Airbus ממשיכים להשוויץ ב- A350 XWB החדש בטיסת מבנה מרשימה

davidfainshtein

New member
מנהל
Airbus ממשיכים להשוויץ ב- A350 XWB החדש בטיסת מבנה מרשימה

היום Airbus ביצעה טיסת מבנה מרתקת של חמשת ה- A350 הראשונים.

 

davidfainshtein

New member
מנהל
איירבוס שיחררו וידאו רישמי

אגב, אם מישהו עקב ב- FR24, בוודאי ראה שחלק מהמטוסים טסו עם טרנספונדר כבוי כדי למנוע התראות שווא ב-TCAS.

 

omerlich

New member
ובמקריות מושלמת:אתמול ה350 קיבל רישיון טיסה מEASA

רישיון מה FAA צריך להגיע בימים הקרובים.
 

משה343

New member
מהו מרחק הביטחון בין מטוס למטוס בנסיעה על הקרקע ?...

נראה לי שהם קצת קרובים מידיי .
 

ארזS

New member
זאת טעות אופטית

בטוחני שטייסי הניסוי המקצוענים של איירבס יודעים את העבודה.
 

משה343

New member
בוקר טוב ארז, חשבתי על כך שזה מצולם מרחוק ולכן...

כמו שרשמת טעות אופטית ,
לאחר מבט נוסף הסתכלתי שוב על אפשרות קרבה בינהם
בהתייחס לפניות של מטוס מוביל וזה שאחריו
וחשבתי אולי בכל אופן הם קרובים ,האם ניתן לדעת
על פי הצילום את המרחקים בינהם על פי תוואי מסלול הנסיעה ?

תודה

נ.ב אני בטוח שהם מקצוענים ולבטח יותר ממני
חשבתי שאולי
בטיסה כזו ללא נוסעים יש פחות הקפדה .

 

משה343

New member
האם מטוס מורשה להיכנס למסלול המראה כשיש מטוס לפניו ...

שעדיין לא המריא ועומד על מסלול המראה ?
תודה
 

משה343

New member
תודה, לא ידעתי שיש חוקי בטיחות שונים ...

בין טיסות שהן טיסות נוסעים/מטען לבין טיסות מבנה .
אתה יכול לומר לי בבקשה מהם הטווחים בזמן המראה במבנה ?
האם על המטוס הראשון קודם להמריא ואז המטוס השני מתחיל
בנסיעה לקראת המראה ?
תודה
 

davidfainshtein

New member
מנהל
תשובה:

בטיסות מבנה - כל האחריות על תצורת המבנה, המרחקים ומרווחי הזמן מוטלים על כתפי מוביל המבנה.
אצטט ממסמ ההגדרות הרשמי של יורוקונטרול:
Formation Take-off and landing could be performed in close formation or in sequence,
using a time/distance interval between individual elements or individual aircraft comprising
the formation flight. The magnitude of this interval will be determined by the formation
leader with due regard to procedures laid down by his respective military regulator. The
magnitude of the interval used must be communicated by the formation leader to ATC.
Whenever the formation is able conduct a formation take-off or landing without ATC
assistance and able to maintain the responsibility for safety distance, it should be treated by
ATC as one single aircraft.
Whether a formation take-off or landing is conducted in close formation or in sequence by
elements or individual aircraft usually depends on the Local Operating Procedures of the
aerodrome, the aerodrome runway dimensions and resulting formation take-off/landing
restrictions prescribed by national military regulators, the existing meteorological conditions
in regard to cross-wind, ceiling/visibility or a combination of all the factors mentioned before.
 
למעלה