פוליאנה היחידה
New member
אני מורה המלמדת ילד בכיתה א'
הילד בעל קשיים מאד רבים ורציתי לדעת אם אלו קשיים שהסימנים שלהם מעידים על הפרעת קשב ורכוז. יש לו בעית התארגנות רצינית מאד , כל הדברים נופלים לו על הרצפה וכל הזמן הוא צריך לאסוף אותם. אף פעם הוא אינו מוצא את הציוד בתיק שלו למרות שתמיד הציוד נמצא במקום (אמא מארגנת לו לידו) בכל פעם שאינו מוצא משהו מיד מתחיל לצעוק בכל הכיתה "אין לי מחק" "אין לי חוברת" באופן קבוע הוא יושב עם העפרונות שלו ונלחם איתם (כאילו העפרונות הן בובות ) במקביל הוא משמיע רעשים. כל הזמן הוא זז ומטייל. כל הזמן הוא צריך ללכת לשירותים. אם אני לא יושבת איתו הוא לא עובד בחוברת , כמעט ואינו מתקדם לבד, אם הוא מתקדם זה תמיד מלווה ברעשים מהפה. הוא מבין דברים בצורה מאד מוזרה- אם ילד מהכיתה צוחק ממשהו הוא מיד מתחיל לבכות ואומר שהוא צחק עליו. הוא אומר כל מה שעובר לו בראש ללא סינון, כל הזמן צועק , לפעמים באמצע שיעור הוא צועק "אני צריך פיפי" אפילו בספירה של פקקים הוא מתבלבל- הוא צריך לספור שבעה פקקים תמיד הוא סופר 6 או שמונה אף פעם לא סופר נכון כי תמיד הכל מתבלבל לו. אם אני מחזיקה את הפקקים ומעבירה בצורה מסודרת אז הוא כן מצליח לספור ולהגיע לתשובה הנכונה. בסה"כ הוא ילד נבון מאד אבל כל בעית ההתארגנות והצעקות אינן מאפשרות לו למידה מסודרת, הוא מאד מתוסכל .
הילד בעל קשיים מאד רבים ורציתי לדעת אם אלו קשיים שהסימנים שלהם מעידים על הפרעת קשב ורכוז. יש לו בעית התארגנות רצינית מאד , כל הדברים נופלים לו על הרצפה וכל הזמן הוא צריך לאסוף אותם. אף פעם הוא אינו מוצא את הציוד בתיק שלו למרות שתמיד הציוד נמצא במקום (אמא מארגנת לו לידו) בכל פעם שאינו מוצא משהו מיד מתחיל לצעוק בכל הכיתה "אין לי מחק" "אין לי חוברת" באופן קבוע הוא יושב עם העפרונות שלו ונלחם איתם (כאילו העפרונות הן בובות ) במקביל הוא משמיע רעשים. כל הזמן הוא זז ומטייל. כל הזמן הוא צריך ללכת לשירותים. אם אני לא יושבת איתו הוא לא עובד בחוברת , כמעט ואינו מתקדם לבד, אם הוא מתקדם זה תמיד מלווה ברעשים מהפה. הוא מבין דברים בצורה מאד מוזרה- אם ילד מהכיתה צוחק ממשהו הוא מיד מתחיל לבכות ואומר שהוא צחק עליו. הוא אומר כל מה שעובר לו בראש ללא סינון, כל הזמן צועק , לפעמים באמצע שיעור הוא צועק "אני צריך פיפי" אפילו בספירה של פקקים הוא מתבלבל- הוא צריך לספור שבעה פקקים תמיד הוא סופר 6 או שמונה אף פעם לא סופר נכון כי תמיד הכל מתבלבל לו. אם אני מחזיקה את הפקקים ומעבירה בצורה מסודרת אז הוא כן מצליח לספור ולהגיע לתשובה הנכונה. בסה"כ הוא ילד נבון מאד אבל כל בעית ההתארגנות והצעקות אינן מאפשרות לו למידה מסודרת, הוא מאד מתוסכל .