שלא השיג A+ במבחן הספציפי הזה, לא מוריד אותו מן השורה הראשונה של אנטיוירוסים. מהירות הסריקה והעדר זיהויים שגויים הם פרמטרים בהם הוא מצטיין. וזה בלי להתייחס לתוצאה הטובה שלו מול polymorphic viruses , מהם נעשה שימוש ב 12 דוגמיות. דבר נוסף: בין משיגי A+ מספר אנטיוירוסים שהם multi-engine ולמרות ההישג מבחינת הזיהויים, מהירות הסריקה בעייתית מאד. כך שכדאי לקרוא את הדו"ח המלווה את הטסט. מעבר לזה, פרמטרים רבים נוספים, אותם יש לקחת בחשבון בבחירת האנטיוירוס המתאים למערכת ולמשתמש.
 

uzi2

Active member
הגיע הזמן ש- Avira יזכה לכבוד

אם לפני מספר שנים, Antivir נחשב לאחד האנטיוירוסים היותר חלשים, מאז גירסה 7, יש התקדמות מדהימה ביכולות, והוא בהחלט ראוי להיות חזק בצמרת.
 
וואאוו...זאת הפתעה!!!

מי האמין ש AVIRA תגיע למשהו כזה... לדעתי,קספרסקי נחמד! רק ש...הוא קורע תמחשב,כל הזמן סריקות וזה... פשוט לא נח! והסימנטק זה מותג עולמי! אבל כבד מידי...מסורבל! אבל אין אפס זה ליגה! הנוד,אהמ..אני לא סגור עליו! מסובך,מורכב..לא ידידותי בגרוש... ולא ברור... והAVG אחלה.. רק שהוא קצת הרבה פרמיטיבי ועתיק..מבחינה ויזואלית כמובן..חוץ מיזה הוא קל ויעיל... בכל השאר לא היתעמקתי..לא מצאתי עניין בזה..
 

yelsec

New member
שווה לקרוא את ההערות בדוח

בעמוד 8 של הדו"ח מצויין ש NOD32 ו Symantec לא קיבלו ADVANCE+ כתוצאה משנוי קטגוריות הבדיקה. YelSec
 

lmmax

New member
כן, לגבי DOS viruses/malware ...

"since 2007 the DOS viruses/malware category is not counted anymore (...)"​
 
למעלה