American private pilot certificate

yatomd

New member
American private pilot certificate

hello i have an american private pilot certificate i would like to know if someone know exactly how much would it cost to coverts this licence to and Israeli one and how many hours shold i add and what kind of test should i take
 
המרת רשיון טייס זר לרשיון ישראלי

לפני כשנה המרתי את רשיון הטייס האנגלי שלי ברשיון ישראלי. יש לך 2 אפשרויות: 1. לבקש 'Validation' ישראלי לרשיון הטייס שברשותך. במצב כזה תידרש לעשון מבחן חוקה וRT בלבד. הבעיה היא שאתה חייב לשמור על תוקף הרשיון הזר שברשותך כי אם תוקפו פג, גם ה אישרור לא תקף. 2. להסב באופן מלא את הרשיון הזר לישראלי. (מה שאני עשיתי) כך אתה שומר על הרשיון הזר ומקבל רשיון ישראלי מלא שאינם תלויים אחד בשני. העניין הוא שבמצב כזה, תידרש לעבור את כלל מבחני הקרקע (RT, חוקה, ידע כללי במבנה מטוס, ניווט, ספר מטוס פתוח, ספר מטוס סגור ומטאורולוגיה) בנוסף תצטרך לעשות מבחן מעשי. לגבי שעות טיסה נידרשות להסבה, ממני דרשו רק 4 אבל בהסבה מלאה, אני הייתי זקוק ליותר שעות ע"מ להתרגל לשיטות המקומיות. בכל מיקרה, נראה היה לי שהנושא הזה הוא גמיש ותלוי הרבה במצב הרוח של אדוארד, האחראי על רישיון צוות-אויר במינהל. (ובד"כ מצב הרוח של אדוארד לא מזהיר...) הכי טוב שתנסה לפגוש אותו ולנסות להוציא ממנו כמה שיותר 'פטורים'. בהצלחה!
 
נחמד!

ה JAR האירופאי חייב בחידוש כל 24 חודש כשבשנה הקודמת לחידוש, חייב הטייס ליצבור לפחות 12 שעות טיסה כטייס-מפקד. (וזה גם כולל מבחן רמה מעשי)
 

yatomd

New member
המרת רשיון טייס זר לרשיון ישראלי

well thank you very much one last question, you have any idea how much money is involved in such procedure
 
לא זוכר עלויות

המינהל דורש תשלום אגרה עבור כל בחינה. (בסביבות 200 שח לבחינה) אגרת הינהל לתעודת כשירות רפואית - כ 120 שח אגרת מבחן מעשי כ 1500 שח לטיסות המעשיות צפה לכ 600-650 שח לשעת טיסה (חד מנועי) ועוד כ 200 שח לשעת טיסה, תשלום למדריך. כל הנתונים הנ"ל הם על פי זיכרון ואתה יכול ליפנות למינהל התעופה האזרחית ולקבל פרטים מדוייקים יותר. פנה ל-יפה, מזכירתו של אדוארד, טל 03-9774504 בהצלחה!
 
למעלה