Ad מעצבן ביותר , עזרה דרושה ...

bobx

New member
אל תדאג.... אני לא חושב שזה יכול

להיות יותר גרוע מזה....
 

weinnir

New member
../images/Emo88.gifאוקי, קודם כל כדי להעיף את

המטרד משולחן העבודה הקלק ימנית על במקום ריק ובחר properties > desktop > customize desktop > web (מצרף לינק לתמונה) ותעיף משם את המזיק. זה אמור להסיר את ההודעה המציקה משלוחן העבודה. בנוסף, הורד והשתמש גם ב spybot 1.3, הוא אמור להסיר את המטרד סופית.
 
הטאפט שמופיע אצלך הוא אתר מסוכן

שנקרא ---smart-security.info . ישנן כמה אפשרויות להסרתו -אחת מהן תסיר אותו , בבקשה ----- 1.--ימני על שולחן העבודה ,מאפיינים,שולחן עבודה, התאמה אישית של שולחן העבודה, אינטרנט =web בחלונית מחק הכל , חוץ מהשורה my current home. 2---.לוח בקרה , תצוגה, תחת לשונית שולחן עבודה ,שנה ב- ערכות נושא=background ל- חלונות xp . 3---.התחל, הפעלה , הקלד- regedit ,אישור, לחץ על כל מילים על הפלוס כך Hkey_current_user control panel desktop לחץ על המילה - desktop, בצד השני מחק את המילה convertedwallpaper ( עם עכבר ימני -מחיקה ) סגור ישומים. בהצלחה.
 

bobx

New member
מר / דר עודד שתיל....

אני מבקש / מתריע ממך פעם אחרונה... התעסקות ברג'סטרי היא לא דבר שאנו ממליצים עליו בדרך כלל למשתמשים, ואם כן ממליצים עליו - ממא לא כבדרך אגב כמו שאתה מציג את זה! ביקשתי ממך לא אחת - להציב מן אזהרה כלשהי למשתמש.. לא כל אחד יוגע להתעסק עם REGEDIT ולא כל אחד יודע את הסיכונים. אנא ממך - בפעם האחרונה - הזהר משתמשים לפני שאתה ממליץ על שינויים ברג'סטרי! אני שמח מאוד על כל עזרה בפורום - אך אנו חייבים להזהר ולהגן על עצמינו כפורום בעל שם טוב! אנא שמור על שם הפורום...
 

weinnir

New member
../images/Emo88.gifמאיפה גירדת את השאלה הזו

ד"ר? הנושא כבר נחתם ונסגר אתמול. הבחור כבר הודיע שהבעיה נפתרה. לא צריך להעלות מהמתים כל בעיה (במיוחד אם היא נפתרה)
 
למעלה